ساک دستی

سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه

سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه

در دنیای امروزی، ساک دستی با چاپ دلخواه به یکی از ابزارهای مهم در تبلیغات و بازاریابی تبدیل شده است. ساک‌های تبلیغاتی به شکلی زیبا و جذاب طراحی می‌شوند تا بتوانند در تبلیغات و بازاریابی نقش مؤثری ایفا کنند. شرکت چاپ و بسته بندی لمون پک، می‌تواند چاپ با طرح دلخواه را برای شما تولید کند که نه تنها برای حمل محصول، بلکه به جهت تبلیغات و بازاریابی نیز مناسب هستند.

سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه

چاپ ساک دستی با چاپ دلخواه، یکی از خدمات ما در زمینه چاپ و بسته بندی است. ساک تبلیغاتی با طراح اختصاصی، راهی مناسب برای تبلیغات شرکت شما و وسیله ای مناسب جهت ارائه هدایای تبلیغاتی به مشتریان است.

در ادامه، به معرفی و توضیح انواع ساک دستی تبلیغاتی، مزایای هر نوع ساک دستی، روش تولید و چاپ ساک دستی به همراه هزینه‌های آن، میپزدازیم.

جهت سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه با ما تماس بگیرید

انواع ساک دستی با چاپ دلخواه

مجموعه لمون پک انواع ساک دستی را با سه کاغذ کرافت، گلاسه و ایندربرد تولید میکند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم.

ساک دستی کاغذی کرافت

ساک دستی کاغذی کرافت، یکی از محبوب‌ترین انواع ساک های تبلیغاتی است. این نوع ساک از کاغذ کرافت ساخته شده‌اند که دارای رنگ بندی طبیعی و زیبایی است. این ساک‌ها عموماً برای محصولاتی مانند بگ هدیه، لوازم التحریر و محصولات طبیعی استفاده می‌شوند. از مزایای ساک دستی کاغذی کرافت می‌توان قیمت ارزان، سازگاری با محیط زیست و طراحی مینیمال را نام برد.

ساک دستی کاغذی گلاسه

یکی از پرطرفدارترین جنس های ساک‌، ساک دستی با کاغذ گلاسه است. مجموعه لمون پک این نوع ساک را با دو ضخامت 200 گرم و 250 گرم تولید میکند. ساک تبلیغاتی گلاسه عموماً برای محصولاتی مانند لوازم آرایشی، محصولات لوکس و بگ های تبلیغاتی استفاده می‌شوند. از مزایای ساک دستی کاغذی گلاسه می‌توان به طراحی زیبا، چاپ با کیفیت بالا و ظاهر لوکس آن اشاره کرد.

ساک دستی با کاغذ ایندربرد

ساک دستی ایندربرد را هم در دو ضخامت 200 و 250 گرم ارائه میکند. این ساک‌ها از کاغذ ایندربرد ساخته شده‌اند که دارای یک لایه مقاوم و سخت است. این ساک‌ها عموماً برای محصولاتی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی و محصولات شیک استفاده می‌شوند. از جمله مزایای اصلی ساک دستی کاغذی با مقوا ایندربرد می‌توان به مقاومت بالا، قابلیت طراحی دلخواه، چاپ با کیفیت بالا هستند که این ساک را متمایز میکند.

مزایای ساک دستی با طراحی اختصاصی

مزایای ساک دستی با طراحی اختصاصی

طراحی تاثیرگذار و هدفمند ساک دستی ، یکی از ابزارهای موثر برای تبلیغات و بازاریابی است. این ساک‌ها به شکلی زیبا و جذاب طراحی می‌شوند تا بتوانند به خوبی در تبلیغات و بازاریابی مورد استفاده قرار گیرند. مزایای استفاده از ساک تبلیغاتی عبارتند از:

  • جذب توجه مشتریان: ساک‌های دستی با طرح‌های خلاقانه و جذاب، می‌توانند توجه مشتریان را به خود جلب کنند و باعث افزایش فروش شوند.
  • قیمت مقرون به صرفه: ساک‌های تبلیغاتی از مواردی هستند که هزینه تولید و چاپ آنها نسبتاً کمتر از سایر روش‌های تبلیغاتی است.
  • چاپ با کیفیت: شما میتوانید طرح های خود را با تصاویر با کیفیت بالا و رنگ‌های زیبا روی ساک چاپ کنید.
  • قابل استفاده مجدد: ساک‌های تبلیغاتی با کیفیت معمولاً مجدداً توسط مشتریان استفاده میشوند. طراحی یک ساک تبلغاتی با طراحی خاص و منحصر به فرد میتواند مشتریان شما را به سفیران برند شما تبدیل کند.
  • سازگاری با محیط زیست: تمامی ساک های کاغذی قابلیت بازیافت دارند. این مورد میتواند شما را برندی دوستدار محیط زیست معرفی کند.

طریقه ثبت سفارش و محاسبه هزینه‌های چاپ ساک دستی

برای سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه، میتوانید از صفحه چاپ ساک دستی سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان ما از طریق شماره های 09126857573 و 02186070342 تماس بگیرید و یا از طریق روش‌های مختلفی مانند واتس اپ، تلگرام، ایمیل یا فرم تماس ، با ما در ارتباط باشید. پس از بررسی جزییات سفارش شما، تیم فروش لمون پک، به شما پیشنهاد قیمت می‌دهد و در صورت تایید، ساک دستی تولید و چاپ میشود.

هزینه‌های چاپ و تولید ساک دستی، بستگی به عوامل مختلفی دارد. از جمله این موارد میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس
  • ضخامتاندازه و ابعاد
  • نوع بند
  • تعداد سفارش
  • هزینه طراحی

مطمئناً در صورت استفاده از کاغذ با ضخامت بیشتر هزینه تولید نیز افزایش پدیا میکند. همچنین، سایز و تعداد سفارش نیز بر هزینه تأثیر می‌گذارد. هرچه تعداد سفارش بیشتر باشد، هزینه هر عدد کمتر خواهد بود. لازم به ذکر است تولید و چاپ ساک دستی با چاپ دیجیتال در زمان کمتری انجام میشود اما هزینه آن نیز بیشتر است. معمولاً چاپ دیجیتال برای سفارشات با تیراژ کم به صرفه تر است.

ثبت سفارش و محاسبه هزینه‌های چاپ ساک

برای مشاهده لیست قیمت ساک دستی تبلیغاتی میتوانید از منو سایت، خدمات چاپ به صفحه چاپ ساک دستی رفته و قیمت های به روز را مشاهده نمایید.

مراحل تولید و چاپ ساک دستی با چاپ دلخواه

قبل ثبت سفارش بهتر است مطلب راهنمای خرید و چاپ ساک تبلیغاتی را مطالعه کنید. مراحل تولید و چاپ ساک دستی با چاپ دلخواه را برای شما به شرح زیر است:

  1. بررسی جزئیات سفارش: برای شروع فرآیند چاپ ساک دستی، بعد از تماس با واحد فروش لمون پک و ارائه جزئیات سفارش، کارشناسان ما هزینه و زمان تحویل سفارش را به شما اعلام خواهند کرد. در این مرحله، نیاز است که شما اطلاعاتی از قبیل تعداد سفارش، سایز و جنس ساک دستی و طرح مورد نظر را داشته باشید.
  2. طراحی طرح: در صورتی که فایل طرح شما آماده است، می‌توانید آن را به برای ما ارسال کنید. در صورتی که نیاز به طراحی طرح سفارشی دارید، تیم طراحی لمون پک با توجه به نیاز و سلیقه شما، طرحی جذاب و خلاقانه برای ساک دستی شما طراحی میکند.
  3. تأیید طرح: پس از طراحی طرح، واحد طراحی لمون پک، نمونه چاپ طرح را برای شما ارسال می‌کند تا شما بتوانید آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت تأیید، تولید سفارش شروع خواهد شد.
  4. چاپ ساک دستی: پس از تأیید نمونه چاپ، تیم چاپ لمون پک، به مرحله چاپ ساک دستی می‌پردازد. در این مرحله، بسته به تیراژ سفارش از چاپ دیجیتال یا چاپ افست استفاده می‌شود تا ساک دستی با دقت و کیفیت بالا چاپ شود.
  5. بسته‌بندی و تحویل: پس از چاپ ساک، ساک دستی ها را بسته‌بندی شده و آماده تحویل خواهند بود. در این مرحله، شما می‌توانید سفارش خود را دریافت کنید و از آن به عنوان یکی از راه‌های تبلیغاتی و برندینگ برای شرکت خود استفاده کنید.

تولید و چاپ ساک دستی

چگونه می‌توان طرح مورد نظر خود را برای چاپ ارسال کنم؟

به راحتی می‌توانید از طریق ثبت سفارش در سایت، ارسال از طریق واتساپ و تلگرام و سایر پیامرسان ها داخلی و همچنین به وسیله ایمیل، طرح مورد نظر خود را برای چاپ ساک دستی برای ما ارسال کنید. روش‌های مختلفی برای ارسال طرح موجود است که به شما امکان می‌دهد از روشی که برای شما راحت‌تر است، استفاده کنید.

شما می‌توانید فایل طرح خود را در فرمت‌های مختلفی مانند PDF، AI، EPS و … برای ما ارسال کنید. در صورتی که فایل طرح شما حجم بالایی دارد، می‌توانید از سرویس‌های ابری مانند Dropbox، Google Drive و … استفاده کنید.

درضمن، در صورتی که نیاز به طراحی طرح سفارشی برای ساک دستی خود دارید، تیم طراحی لمون پک در خدمت شماست و به صورت حرفه‌ای و با توجه به نیاز و سلیقه شما، طرحی جذاب و خلاقانه برای ساک دستی شما طراحی خواهد کرد.

ثبت سفارش ساک تبلیغاتی با طراحی اختصاصی

برای سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه، کافی است که با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و جزئیات سفارش خود را مطرح کنید. سپس، تیم طراحی و چاپ لمون پک، به صورت حرفه‌ای و با 27 سال تجربه و به کارگیری افراد خبره و متخصص و با استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته، طراحی، چاپ و تحویل ساک تبلیغاتی شما را انجام خواهد داد.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 7

2 دیدگاه در “سفارش ساک دستی با چاپ دلخواه

  1. معین گفت:

    برای ثبت سفارش ساک چجوری باید اقدام کنیم ؟

  2. احمد گفت:

    حداقل تعداد برای ثبت سفارش چند عدده ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *