برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

انواع چاپ روی برچسب و نکات ضروری برای سفارش چاپ لیبل

انواع چاپ روی لیبل، نکات ضروری برای سفارش چاپ لیبل

در صنعت چاپ و بسته بندی کاغذی که پشت آن چسب دارد و روی کاغذ، مشخصات محصول و یا بارکد وجود داشته باشد را لیبل می‌نامند. شما روزانه محصولات زیادی را می بینید که برچسب ها و لیبل ها روی آنها چسبیده اند. لیبل ها انواع مختلفی دارند که بر اساس جنس آن و نوع چاپ میتوان به برچسب های رولی، برچسب کاغذی، لیبل PVC، برچسب گچی، لیبل اموال، لیبل متالایز، برچسب های شیشه ای، لیبل طلا و جواهرات، لیبل حرارتی و… اشاره کرد.

انواع چاپ روی لیبل، نکات ضروری برای سفارش چاپ لیبل

لیبل و برچسب کاغذی چیست؟

لیبل‌های کاغذی یکی از ارزان‌ترین و متداول‌ترین نوع برچسب‌ها در بین انواع لیبل ها هستند. این برچسب‌ها عیب‌هایی نیز دارند، که به راحتی پاره می‌شوند و در برابر رطوبت مقاوم نیستند. یعنی اگر در معرض مواد شیمیایی یا رطوبت و سایر آسیب های محیطی قرار بگیرند می‌توانند به راحتی از بین بروند. اما این برچسب‌های کاغذی می‌توانند گزینه‌های خوبی باشند زیرا قابلیت انواع چاپ بر روی آنها وجود دارد و مناسب انواع چاپ از جمله چاپ افست، چاپ فلسکو، چاپ دیجیتال و یا چاپگرهای بارکد هستند.

سفارش چاپ لیبل

برچسب‌های کاغذی به ۳ شکل ساده، با روکش سلفون مات و سلفون براق موجود هستند و در دو نوع لیبل رول و شیت (ورق) تولید می‌شوند. در مطلب انواع روکش سلفون و یووی به طور کامل به این موضوع پرداخته شده است. معمولا اندازه ورق‌ها تا A۴ است که در پرینترهای جوهرافشان ماتریس نقطه‌ای و لیزری مناسب هستند و رول‌ها برای چاپگرهای بارکد (پرینتر لیبل زن) استفاده می‌شوند. مجموعه لمون پک انواع لیبل کاغذی را در ابعاده ۸.۵*۴.5 سانتیمتر تا سایز A3 (28/8*42) را تولید و چاپ میکند.

برچسب‌های کاغذی خوب چه ویژگی هایی دارند؟

از لیبل ها در واقع برای بسته‌بندی‌هایی که سطح آنها پلاستیک، شیشه، مقوا و یا کاغذ باشد و در محیطی خشک، بدون رطوبت و در دمای اتاق می‌توانیم استفاده کنیم. ولی در صورت نیاز می‌توانیم روی آنها یک لایه سلفون بچسبانیم که آنها را در برابر آب و رطوبت مقاوم کند. مجموعه لمون پک یکی از بزرگترین مجموعه های چاپ در زمینه تولید و چاپ لیبل با روکش سلفون براق است. که می‌توانید در هر زمانی با کارشناسان فروش صحبت کرده و از آنها برای نحوه سفارش مشاوره بخواهید تا تمام نکات لازم قبل از سفارش را اعم از قیمت و نوع چاپ و انواع برچسب ها دریافت کنید.

برچسب کاغذی یکی از ساده‌ترین و زیباترین انتخاب‌هایی است که هر تولید کننده می‌تواند برای محصولات خود داشته باشد. لیبل کاغذی معمولاً می‌توانند روی کالاهای مختلف و در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار بگیرند مثلاً صنعت پوشاک، نوشیدنی‌ها، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی و یا حتی بر روی بسته بندی داروها می‌توانند مناسب باشند. به غیر از موارد بالا می‌توانیم از برچسب‌ها روی دستگاه‌های الکترونیکی و یا الکتریکی، اسباب بازی‌ها و یا قطعات ماشین آلات صنعتی و دیگر محصولات نیز استفاده کنیم.

مهمترین ویژگی های برچسب‌ و لیبل کاغذی

مزایای لیبل های کاغذی

برچسب‌های کاغذی می‌توانند برای اهداف مختلفی تولید شوند ولی استفاده اصلی آنها برای چسباندن روی بسته بندی و شناسایی و برند محصولات در بازار است. همچنین این برچسب‌ها می‌توانند به نوعی تبلیغ باشند و برای توسعه کسب و کار بسیار مفید باشند. از جمله مزیت‌هایی بر این برچسب‌ها کیفیت بالا، تنوع زیاد، قیمت بسیار مناسب و همچنین استفاده از جدیدترین تجهیزات برای تولید سریع و تحویل به موقع در تیم لمون پک برای مشتریان است.

بهتر است برای عمر بیشتر و دوام این محصولات از آنها در محیط‌های خشک استفاده شود. این‌ها قابلیت چسبیدن روی انواعی از سطوح مانند پلاستیک، مقوا و یا شیشه را دارند و در آنها از رزین و موم ریبون واکس استفاده می‌شود. برای استفاده در محیط های مرطوب میتوان از لیبل شیشه ای و لیبل متالایز استفاده کرد.

استفاده از لیبل برای فروش بیشتر کسب های کوچک و بزرگ

برچسب‌های کاغذی برای استفاده در مصارف شخصی(1)، مشاغل خانگی و یا کوچک، بسیار کاربردی و مقرون به صرفه هستند. و می‌توانند نیاز طیف گسترده‌ای از مشتریان را پوشش دهند. استفاده از برچسب‌های کاغذی جذاب و با کیفیت بالا امروزه در هر صنعتی بسیار حائز اهمیت است.

اگر شما وارد هر فروشگاهی شوید، انواع مختلفی از برچسب‌ها و لیبل‌ها را روی محصولات مختلف می‌توانید ببینید و در این زمینه رقابت شدیدی بین تولید کننده‌ها برای انتخاب برچسب مناسب وجود دارد. زیرا هر محصولی که لیبل جذاب‌تری داشته باشد بیشتر توجه مشتری را جلب میکند. برچسب های کاغذی در مجموعه لمون پک با مواد اولیه مرغوب ساخته می‌شوند و شما می‌توانید با سفارش طرح دلخواه و اختصاصی خود روی آنها، برند خود را در بازار به مشتریان معرفی کنید. برای طراحی حرفه ای لیبل نکات زیادی را باید رعایت کنید که در این مطلب این موارد را برای شما جمع آوری کرده ایم.

برای چاپ لیبل به سایت لمون پک مراجعه کرده و لیست قیمت‌ها و کیفیت مناسب را مشاهده کنید. بهترین و مناسب‌ترین برچسب را برای محصول خود انتخاب کنید و یا با کارشناسان متخصص در این زمینه در شرکت لمون پک صحبت کنید و از آنها مشاوره بگیرید.

خرید و سفارش برچسب‌های کاغذی

خرید برچسب‌های کاغذی و انتخاب مناسب آنها، یکی از مهم‌ترین کارهایی است که هر تولید کننده‌ای باید برای محصول خود انجام دهد. شرکت لمون پک یکی از بهترین مجموعه‌هایی است که در آن، این برچسب‌ها با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب تولید می‌شود. با انتخاب نوع چاپ روی لیبل‌ها می‌توانید تبلیغ و شناخته شدن محصول خود کمک کنید. همچنین اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید می‌توانید در این زمینه با افرادی که در این شرکت دارای تخصص هستند مشورت کنید. تا بتوانید برچسب متناسب با محصول و کسب و کار خود تهیه کنید.

راهنمای سفارش چاپ لیبل

معایب و مزیت‌های چاپ لیبل‌های کاغذی

از جمله معایب لیبل کاغذی، مقاومت پایین آنها و سهولت در پارگی است و همچنین اگر این برچسب‌ها در محیط شیمیایی و یا مرطوب قرار بگیرند به راحتی از بین می‌روند. اما به طور کلی این برچسب در صنعت بسیار پرکاربرد است و در بازار محصولات زیادی با برچسب کاغذی وجود دارد. اما مزیت اصلی آن این است که شما می‌توانید برچسب را بر اساس طرح دلخواه خود برای خود شخصی‌سازی کنید و هرگونه طرح و یا رنگی که مد نظر شماست روی آن چاپ کنید. تمامی این موارد در شرکت لمون پک برای شما به راحتی قابل انجام است و شما می‌توانید آنها را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

سفارش چاپ لیبل

در این مطلب سعی کردیم در خصوص تمام ویژگی‌ها و کاربردهای لیبل و برچسب‌های کاغذی و همچنین محاسبه قیمت لیبل و نحوه سفارش چاپ لیبل آنها صحبت کنیم. در ادامه اگر همچنان سوال یا ابهامی در این زمینه دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش شرکت لمون پک از طریق بخش تماس با ما در ارتباط باشید تا در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ داده شود.

سوالات متداول

  1. ارزان‌ترین برچسب‌ها کدام یک هستند؟

برچسب‌های کاغذی ارزان‌ترین نوع برچسب هستند و زمان تحویل آنها بسیار سریع است زیرا پوشش خاصی روی آنها وجود ندارد.

  1. پرفروش‌ترین نوع برچسب‌ها کدامند؟

برچسب‌های کاغذی متداول‌ترین و پرفروش‌ترین نوع برچسب‌ها هستند زیرا کاربرد فراوان و قیمت پایینی دارند.

  1. تفاوت قیمت برچسب‌های کاغذی در سایزهای مختلف آن چیست؟

هرچه ابعاد برچسب‌ها بزرگتر باشد مواد اولیه بیشتر مصرف می‌شود و همچنین در دستگاه‌های بزرگتر چاپ می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 12

3 دیدگاه در “انواع چاپ روی برچسب و نکات ضروری برای سفارش چاپ لیبل

  1. میعاد گفت:

    برای لیبل رولی از چه نوع چاپی استفاده میشه ؟

  2. پورمحتشم گفت:

    شما سفارش 50 عددی هم قبول میکنید؟

  3. پرهام گفت:

    مطلب خیلی خوب و جامعی بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *