برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

نحوه محاسبه قیمت چاپ لیبل

قیمت چاپ لیبل

با بالا رفتن هر چه بیشتر اهمیت بسته بندی محصولات در کسب و کارها و مشاغل گوناگون، موجب شده است که قیمت چاپ لیبل بیش از پیش مورد توجه افراد قرار بگیرد. استفاده از لیبل باعث جلب توجه مخاطبین به محصول شما می شود، همچنین راهی مطمئن برای تبلیغ برند و افزایش فروش است. با توجه به ویژگی ها و کارایی های هر لیبل، این محصول جذاب بیش از هر زمان دیگر در میان مخاطبین این حوزه محبوبیت پیدا کرده است. در ادامه مطلب به قیمت چاپ لیبل و عوامل موثر بر آن خواهیم پرداخت . در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل و برچسب، مطلب همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب را بخوانید.

قیمت چاپ لیبل

هزینه لیبل پشت چسب دار

هزینه لیبل پشت چسب دار به موارد گوناگونی بستگی دارد که سبب تغییر قیمت در این لیبل ها می شود. از چندین مورد از آن ها به :

  • تعداد تیراژ
  • طرح درخواستی
  • تعداد رنگ
  • سفارشی سازی
  • و …

میتوان اشاره کرد. هریک از این مواردی که به آن اشاره شد، به تنهایی روی قیمت لیبل درخواستی تأثیر به سزایی خواهد گذاشت. به نحوی که برای مثال، اگر ابعاد لیبل پشت چسب دار مد نظر شما تغییر کند، امکان دارد روی شیتی که چهار لیبل قرار می گرفت تنها دو لیبل جا شود. این موضوع به تنهایی موجب مصرف دو برابری کاغذ و افزایش هزینه چاپ خواهد شد.

قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار

همانطور که گفتیم قیمت چاپ لیبل به موارد مختلفی بستگی دارد. با نوسانات بازار ایران قیمت لیبل هر لحظه دست خوش تغییر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لیبل پشت چسب دار و نحوه سفارش این محصول، همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه لمون پک تماس بگیرید.

قیمت چاپ لیبل پی وی سی

همانطور که می دانید لیبل پی وی سی (PVC) از پلی پروپلین ساخته شده که نوعی پلاستیک است. لیبل پی وی سی در مقابل گرما تا حد بسیاری (80 درجه سانتی گراد) مقاوم بوده و جنس پلاستیکی این لیبل موجب ضد آب بودن آن می شود.

کاربرد های لیبل پی وی سی به خصوص لیبل شیشه ای در کسب و کار های امروزی کم نیست اما در مواردی همچون مواد غذایی و دارویی، مواد آرایشی و بهداشتی و معرفی محصول و برند بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این برچسب به صورت لیبل گرد نیز قابل سفارش است.

قیمت چاپ لیبل پی وی سی به موارد مختلفی مانند :

  • تعداد سفارش لیبل
  • ابعاد و سایز لیبل
  • تعداد رنگ در چاپ
  • نحوه برش لیبل
  • به کار بردن سلفون یا نبردن سلفون

بستگی دارد. با تغییر هر کدام از این موارد قیمت چاپ لیبل پی وی سی نیز تغییر خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین قیمت لیبل پی وی سی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره سفارشی سازی لیبل مورد نظر به چاپ لیبل پی وی سی بروید یا با کارشناسان ما در این حوزه تماس بگیرید.

قیمت چاپ انواع لیبل

هزینه چاپ لیبل

همانطور که گفته شد هزینه نهایی چاپ لیبل با توجه به موارد مختلفی مانند تعداد تیراژ، ابعاد ،طرح و… ممکن است تغییر کند. در مجموعه صنایع بسته بندی لمون پک با بهترین دستگاه ها و ماشین آلات چاپ، لیبلی با کیفیت بالا به شما ارائه می شود.

این مجموعه با وجود استفاده از بهترین مواد اولیه در چاپ لیبل، قیمتی مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. چرا که شما به طور مستقیم از تولید کننده اصلی خرید می کنید.

قیمت چاپ لیبل روی سی دی

امروزه با وجود پیشرفت روز افزون علم و فناوری در جهان، همچنان برای ارائه خدمات و انتقال اطلاعات از لوح های سی دی و دی وی دی استفاده می شود. یکی از راه هایی که می توانید به نحوی برند سازی انجام دهید چاپ لیبل برای سی دی هایی است که در مجموعه شما به مشتریان ارائه می شود. این کار باعث جلب توجه بیشتر مخاطبین به محصول شما خواهد شد. چاپ لیبل روی سی دی با استفاده از انواع روکش ها، اعم از لیبل سلفون مات، لیبل با روکش سلفون براق و لیبل یووی و… امکان پذیر است و به صورت فول رنگی به مشتریان عرضه می شود.

ثبت سفارش و چاپ لیبل

در این مطلب به قیمت چاپ لیبل و عوامل موثر بر آن پرداختیم. حال شما می توانید با برآورد سرمایه و بودجه ای که برای چاپ لیبل در نظر داشته اید، کاربردی ترین لیبل را با حداقل قیمت سفارش دهید. قیمت چاپ لیبل به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل تیراژ سفارش، اندازه لیبل، تعداد رنگ‌های مورد استفاده در چاپ، نوع کاغذ و چسب، طراحی و زمان تحویل می‌باشد.

عموماً با افزایش تیراژ، هزینه هر لیبل کمتر می‌شود. همچنین، استفاده از رنگ‌های بیشتر در چاپ و استفاده از کاغذ و چسب با کیفیت بالاتر هزینه بیشتری را برای چاپ لیبل در پی دارد. همچنین، طراحی لیبل نیز می‌تواند تأثیر زیادی بر روی قیمت چاپ داشته باشد. در نهایت، زمان تحویل نیز می‌تواند برای چاپ لیبل هزینه بیشتری را برای مشتری به همراه داشته باشد. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما در مجموعه لمون پک در ارتباط باشید تا در صورت نیاز اقدام به ثبت سفارش و چاپ لیبل کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *