چاپ و بسته بندی, ساک دستی

نکات مهم اصول طراحی و چاپ ساک دستی

اصول طراحی و چاپ ساک دستی

دانستن نکات مهم اصول طراحی و چاپ ساک دستی به شما در تولید یک محصول که از هر نظر مناسب باشد، کمک خواهد کرد. این ابزار تبلیغاتی بی شک در کسب و کار امروزی نقش بسزایی دارد. کمتر کسی وجود دارد که در حوزه تبلیغاتی باشد، ولی با طراحی ساک دستی اشنایی نداشته باشد. چاپ ساک دستی از اهمیت بسیار بالایی در ارائه محصولات و دنیای برندسازی دارد. همچنین کمتر کسی از دریافت آن امتناع می کند و حکم یک بیلبورد تبلیغاتی سیار با ماندگاری بالا را دارد.

بسته بندی محصولات در قالب های بسیار زیبا و جذاب و در عین حال با کیفیت، یک نکته اساسی و بسیار مهم در جلب توجه و رضایت مشتری پس از خرید است. به همین دلیل متخصصین بازاریابی، بسیار تاکید می کنند که در کنار انواع بسته بندی محصولات از ساک های دستی نیز استفاده شود تا بسته بندی جذاب تر و زیباتری داشته باشید.

اصول طراحی و چاپ ساک دستی

به همین منظور اگر میخواهید از این نکات موفقیت آمیز در فروش کسب و کارتان استفاده کنید در ادامه همراه باشید.

ساک دستی تبلیغاتی چیست؟

برای اطلاع از اصول طراحی و چاپ ساک دستی ابتدا باید با ماهیت این محصول آشنا شویم. در واقع ابتدایی ترین کاربرد ساک دستی، بسته بندی و قرار دادن محصول در داخل آن و حمل و نقل آن ها است. استفاده بعدی ساک دستی، تبلیغات می باشد. ساک دستی، به نام های مختلفی مانند: ساک خرید، بگ شاپ و شاپینگ بگ و… شناخته می شود.

مزایای چاپ ساک دستی

از مزیت ها و ویژگی های ساک های دستی تبلیغاتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • زیبا و جذاب بودن
  • مقاوم بودن و ماندگاری بالا
  • قیمت مناسب
  • تنوع رنگی
  • امکان استفاده برای چندین بار

نکات مهم اصول طراحی و چاپ ساک دستی

نکات مهم اصول طراحی و چاپ ساک دستی که باید رعایت کرد؟

در گام نخست از آموزش های بازاریابی برای هر کسب و کاری، به شما توصیه می شود به بسته بندی محصولات خود توجه ویژه ای نمایید. بسته بندی محصولات در قالب های زیبا، جذاب و با کیفیت یک نکته اساسی و بسیار مهم در جلب رضایت مشتری، پس از انجام خرید است. به طوری که عدم توجه به این ترفند بازاریابی می تواند بر فروش و حتی پیشبرد اهداف کسب و کارشما اثر بگذارد.

هدف اصلی ما در این مقاله این است که باید چه مواردی را در هنگام طراحی ساک دستی رعایت کنید که بعد از چاپ، یک ساک دستی زیبا و خاص داشته باشید. استفاده از ساک های دستی متنوع (در جنس، رنگ، و ابعاد مختلف) می تواند یک ایده خلاقانه در معرفی و تبلیغات کسب و کار شما باشد و تاثیر فوق العاده ای بر فروش محصولات شما بگذارد.

ابعاد و جنس ساک دستی

اولین نکته مهمی که در طراحی ساک دستی قابل توجه است اندازه و ابعاد آن می باشد. استفاده از ساک های بزرگ چندان وجه خوبی ندارد و مورد توجه مشتری نیست. شما باید با توجه به ابعاد و سایز محصولات‌تان ساک دستی متناسبی را طراحی و چاپ کنید. هچنین باید توجه داشت در انتخاب جنس ساک دستی دقت بالایی داشته باشید و جنسی را انتخاب کنید که دوام بالاتری داشته باشد.

اگرچه ممکن است هزینه بیشتری بپردازید، اما همانطور که پیش تر بیان شد عمر بالای ساک دستی باعث می شود، تبلیغات کسب و کار شما رونق پیدا کند. این ساک ها در جنس ها و با انواع مواد اولیه مختلف از جمله پلاستیکی، کاغذی و پارچه ای تهیه و ساخته می شوند.

رنگ و طرح مناسب

این دو عنصر بسیار مهم، در جلب توجه خریداران اثر گذار هستند و برای رنگ ساک دستی میتوان از رنگ اصلی کار و برند استفاده کرد. رنگی که بتواند روی خریداران تاثیر مثبت و ماندگار داشته باشد. طراحی گرافیکی هوشمندانه و خلاقانه در کنار یک رنگ مناسب، می تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.

کیفیت چاپ

یکی دیگر از اصول مهم طراحی ساک دستی را میتوان کیفیت چاپ آن دانست. در فرآیند چاپ ساک دستی ، باید از چاپگر های با کیفیت و مواد چاپ مرغوب استفاده نمود و متناسب با رنگ بندی و طرح، روش چاپ را انتخاب کنید. چاپ با کیفیت و واضح بر روی ساک دستی بسیار مهم است تا پیام شما را به درستی منتقل کند و خریداران را به چالش نکشد.

رنگ فونت نوشته ها و اندازه آن ها با چاپ با کیفیت، خوانا خواهد بود و ممکن است در چاپ بی کیفیت نوشته محو دیده شود و یا گم شود. چاپ روی پارچه با کاغذ و نایلون متفاوت است اما مهم این است که اطلاعات واضح و روشن روی آن چاپ شود.

حاشیه امن طراحی ساک دستی

 عنصر مهم دیگری که در طراحی ساک دستی قابل توجه است حاشیه امن است. حاشیه های امن در حقیقت آن لبه های کناری هستند که برای برش و تا خوردن کنار گذاشته می شوند. اگر به این حاشیه ها توجه نکنیم در هنگام تا خوردن و چسب گذاری، بخشی از طرح خود را از دست خواهیم داد.

قیمت ساک های دستی

اگر به دنبال افزایش فروش و ماندگار شدن در ذهن مشتری هستید و میخواهید از بالاترین بازدهی در کسب و کارتان برخوردار باشید، بیخیال قیمت های بالای چاپ شده و به کیفیت محصولات توجه کنید. توصیه ما این است که سعی کنید ساک دستی را به عنوان هدیه در اختیار مشتریان قرار دهید. یا اگر محصولات شما گران قیمت است، سعی کنید هزینه ای در نظر بگیرید که مقابل کالای خریداری شده ناچیز باشد.

نکته : باید در نظر داشته باشید که در این حوزه هرچقدر تیراژ سفارش شما بالا باشد هزینه تمام شده برای شما کمتر محاسبه می شود.

قیمت طراحی و چاپ ساک دستی

متن تبلیغاتی و طراحی

در طراحی و متن تبلیغاتی روی ساک دستی، از زیاده روی بپرهیزید. همچنین توجه داشته باشید که نباید بسیار ساده و بدون متن باشد. سعی کنید آن چیزی که مورد توجه مشتریان و خریداران است را قرار دهید. مانند :

  • لوگو
  • شعار تبلیغاتی
  • ادرس
  • و…

همچنین استفاده از المان های تبلیغاتی چشم نواز و زیبا، مشتری را بیشتر ترغیب به خرید می کند. پس زیبایی ظاهری امری مهم و موثر است.

ثبت سفارش و چاپ ساک دستی تبلیغاتی

با توجه به نکات مهم اصول طراحی و چاپ ساک دستی که برای شما بازگو کردیم. نیاز بازار و مشتریان را در طراحی در نظر بگیرید، بدانید هدف شما چه افراد و با چه سلیقه هایی هستند و متناسب با آن ها طراحی و چاپ را انجام دهید. سعی کردیم در این مقاله به نکات لازم برای طراحی و چاپ ساک دستی اشاره و همچنین ضرورت این محصول برای هر کسب و کار و سازمانی را بیان کرده باشیم. در صورتی که تمایل به تهیه این محصول را دارید، می توانید با شماره های 09126857573 و 02186070342 تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *