برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

تفاوت لیبل زن اداری و دستگاه چاپ لیبل

دستگاه لیبل زن اداری

برای چاپ لیبل در رستوران ها و مغازه ها از دستگاه لیبل زن استفاده میشود. این دستگاه ها میتوانند برای حجم کم و استفاده روزانه بسیار کارآمد باشند. بعضا از دستگاه لیبل زن در کسب هایی که نیاز به به روزرسانی قیمت دارند مانند فروشگاه های زنجیره ای نیز استفاده میشود. طلا فروشی ها صنف دیگری هستند که از لیبل برای ثبت اطلاعات طلا مانند وزن و عیار آن استفاده میکنند.

دستگاه چاپ لیبل یا دستگاه لیبل زن دستگاهی است که از آن برای چاپ حروف مختلف، بارکد، اعداد و حروف روی لیبل استفاده می شود. لازم به ذکر است که امروزه برای چاپ برچسب های اداری از دستگاه های مختلفی استفاده می شود اما به طور کلی اساس کار این دستگاه به گونه ای است که با یک هد حرارتی کار می کند.

دستگاه لیبل زن اداری

دستگاه لیبل زن اداری

امروزه در مکان های مختلفی از جمله مغازه ها، رستوران ها، داروخانه ها، موسسات و سایر مجموعه های تجاری از دستگاه لیبل زن استفاده می کنند. هم چنین برای چاپ لیبل از دستگاهی به نام ماشین لیبل زن دستی نیز استفاده می شود. از این دستگاه می توان برای درج قیمت و بارکد روی محصولات در کم ترین زمان ممکن استفاده کرد.

لیبل زن دستی

دستگاه چاپ لیبل رنگی

بدون شک چاپ لیبل فقط محدود به چاپ قیمت، بارکد و اطلاعات محصول نیست. گاهی اوقات برای پرفروش تر شدن یک محصول نیاز است که برچسب های رنگی روی آن زده شود یا لوگو و نماد شرکت تولید کننده آن حتما باید رنگی باشد. در این صورت استفاده از دستگاه پرینتر لیبل زن معمولی کارآمد نخواهد بود.

از دستگاه چاپ لیبل رنگی، در چاپخانه برای چاپ انبوه برچسب استفاده میشود. بدون شک کاربرد این دستگاه به نسبت دستگاه هایی که فقط لیبل را به صورت سیاه و سفید چاپ می کنند بیشتر بوده و با پرینتر لیبل زن قابل مقایسه نیستند. از جمله مزایای دستگاه لیبل زن رنگی می توان به بالا بودن سرعت چاپ، طول عمر بالا و امکان چاپ در تیراژ انبوه اشاره کرد.

مجموعه لمون پک با در اختیار داشتن پیشرفته ترین ماشین آلات و دستگاه های چاپ لیبل آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز میباشد. تعدادی از ماشین آلات لمون پک برای این کار به شرح زیر هستند:

  • دو دستگاه چاپ افست هایدلبرگ SM74 دوورقی 5 رنگ
  • دستگاه چاپ افست 4/5 رولند 700 چهار رنگ 2006
  • دستگاه سلفون حرارتی 4/5 ورقی
  • دستگاه چاپ تکرنگ رولند 200
  • دستگاه یووی سیلندری

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

3 دیدگاه در “تفاوت لیبل زن اداری و دستگاه چاپ لیبل

  1. تهرانی گفت:

    برای طلافروشی چه دستگاه لیبل زنی مناسیه ؟

    1. پشتیبان لمون پک گفت:

      سلام جناب تهرانی

      متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

  2. چاپ لیبل ارزان گفت:

    مطلب خیلی جامع و خوبی بود. ممنون ک برای مخاطب ارزش قائل هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *