جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی, خدمات تخصصی

هاردباکس ام دی اف؛ قیمت و خرید هارد باکس MDF

تولید هارد باکس ام دی اف

جعبه هاردباکس ام دی اف (MDF)، در دسته‌ی جعبه های چوبی تقسیم می شود و به عنوان جعبه های بسته بندی لوکس به شمار می رود. اصولا چاپ و تولید جعبه هاردباکس برای محصولاتی است که حساسیت و ارزش بیشتری دارند. جعبه هارد باکس از جمله محصولاتی است که در مجموعه صنایع بسته بندی و چاپ لمون پک با بهترین کیفیت ممکن به تولید می رسد. شما نیز می توانید همین حالا برای ثبت سفارش تماس بگیرید.

انواع هاردباکس ام دی اف

هارد باکس ام دی اف (MDF)

همانطور که می دانید، استفاده از هر نوع از بسته بندی های موجود در بازار، بایستی با توجه به نیاز و اهداف کسب و کار تهیه شود. به این دلیل که هر جعبه بسته بندی باتوجه به طراحی و ساخت آن، دارای ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به خودش است. هارد باکس ام دی اف (MDF) نیز از این موضوع مستثنی نیست و با توجه به نحوه ساختش، کاربرد ها و مزیت های خود را دارد. به موجب همین خصوصیات، افراد تمایل زیادی به استفاده از این جعبه ها نشان داده اند. ساخت جعبه هارد باکس مستلزم رعایت فاکتور ها و موارد مهمی است. در صورتیکه این موارد هریک به درستی صورت بگیرند یک جعبه هارد باکس ام دی اف استاندارد خواهید داشت. در ادامه مقااله بیشتر به این موضوعات خواهیم پرداخت تا شما را هر چه بیشتر در خرید هارد باکس ام دی اف کمک بنماییم.

ساخت هارد باکس ام دی اف

همانطور که از اسم این جعبه نیز مشخص است، این هاردباکس از ام دی اف ساخته شده است. حال بهتر است ام دی اف (Medium Destiny Fiberboard) را بیشتر و بهتر بشناسید. چوب ام دی اف از خورده چوب هایی که به وسیله موم و رزین به هم چسبیده اند، ساخته شده است. این فرآیند، با اعمال حرارت و فشار زیاد به خورده چوب ها به اتمام می رسد. نحوه تولید هارد باکس ام دی اف و عواملی که در تولید آن نقش دارند، باعث شده که این جعبه ویژگی های به خصوصی را داشته باشد.

این چوب های ام دی اف که ساخته می شوند، به وسیله دستگاه های دقیق و قدرتمندی به دقت برش داده می شوند. این دستگاه ها عموما با استفاده از لیزر، برش ها را انجام می دهند تا کیفیت و دقت بهتری داشته باشد. سپس این تکه های برش خورده به وسیله چسب های مخصوص به یکدیگر می چسبند. حال یک جعبه هاردباکس از جنس ام دی اف تولید شده است. برای اطلاعات بیشتر درباره چگونگی ساخت هاردباکس می توانید با مشاورین ما تماس بگیرید.

می توانید با سفارش از مجموعه لمون پک، جعبه هاردباکس ام دی اف‌ای استاندارد با بهترین کیفیت و مرغوب ترین مواد اولیه دریافت کنید.

هارد باکس چوبی

مزایای هارد باکس MDF

همانطور که گفته شد هر نوع هاردباکس دارای ویژگی هایی است که از طراحی و نحوه ساخت هارد باکس نشئت می گیرد. حال میخواهیم به تعدادی از مزیت های هارد باکس ام دی اف بپردازیم :

  • جعبه هارد باکس ام دی اف با وجود اینکه از چوب ساخته شده است. اما دارای مقاومت و استحکام خوبی در مقابل رطوبت و آب خوردگی است. این جعبه برخلاف سایر محصولاتی که از جنس چوب هستند دارای سطحی مسطح است.
  • میزان رنگ پذیری ام دی اف به مراتب بالاتر از چوب های عادی است و مدت زمان کمتری برای رنگ آمیزی آن نیاز است.
  • هارد باکس ام دی اف را در دسته جعبه هایی می گذراند که دوست دار محیط زیست هستند. به شکلی که این جعبه‌ها کاملا قابل بازیافت هستند و برای محیط زیست خطری ندارند.
  • انجام برش و سوراخ زدن روی جعبه های ام دی اف بسیار کار آسانی است. به این دلیل که این جعبه ها به شکلی طراحی شدن که در هنگام اعمال برش هیچ گونه صدمه ای نبینند.
  • با توجه به اینکه هارد باکس ها از هزینه بالایی برخوردار هستند. اما هارد باکس ام دی اف نسبت به دیگر جعبه های چوبی قیمت مقرون به صرفه تری دارد.
  • تولید ام دی اف به کمک مواد شیمیایی صورت می گیرد. به همین سبب در مقابل موریانه و سایر عوامل مخرب بر جعبه، از مقاومت بسیار بالایی بهره مند است.

فروش هاردباکس با جنس MDF

سفارش جعبه هارد باکس ام دی اف

سفارش محصول در مجوعه لمون پک هم به شکل حضوری امکان پذیر است و هم می توانید به صورت مجازی و آنلاین این کار را انجام دهید. با سفارش محصول به صورت آنلاین، به میزان زیادی در هزینه و زمان شما صرفه جویی خواهد شد. اما ممکن افراد ترجیح بدهند به صورت حضوری به شرکت تشریف بیاورند. در این حالت می توانند به صورت فیزیکی تمامی نمونه کار های ما را از نزدیک بینند.

در صورتیکه می خواهید اینترنتی اقدام به سفارش هاردباکس ام دی اف کنید. می توانید به راحتی با وارد شدن به سایت لمون پک و بازدید از انواع محصولاتی که به نمایش گذاشته شده اند. جعبه هاردباکس دلخواهتان را انتخاب کرده و با زدن گزینه ثبت سفارش که در سایت موجود است، سفارش خود را ثبت کنید. تا در سریع ترین زمان در اختیار شما قرار بگیرد.

قیمت هارد باکس ام دی اف

اگر بخواهیم قیمت هارد باکس ام دی اف را تخمین بزنیم، به عدد ثابت و دقیقی نخواهیم رسید. با توجه به اینکه در بازار کشور نوسانات قیمت محصولات به شکل لحظه ای در حال تغییر است نمیتوان هزینه جعبه ای که مد نظر دارید را به طور دقیق حساب کرد. اما می توانید با رعایت بعضی از نکاتی که در قیمت هارد باکس ام دی اف تأثیر گذار است به هزینه ای متناسب با بودجه ای که در نظر گرفته اید برسید.

از جمله مواردی که روی قیمت ساخت هارد باکس موثر است به نوع چاپ، تعداد تیراژ، سایز جعبه و… می توان اشاره کرد. این موارد هر کدام به تنهایی توان این را دارند که هزینه های تولید هاردباکس را کاهش ببخشند.

مزایای تولید هارد باکس ام دی اف

حداقل تیراژ قابل سفارش

از مهم ترین ویژگی های هارد باکس ام دی اف، عدم قالب سازی است. یعنی این هاردباکس نیازی به قالب گیری ندارد. پس از این جهت در هزینه های شما صرفه جویی خواهد شد. اما معمولا در هنگام سفارش هارد باکس از این نوع، تیراژی با تعداد حداقل 100 عدد صورت می گیرد و اغلب تولید کنندگان بزرگ و معتبر هاردباکس، سفارشات کم تر را قبول نمی کنند. چون از نظر زمان و هزینه به هیچ عنوان مقرون به صرفه نیست.

اما با کمی جستجو می توانید به شکل تکی و در تعداد پایین نیز این جعبه ها را تهیه کنید.

خرید هارد باکس ام دی اف

ثبت سفارش و خرید هارد باکس ام دی اف (MDF)

با توجه به نکاتی که از هارد باکس ام دی اف و مزایای این محصول جذاب گفته شد. حال شما به راحتی می توانید یک جعبه هارد باکس ام دی اف را به خوبی تشخیص بدهید. آشنایی با انواع جعبه های بسته بندی به شما کمک خواهد کرد تا بهترین انتخاب را برای محصول خود داشته باشد.

اگر علاقه‌مندید که اقدام به ثبت سفارش و خرید هارد باکس ام دی اف کنید، می توانید با مشاورین ما در مجموعه صنایع بسته بندی و چاپ لمون پک در ارتباط باشید. تا ضمن دادن اطلاعات تکمیلی، به شما در مسیر ثبت و خرید و دریافت محصول، شما را به بهترین نحوه همراهی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *