برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

ویژگی های اصلی چاپ لیبل رنگی

فروش لیبل رنگی

با توجه به اینکه لیبل رنگی در جلب توجه مخاطبین تأثیر به سزایی دارد، نیاز است برای چاپ لیبل، استفاده از لیبلی که در آن رنگ های مختلفی به کار برده شده است، بسیار حائز اهمیت است. معمول ترین روشی که برای چاپ لیبل رنگی مورد استفاده قرار می گیرد، چاپ فلکسو است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می شویم.

خرید لیبل رنگی

چاپ فلکسو

به طور معمول برای چاپ لیبل رنگی، رایج ترین و پر کاربرد ترین روش، چاپ فلکسو است که به نام فلکسو گرافی لیبل نیز شناخته می شود. این دستگاه به موجب روش طراحی ساده‌ای که دارد، این امکان را فراهم می سازد تا بتوانیم به راحتی در زمانی کوتاه تعداد زیادی لیبل چاپ کنیم. به همیین دلیل در ساخت جعبه فلکسویی نیز این روش بهره می برند.

کاربرد های چاپ فلکسو

چاپ فلکسو در موارد گوناگونی، کاربرد های فروانی دارد که از جمله این موارد به چند کاربرد چاپ فلکسو در صنایع مختلف اشاره خواهیم کرد :

  • چاپ لیبل رنگی برای مواد غذایی : از لیبل رنگی در اکثر مواد غذایی از جمله انواع سس های پمپی، ژله و انواع شیشه های بسته بندی مانند شیشه ترشی، شیشه مربا، شیشه مایونز و… استفاده می شود.
  • چاپ لیبل رنگی برای محصولات صنعتی : استفاده از لیبل رنگی در محصولات صنعتی بسیار گسترده است. به طور معمول لیبل زنی بر روی محصولاتی همچون لوازم جانبی رایانه و گوشی همراه، انواع ظروف فلزی و پلاستیکی، لوازم یدکی خودرو و… بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • چاپ لیبل رنگی برای لوازم آرایشی و بهداشتی : در فروشگاه های آرایشی و بهداشتی روی محصولاتی مانند رنگ ها، پاک کننده ها، اکسیدان ها و موارد مشابه آن از لیبل رنگی بهره می برند.
  • چاپ لیبل رنگی برای صنایع دارویی : از لیبل رنگی در این صنعت برای چسباندن لیبل روی شیشه ها و قوطی های شربت و دارو به طور مستمر استفاده می شود.

چاپ لیبل رنگی

انواع لیبل رنگی

لیبل های رنگی بر حسب ویژگی هایی که دارند به چندین دسته تقسیم می شوند که به چند مورد از شاخص ترین این لیبل ها اشاره خواهیم کرد :

لیبل یووی : از پرکاربرد ترین لیبل های رنگی می توان به لیبل یووی اشاره کرد. با توجه به ویژگی هایی که دارد از قیمت نسبتا خوبی برخوردار است. این لیبل به صورت تمام رنگ و در حداقل زمان ممکن چاپ و عرضه می شود. روکش یووی این لیبل باعث بالاتر رفتن استحکام این لیبل و جذابیت آن خواهد شد.

لیبل سلفون براق و مات : این نوع لیبل به واسطه روکش سلفونی که روی ن کشیده می شود درای ظاهری زیبا است. ممکن است روکش از جنس سلفون براق باشد که در این صورت دارای ظاهری براق و درخشنده خواهد بود. لسبل سلفون براق امکان چاپ به صورت تکاک رنگی وجود دارد و کیفیت طرح در ین نوع بسیار مطلوب است. اما اگر برای پوشش لیبل از سلفون براق استفاده شود، لیبل نور خورشید را بازتاب نمی دهد و زمینه لیبل مات است. در لیبل سلفون براق نیز چاپ در 4 رنگ و بر روی شیت عمومی امکان پذیر است.

لیبل متالایز : لیبل متالایز نیز به موجب استحکام دوام بالایی که دارد بسیار محبوب می باشد. به شکلی که ضد خط و خش نیز است و در مقابل آب، رطوبت و حتی شستشو کاملا مقاوم است. این لیبل دارای چسبندگی قوی برای استفاده روی سطوحی مانند پلاستیک، فلز، شیشه و چوب است.

لیبل شیشه ای : در دیگر انواع لیبل که طرفداران خاص خود را دارد، لیبل شیشه ای است. این لیبل دارای خاصیت شیشه ای مانند است و حالتی کاملا شفاف دارد. به شکلی که پشت لیبل دیده می شود. از این لیبل در سطوح شیشه ای و شفاف استفاده می شود و بسیار تأثیر گذار خواهد بود.

لیبل طلاکوب : این لیبل نیز نوعی لیبل سلفون است و در دو نوع طلاکوب و نقره کوب عرضه می شود. ولی با این تفاوت که در چاپ لیبل طلاکوب از نواری به رنگ طلایی یا نقره ای برای چسباندن نقاط نیازمند به طلاکوبی یا نقره کوبی، استفاده می‌شود.

ثبت سفارش و چاپ لیبل رنگی

همانطور که گفته شد، لیبل رنگی روی فروش محصول و همچنین افزایش اعتبار برند به طور مستقیم تأثیر گذار است و ویژگی ها و خصوصیت هایی دارد که باعث جلب توجه سایرین به این محصول شده است. اگر شما هم به چاپ لیبل رنگی علاقه پیدا کردید، می توانید باتماس با کارشناسان ما برای سفارش و چاپ لیبل اقدام فرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *