جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

کارتن چهار درب آمریکایی چیست؟ انواع روش های چاپ و برش کارتن آمریکایی

کارتن چهار درب آمریکایی

کارتن چهار درب آمریکایی یکی دیگر از انواع جعبه ها در صنعت بسته بندی و کارتن سازی به شمارمی رود. تفاوت این جعبه ها با دیگر جعبه های موجود در نحوه باز و بسته شدن و درب آن است. جعبه چهار درب آمریکایی را به شکلی بسیار ساده و آسان می توان باز و بسته کرد و به راحتی کالا درون آن قرار می گیرد. این جعبه های کارتنی کارایی های زیادی در صنایع دارند و برای بسته بندی انواع محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به موارد بیشتری در رابطه با کارتن چهار درب آمریکایی خواهیم پرداخت و ویژگی و مزایای آن را برای شما شرح می دهیم.

انواع کارتن چهار درب آمریکایی

کارتن چهار درب آمریکایی

جعبه های کارتن چهار درب آمریکایی جز جعبه های ساده و متداول در صنعت بسته بندی محسوب می شود. این نوع جعبه ها از جمله جعبه هایی هستند که از گذشته بسیار مورد استفاده افراد بوده اند و در موارد گوناگونی از این محصول بهره می برند. از آنجا که قرار دادن کالا و محصولات درون این جعبه بسیار آسان است، طرفداران زیادی را نیز به خود جذب کرده است. محصول را به راحتی می توان درون این جعبه ها قرار داد. درب جعبه های کارتن چهار درب آمریکایی، پس از قرار دادن محصول، به وسیله چسب یا تجهیزات دیگری مانند بند های مخصوص صنعتی بسته می شود.

جنس کارتن

این جعبه ها همانطور که از نام آن ها نیز نمایان است از جنس کارتن های لایه دار هستند. این کارتن ها را می توان به کمک انواع ورق کارتن لایه دار به تولید رساند. اما باید توجه داشت که انتخاب تعداد لایه کارتن های لایه دار بستگی به نوع و حساسیت محصول دارد. همچنین هر چه وزن کالا بیشتر باشد به طبع بایستی از کارتن هایی با تعداد لایه های بالاتر استفاده نمود.

انواع کارتن های لایه دار موجود در بازار به شرح زیر است :

خرید کارتن چهار درب آمریکایی

کاربرد ها

کارتن چهار درب آمریکایی به دلیل ظاهر ساده ای که دارد، عمدتا برای انبارش و نگهداری کالا ها مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین در رابطه با جابه جایی کالا ها نیز از این جعبه ها برای مواردی همچون کارتن های اسباب کشی و کارتن پستی بهره برده می شود.

از جعبه کارتن چهار درب آمریکایی برای حمل و نقل محصولات غذایی و صادراتی، جهت حفظ ایمنی محصولات استفاده می شود. کارتن میوه نیز از جمله کحصولاتی است که بسیار مورد استفاده افراد در این حوزه قرار می گیرد.

در مواردی نیز برای عرضه و ارائه محصولاتی همچون گل و گیاه نیز کاربرد دارد. این جعبه نیاز افراد را هنگامی که به دنبال جعبه کارتن آماده هستند نیز برطرف می کند و می تواند گزینه مناسبی برای بسته بندی محصولاتی باشد که بدون نیاز به چاپ بسته بندی می شوند.

کارتن چهار درب صادراتی

برای بسته بندی محصولات صادراتی به کمک کارتن چهار درب آمریکایی، بایستی به این موضوع توجه داشت که کیفیت جعبه ها باید به مراتب بالاتر از جعبه های بسته بندی ای باشد که در بازار داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. این امر نیز به دلیل آن است که محصولات در مسافت های طولانی امکان آسیب دیدن بالاتری را دارند و برای آنکه بتوان از سلامت محصول در هنگام حمل و نقل اطمینان خاطر حاصل کرد، بایستی بسیار به جنس و کیفیت کارتن دقت کرد.

کارتن چهار درب آمریکایی

چاپ روی کارتن چهار درب آمریکایی

عمل چاپ روی کارتن چهار درب آمریکایی می تواند به روش های مختلفی و با استفاده از ترفند های متفاوت انجام شود. چاپ افست و چاپ فلکسو از جمله روش هایی هستند که می توان به کمک آن ها طرح مورد نظر را روی جعبه چاپ کرد. برای تولید جعبه فلکسویی از چاپ فلکسو و در تولید کارتن لمینتی از چاپ افست می توان بهره برد. تنها بسته به طرح مد نظر مشتری این روش ها می توانند متغییر باشند.

روش های برش کارتن

به طور کلی می توانیم روش های برش کارتن چهار درب آمریکایی را به دو روش اصلی، یعنی برش دایکاتی و خط و چاک تقسیم نمود. برش دایکاتی را به کمک دستگاهی با همین نام یعنی دستگاه دایکاتی، انجام می شود که به وسیله آن می توان انواع جعبه های دایکاتی را تولید کرد. اما در روش خط و چاپ کیفیت و دقت آن به مراتب کم تر از روش دایکاتی است.

قیمت کارتن چهار درب آمریکایی

از آنجا که این جعبه های کارتنی دارای طرحی پیچیده ای نیستند، دو عامل اصلی در تعیین قیمت آن ها موثر می باشد. اول از همه جنس کارتن های لایه دار است که هر چه کیفیت کاغذ های به کار برده بیشتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب افزایش پیدا خواهد کرد. عامل دیگری که به طور مستقیم روی هزینه نهایی این جعبه ها تأثیر گذار است، تعداد لایه های کارتن لایه دار و میزان تراکم فلوت آن است. برای کسب اطلاعات از قیمت کارتن چهار درب آمریکایی میتوانید همین حالا با مشاوریان ما در تماس باشید.

ویژگی کارتن چهار درب آمریکایی

ثبت سفارش و خرید کارتن چهار درب آمریکایی

با موضوعاتی که درباره کارتن چهار درب آمریکایی برای شما در این مقاله باز گو کردیم، حال شما می توانید بسیار راحت تر اقدام به ثبت سفارش و خرید کارتن چهار درب آمریکایی بنمایید. مجموعه صنایع بسته بندی لمون پک با وجود اینکه در تولید انواع کارتن لمینتی و چاپ و تولید جعبه فعالیت دارد، این جعبه ها را نیز با بهترین کیفیت و با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه را برای مشتریان و مخاطبین خود در این حوزه فراهم می کند. پس همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در این راستا راهنمایی های لازم را برای شما به عمل بیاورند.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 17

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *