جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

جعبه کارتن دسته دار + انواع آن

قیمت جعبه کارتن دسته دار

از جعبه کارتن دسته دار به عنوان یکی از شیوه های نوین در بسته بندی و ارائه محصولات به مشتریان یاد می شود. این روش با پیشرفت صنعت چاپ و بسته بندی، جای خود را در میان انواع مختلف جعبه هایی که به تولید می رسند پیدا کرده است. این جعبه ها به دلیل نحوه طراحی و ایده ای که در ساخت آن ها به کار گرفته شده است، به مراتب فرایند حمل و نقل را برای افراد تسهیل می بخشند. در صنعت چاپ و تولید جعبه این جعبه ها می توانند هم به شکل جعبه های کارتنی و هم به شکل جعبه های مقوایی تولید شوند. اگر از جعبه های مقوایی تولید شوند جنس مقوای به کار رفته در آن، می تواند از جنس مقوای گلاسه، مقوای ایندربرد، مقوای کرافت و… باشد.

جعبه کارتن دسته دار

این محصول یکی از محصولات پرطرفدار برای عرضه مستقیم محصولات به شمار می رود. در ادامه این مقاله شما را با موارد بیشتری درباره جعبه کارتن دسته دار آشنا خواهیم کرد. تا انتها با ما هراه باشید تا اطلاعات کاملی را از این محصول جذاب بدست بیاورید.

جعبه کارتن دسته دار

در چند سال اخیر تولید کنندگان جعبه های بسته بندی، دست به تولید نوعی جعبه کردند که به نام جعبه کارتن دسته دار شناخته می شود. با تولید اولیه این جعبه ها، چاپخانه ها اقدام به تولید انواع جعبه کارتن های دسته دار در طرح ها و اشکال مختلف کرده اند. این امر باعث شده است با سلیقه های گوناگونی مطابقت پیدا کنند و به همین دلیل افراد بسیاری به این محصول علاقه پیدا کرده اند. از این رو صاحبان مشاغل نیز سعی بر این دارند که همواره در حال نوآوری و عرضه محصولاتشان به شکلی که باشند که مخاطبین را به خود جذب کنند. این موارد همگی دلیلی بر کابرد های بسیار این جعبه در سالیان اخیر شده است.

انواع جعبه دسته دار

عموما دو روش برای تولید جعبه ها وجود دارد که جعبه های دسته دار را نیز می توان به کمک هر دوی این روش ها به تولید رساند.

جعبه های مقوایی : جعبه های دسته دار را می توان از نواع مقواها به تولید رساند. با توجه به نیاز کسب و کار و کالا، مقوایی که در تولید جعبه های دسته دار مورد استفاده قرار می گیرد می تواند یکی از انواع کاغذ کرافت، مقوای ایندربرد، کاغذ گلاسه و… باشد.

جعبه های کارتنی : جعبه های کارتنی دسته دار به وسیله کارتن های لایه دار ساخته می شود. این کارتن های لایه دار می توانند دارای لایه های متعددی همچون کارتن سه لایه، کارتن پنج لایه، کارتن سینگل فیس و… باشند. همچنین برای افزایش فروش و در راستای بازاریابی برند و محصول، از کارتن لمینتی نیز می توان بهره برد. تا از نظر ظاهری جلوه جذاب تری را پیدا کنند.

خرید جعبه کارتن دسته دار

انواع دسته در جعبه کارتن دسته دار

فروشنگان مختلف دارای سلیقه های متفاوتی نیز هستند. از این رو در تولید جعبه های دسته دار، از انواع مختلفی از دسته بهره می برند و هر یک به شکلی خاصی آن را طراحی می کنند. جنس دسته هایی که برای جعبه کارتن دسته دار مورد استفاده قرار می گیرد، بسته به شرایط کسب وکار می تواند از یکی از انواع کارتنی، مقوایی، کنفی و یا پلاستیکی باشد. البته لمون پک در کنار موارد گفته شده در زمینه چاپ روبان اختصاصی نیز فعالیت میکند.

سفارش چاپ روبان

در ادامه به معرفی و بررسی هر کدام از انواع جعبه های دسته دار خواهیم پرداخت :

دسته کنفی

دسته های کنفی کارتن های دسته دار به صورتی هستند که روی آن اضافه می شوند. این بند ها از دو سوراخی که روی جعبه در هنگام تولید آن به وجود می آورند وارد شده و از درون با یک دیگر گره زده می شوند.  روش نصب و استفاده از این دسته ها بسیار راحت می باشد. این بند های کنفی در سایز ها و با ضخامت های گوناگونی در بازار عرضه می شوند. باید خاطر نشان کرد که این نوع از دسته ها بسیار برای محصولات زینتی و کادویی مناسب هستند. همچنین ظاهری زیبا و جذاب را برای جعبه بسته بندی به وجود می آورند. به همین دلیل می توانند گزینه خوبی برای هدیه به افراد دیگه محسوب شوند.

دسته کارتنی و مقوایی

دسته های کاغذی و کارتنی نیز یکی دیگر از انواع دسته های این جعبه ها هستند. برخلاف حالت های دیگر، این نوع دسته ها روی جعبه ها قرار دارند. هنگامی که جعبه های دسته دار به تولید می رسند، دسته های کارتنی نیز همراه خود جعبه طراحی می شوند. این روش متداول ترین روش بین سایر روش های موجود می باشد که مقاومت بسیار بالایی نداشته است. اما می تواند برای بسته بندی و عرضه محصولات غذایی بسیار کاربردی باشد.

دسته پلاستیکی

دسته های پلاستیکی ای که برای این نوع جعبه ها در نظر گرفته می شوند به شکلی است که کاملا جدا از جعبه تولید شده و جایی برای آن تعبیه می شود. بعد از تولید جعبه این دسته های پلاستیکی به همان حالتی که روی جعبه های دسته دار مقرر شده است، درون آن چفت می شود. این دسته های پلاستیکی برای حمل و نقل و بسته بندی محصولاتی که وزن بالاتری دارند گزینه ی مناسب تری به شمار می روند. چرا که استحکام خوبی دارند و به راحتی دچار پارگی نخواهند شد.

قیمت جعبه کارتن دسته دار

کاربرد های جعبه دسته دار در صنعت

در صنایع امروزی از جعبه های دسته دار با توجه به محبوبیتی که دارند در راستای نیاز های گوناگونی بهره برده می شود. از جمله مواردی که می توان به آن ها اشاره کرد به شرح زیر است :

سفارشی سازی جعبه کارتن دسته دار

افرادی که برای عرضه کالاهایی که دارند اقدام به تهیه جعبه کارتن دسته دار می کنند، این سوال برایشان به وجود می آید که می توان به صورت سفارشی طرحی را روی این جعبه ها حک کرد؟ جواب این سوال مطمئناً بله است.

روش های متعددی وجود دارد که می توان بر روی این جعبه ها طراحی انجام داد و طرح مورد نظر را روی آن ها به چاپ رساند. از جمله این روش می توانیم روش چاپ افست، چاپ سیلک و چاپ فلکسو را نام ببریم. این امر در اکثر چاپخانه ها در دسترس افراد قرار می گیرد و این امکان را به مشتریان می دهند تا با بهترین کیفیت و بالاترین وضوح طرح های مد نظر خود را روی جعبه ها چاپ نمایند. مجموعه لمون پک با در اختیار داشتن خط چاپ وسیع و کامل که از به روز ترین دستگاه ها تشکیل شده است، نیاز شما را در این رابطه به طور کامل برطرف می نماید.

انواع جعبه کارتن دسته دار

قیمت جعبه کارتن دسته دار

با توجه به اینکه انواع مختلفی که از این جعبه ها وجود دارد، نمی توان قیمت دقیقی را برای آن ها قائل شد. قیمت نهایی چاپ و تولید جعبه کارتن دسته دار بسته به مواردی که در تعیین قیمت آن موثر هستند قابل تفییر است. از آنجا که می توان با بهره گیری از متریال های مختلفی به تولید این جعبه ها پرداخت، انتخاب نوع مقوا و همچنین نوع کارتن لایه دار از مهم ترین عواملی است که قیمت نهایی چاپ و تولید این جعبه ها را دست خوش تغییر خواهد کرد.

ثبت سفارش و خرید جعبه کارتن دسته دار

سعی ما در این مقاله بر این مبنا بوده که بتوانیم اطلاعات کامل و جامعی در رابطه با جعبه کارتن دسته دار در اختیار شما بگذاریم. به ویژگی ها و کاربرهای مختلف این محصول در صنایع گوناگون اشاره کردیم. حال اگر شما نیز تمایل به تهیه و سفارش این نوع از جعبه ها را دارید. می توانید در هر زمان با کارشناسان ما در مجموعه صنایع چاپ و بسته بند لمون پک تماس بگیرید تا ضمن دریافت اطلاعات تکمیلی، جهت ثبت سفارش و خرید جعبه کارتن دسته دار اقدام فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *