برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

8 مزیت اصلی لیبل پشت چسب دار

خرید لیبل برچسبی

در میان تعداد زیاد انواع لیبل، چاپ لیبل برچسبی یا همان لیبل پشت چسب دار از طرفداران بسیاری برخوردار است. این لیبل ها دارای کاربرد های گوناگونی در صنعت های مختلف هستند که هر یک با توجه به نیاز سازمان، مجموعه و کسب و کار در شرایط و برای موارد متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب، لیبل پشت چسب دار را به شما معرفی می کنیم و همچنین کاربرد ها و هزینه چاپ لیبل را بررسی خواهیم کرد.

قیمت چاپ لیبل برچسبی

لیبل پشت چسب دار چیست ؟

به طور کلی لیبل پشت چسب دار که دارای کارایی های بسیاری در مشاغل و صنایع گوناگون است، به شکلی همان کاغذ از جنس گلاسه است. برای شناخت بیشتر این لیبل، اگر به محیط اطراف خود نگاه کنید، می توان گفت اغلب مشاغل صنعتی برای بسته بندی محصولات حوزه‌ی کاری‌شان، از این لیبل بهره می برند. به نحوی که امروزه روی شیشه های بسته بندی محصولاتی مانند سس، ترشی، مربا و… از این لیبل استفاده می شود. در ادامه با ویژگی  های این لیبل بیشتر آشنا می شویم. برای اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل مطلب “همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب” را به شما پیشنهاد میکنیم.

مزایای لیبل پشت چسب دار

این لیبل با توجه به طرفداران زیادی که در حوزه بسته بندی محصولات دارد، دارای ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود است. به برخی از این ویژگی ها خواهیم پرداخت :

  1. این لیبل ها از قابلیت استفاده از 5 رنگ همزمان بهره می برند.
  2. قابلیت چاپ به صورت CMYK در این لیبل وجود دارد.
  3. دارای استحکام بالا در مقابل آب و رطوبت است.
  4. مقاوت بالایی در برابر حرارت و دمای بالا دارد.
  5. سفارش این لیبل در ابعاد و اشکال متفاوت امکان پذیر است.
  6. امکان سفارش آنلاین لیبل پشت چسب دار وجود دارد.
  7. در این لیبل این امکان هست که بعد از کندن لیبل، خرد شود. به اصطلاح امنیتی عمل کند.
  8. از چسبندگی بالایی برخوردار است.

خرید لیبل برچسبی

قیمت چاپ لیبل برچسبی

قیمت چاپ لیبل برچسبی را نمی توان به طور دقیق تخمین زد. با وجود شرایط اقتصادی کشور و تغییر لحظه ای قیمت محصولات مختلف، قیمت لیبل پشت چسب دار نیز عدد ثابتی ندارد. اما عواملی هستند که به طور کلی در هزینه نهایی لیبل تأثیر می گذارند. از جمله عوامل مهم به ابعاد و سایز، طرح و رنگ بندی، تعداد چاپ و… میتوان اشاره کرد. البته توجه داشته باشید که قیمت لیبل با توجه به جنس آن و خدمات پس از چاپ، متفاوت خواهد بود. برای مثال قیمت لیبل با روکش یووی با لیبل سلفون براق و مات متفاوت است و همچنین لیبل متالایز از لیبل شیشه ای گرانتر است. هر یک از این موارد به تنهایی تأثیر به سزایی روی هزینه نهایی لیبل پشت چسب دار خواهد گذاشت. پس دقت به هر کدام، از اهمیت ویژه‌‌ای برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درباره قیمت لحظه ای لیبل، با مشاوران ما در مجموعه لمون پک در تماس باشید.

تولید لیبل پشت چسب دار

مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک، با داشتن سابقه ای نزدیک به 30 سال، توانسته همچنان رضایت مشتریان خود را نگه دارد. همچنین موفق به جلب اعتماد برند های بزرگ و معروف شده است و به طور گسترده و مداوم در حال همکاری با آن ها است.

این مجموعه همواره در تلاش بوده است تا با گرد هم آوردن متخصص ترین و ماهر ترین افراد در حوزه چاپ، بهترین محصول با بالاترین کیفیت را تولید کند. مجموعه لمون پک یکی از بزگ ترین و مجهز ترین چاپخانه های حال حاضر کشور می باشد. این چاپخانه با ظرفیت بالایی که در تولید دارد ثابت کرده است که رقبا در این مسیر راه ساده ای نخواهند داشت و کارخانه های زیادی نیستند که توان رقابت را داشته باشند.

چاپ لیبل برچسبی

ثبت سفارش و چاپ لیبل پشت چسب دار

این لیبل با توجه به کارایی ها و ویژگی هایی که دارد، برای اکثر کسب و کار های امروزی مفید است. برای مثال میتوان بعد از چاپ و تولید جعبه از این برچسب های برای سفارشی سازی کار استفاده کرد. این محصول می تواند در صورتی که بخواهید، مطابق دلخواه شما سفارشی سازی شود. لیبل برچسبی خودتان را با طرح و متنی که دوست دارید، از مجموعه ما تحویل بگیرید.

سفارش چاپ لیبل

ما در این مجموعه با در دست داشتن کادری مجرب و متخصص با سال ها تجربه در این حوزه و با به کار گیری آخرین ماشین آلات و چاپگر های روز دنیا، به شما این اطمینان را خواهیم داد تا محصولی با کیفیت بالا و در حد جهانی به شما ارائه کنیم.

اگر شما هم به چاپ لیبل پشت چسب دار علاقه پیدا کردید، می توانید با مشاورین ما برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین برآورد هزینه چاپ لیبل در تماس باشید. پس از ثبت سفارش و چاپ لیبل، در سریع ترین زمان ممکن این محصول پرکاربرد، در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

2 دیدگاه در “8 مزیت اصلی لیبل پشت چسب دار

  1. تولیدی لباس گفت:

    من تولیدی لباس دارم. شما لیبل لباس هم چاپ میکنید؟

    1. لمون پک گفت:

      سلام دوست عزیز
      در حال حاضر فقط چاپ لیبل های کاغذی و شیشه ای انجام میدیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *