چاپ و بسته بندی, ساک دستی

راهنمای خرید و چاپ ساک تبلیغاتی

راهنمای خرید و چاپ ساک تبلیغاتی

ساک تبلیغاتی، ساک دستی و یا شاپینگ بگ (Shopping Bag) همگی نام هایی هستند که به یک محصول اشاره میکنند. همواره درطول زمان افراد برای فروش و ارائه محصولات خود و حتی سهولت در حمل وسایل مختلف، به دنبال وسیله ای برای حمل آن بوده اند که این موضوع باعث بوجود آمدن انواع ساک های خرید شد.

درگذشته انواع ساک های حصیری و دست ساز وجود داشت که این نوع ساک ها با گذشت زمان تبدیل به انواع مختلفی از ساک دستی مدرن شده است. امروزه ساک های تبلیغاتی از پرطرفدار ترین و پرکاربرد ترین وسیله برای حمل محصولات و به عنوان راهی برای تبلیغ برند، به شمار می رود. قبل از ثبت سفارش خرید و چاپ ساک دستی بهتر است با انواع این نوع بسته بندی آشنا شوید و با اطلاعاتی که برای خرید ساک تبلیغاتی ضروری هستند در ادامه این مطلب آشنا خواهید شد.

انواع ساک تبلیغاتی

انواع ساک دستی

ساک تبلیغاتی (Promotional Bag) با توجه به تنوع بالایی که برخوردار است میتوان به چند گروه زیر تقسیم بندی کرد :

  • ساک کاغذی
  • ساک پارچه ای
  • ساک کتان
  • ساک برزنتی
  • ساک سوزانی

که به طور معمول ساک پارچه ای و ساک کاغذی دو موردی هستند که میان افراد طرفداران بیشتری دارند.

ساک دستی کاغذی

با اطمینان میتوان گفت ساک کاغذی به علت سادگی منحصر به فرد خود و اینکه قابلیت ایجاد طرح های بسیاری بر روی آن وجود دارد، پرطرفدار ترین نوع ساک تبلیغاتی به شمار می رود که در میان فروشگاه ها و تمامی کسب و کار هایی که نیازمند وسیله ای برای عرضه محصولات خود به مشتریان می باشند، ساک کاغذی دارای جایگاه ویژه ای است. امروزه در هر فروشگاه قدم بگذارید به طور معمول از ساک کاغذی برای ارائه محصولات خود استفاده میکند. با توجه به این حجم از مورد استفاده قرار گرفتن این ساک ها میتوان با اطمینان گفت برای بهترین انتخاب باید اول به سراغ سری ساک های کاغذی برویم. حال می دانید که ساک کاغذی بسته به نوع استفاده و نوع محصول و کار شما میتواند تغییر کند پس وابسته به هیچ کسب و کار خاصی نمی شود و می تواند گزینه های بسیار جذابی را برای انتخاب طرح و چاپ ساک دستی تبلیغاتی، در اختیار شما قرار دهد.

انواع ساک دستی کاغذی

انواع ساک دستی کاغذی

به  طور کلی ساک دستی کاغذی انواع مختلفی دارد که بر اساس جنس به کار رفته در تولید آن ها میتوانیم به چهار دسته تفکیک کنیم:

  • ساک کاغذی گلاسه
  • ساک کاغذی کرافت
  • ساک کاغذی مقوایی پشت سفید و طوسی
  • ساک کاغذی تحریر

در ادامه پرفروش ترین و محبوبترین انواع ساک دستی را به شما معرفی میکنیم.

ساک کاغذی گلاسه

این نوع ساک کاغذی از یک لایه کاغذ گلاسه تولید شده که دارای استحکام و قدرت بالایی می باشد و از کیفیت بالاتری نسبت به ساک های کاغذی مشابه برخوردار است که همین موضوع موجب تفاوت زیاد قیمت این ساک ها شده است. معمولا بر روی ساک کاغذی گلاسه روکشی از سلفون براق یا مات و یا حتی یووی کشیده می شود که از نظر جلوه های زیبایی این نوع ساک را از دیگر موارد موجود متمایز  می کند و همچنین  طبیعتا تأثیر مستقیم روی قیمت آن نیز خواهد داشت.اگر دارای کسب و کاری لوکس هستید مطمئن باشید بهترین گزینه برای ارائه محصول، ساک کاغذی گلاسه است که با توجه به استحکام بالا و امکان ایجاد طرح های بسیار شیک و درخشنده که از خاصیت منحصر بفرد روکش های این ساک می باشد، تجربه ای بی نظیر برای مشتریان شما رقم خواهد زد.

ساک کاغذی گلاسه

ساک کاغذی کرافت

ساک کاغذی کرافت دارای دو ویژگی بارز، جنس کاغذ و قیمت مناسب آن، است که موجب محبوبیت این ساک دستی در میان مشاغل گوناگون شده است. کاغذ کرافت برای اولین بار توسط آلمان ها با استفاده از مواد بازیافتی با کمترین هزینه ممکن، اختراع شد که بعد از مدتی تبدیل به محبوب ترین نوع کاغذ برای بسته بندی و حمل محصولات مختلف شد. در همین راستا اقدام به تولید ساک تبلیغاتی با استفاده از کاغذ کرافت کردند که به دلیل قیمت مناسب و سهولت در ساخت ساک کاغذی کرافت، به سرعت تبدیل به محبوب ترین نوع ساک در میان تمامی افراد جهان شد. شما میتوانید برای انتخاب، باتوجه به نیاز های خود و ویژگی های ذکر شده، از انتخاب ساک کاغذی کرافت بهره ببرید.

بهترین نوع ساک دستی و ویژگی های آن

با توجه به نکاتی که گفته شد میتوان پی برد که ساک دستی گلاسه و ساک دستی کرافت به نسبت دو نوع دیگر آن به مراتب پرکاربرد تر بوده و مورد توجه بیشتری قرار گرفته اند. بخاطر داشته باشید که ساک دستی کاغذی نیز با محیط زیست سازگار است و قابل بازیافت می باشد، همچنین دارای ویژگی های جذابی همچون رنگ بندی متنوع و امکان ایجاد طرح دلخواه و  حتی امکان چاپ در هرجای سطوح ساک تبلیغاتی مدنظر است که موجب توجه هرچه بیشتر افراد به ساک کاغذی شده است.

ساک پارچه ای

با گذشت زمان و بالا رفتن درک انسان از اهمیت حفظ محیط زیست تلاش های بسیاری در این راستا به عمل آمده که ساک دستی پارچه ای را میتوان یکی از این موارد نام برد. با توجه به مضرات و مشکلاتی که در بازیافت ساک های پلاستیکی وجود دارد، به سرعت ساک پلاستیکی جای خود را به ساک پارچه ای دارد که جدا از سازگار بودن با محیط و سهولت در تجزیه و قابل بازیافت بودن، دارای ظاهری شیک میباشد که باعث جلب کردن هر چه بیشتر توجه و علاقه افراد در این عرصه شده است. اگر شما قصد خرید ساک تبلیغاتی ای دارید که در کنار زیبایی و به روز بودن دوست دار محیط زیست نیز باشد، بی شک ساک پارچه ای بهترین انتخاب برای شما می باشد.

قیمت (هزینه) خرید ساک تبلیغاتی

با توجه به نکات ذکر شده در مورد ساک های تبلیغاتی میتوان به راحتی پی برد که جنس ساک و کیفیت مواد به کار برده شده در تولید آن، موجب تفاوت در قیمت ساک تبلیغاتی می شود که این اختلاف بسته به نیاز شما و کسب کارتان ممکن است تغییر کند. پس اصلی ترین عامل انتخاب ساک تبلیغاتی سلیقه و علایق شما و همچنین نیازهای مجموعه می باشد که در نهایت روی طراحی و جنس ساک دستی تاثیر میگذارد.

مهمترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت چاپ ساک دستی عبارتند از:

  • جنس ساک دستی؛ کاغذی، پارچه ای، کتان، سوزنی، برزنتی
  • هزینه طراحی؛ به طور معمول این هزینه یکبار پرداخت میشود.
  • ابعاد ساک دستی؛ با بزرگتر شدن ابعاد هزینه ماده اولیه و در نتیجه قیمت ساک افزایش می یابد.
  • نوع بند ساک دستی؛ بند پیچی، بند روبان، بند ساده پانچ پلاستیکی، بند ساده پانچ فلزی
  • تیراژ سفارش

مجموعه لمون پک که در زمینه چاپ و تولید جعبه و همچنین به صورت تخصصی در زمینه چاپ ساک دستی تبلیغاتی فعالیت میکند آماده ارائه خدمات و مشاوره به مخاطبین گرامی است. شما می توانید با مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر از کارشناسان لمون پک، بهترین انتخاب را در طراحی و خرید ساک تبلیغاتی خود داشته باشید.


سوالات متداول

چند نوع ساک دسنی وجود دارد؟

ساک تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که مهمترین آنها عبارتند از :ساک کاغذی، ساک پارچه ای، ساک کتان، ساک سوزنی، ساک برزنتی

قیمت ساک تبلیغاتی چقدر است ؟

هزینه سفارش چاپ ساک دستی بسته به جنس ساک، هزینه طراحی، ابعاد ساک، نوع بند و تیراژ سفارش تغییر میکند.

چند نوع بند برای ساک دستی داریم ؟

لمون پک از 4 نوع بند: بند پیچی، بند روبان، بند ساده پانچ پلاستیکی، بند ساده پانچ فلزی برای تحویل سفارشات استفاده میکند.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *