بسته بندی

نحوه استفاده از بسته بندی سفارشی برای شاخص شدن

طراحی و اجرا

نحوه استفاده از بسته بندی سفارشی برای شاخص شدن

به زمانی که برای مصاحبه شغلی رفته اید ، فکر کنید.

به احتمال زیاد شما تلاش زیادی برای نحوه ارائه خود انجام داده اید.

مهم این است که اولین تاثیر خوب را بر جای بگذارید ، و ظاهر و لباس شما اغلب بر نحوه شکل گیری آن تاثیر اولیه تأثیر بسزایی دارد.

موضوع اینجاست ؛ اولین برداشت ممکن است بی اهمیت و بی اهمیت به نظر برسد ، اما آخرین است.

کمتر از 15 ثانیه طول می کشد تا شخصی درباره شخصی که به تازگی ملاقات کرده است نظر بدهد و 3 ثانیه طول می کشد تا نظر خود را درباره یک محصول اعلام کند.

اگر محصول خود را به عنوان خود و مصاحبه شونده را به عنوان مشتری در نظر می گیرید … از خود بپرسید: آیا اولین تاثیر خوب را بر جای می گذارید؟

آیا قصد دارید محصول خود را در بسته بندی های زیبا و سفارشی که به سبک منحصر به فرد برند شما صحبت می کند ، به مشتری تحویل دهید … یا در یک جعبه یا کیف ساده ، مقوایی؟

اگر می خواهید اولین تاثیرگذاری فوق العاده را بر روی مشتریان خود بگذارید ، نمی توانید از بسته بندی غافل شوید.

ارائه بسته بندی سفارشی که یک تجربه تجاری به یاد ماندنی و سازگار را ایجاد می کند ، به ویژه در این زمانها بسیار مهم است.

 

بسته بندی محصول و سفارشی سازی
هر تجارت پایدار بر اساس مشتریان مکرر ساخته می شود.

“حفظ مشتری تنها راه سودآور برای مارک های تجارت الکترونیکی است زیرا فروش مکرر به معنای کسب درآمد مکرر با هزینه خرید یکبار پرداخت شده است.”

و بسته بندی محصول شما مکانی عالی برای تشویق مجدد مشتری به خرید از شما است. شما می توانید این کار را با ارائه پیشنهاد فروش منحصر به فرد خود به بسته بندی خود انجام دهید.

بسته بندی زیبا

اغلب بسته بندی محصول شما اولین نقطه ارتباطی است که مشتریان با نام تجاری شما در خارج از وب سایت شما دارند. بسته بندی زمینه را برای تجربه مشتری شما فراهم می کند ، در حالی که دلایلی را که در وهله اول از شما خرید را انتخاب می کنند ، مورد تأیید قرار می دهد.

اگر زمان و منابع زیادی را برای ایجاد یک تجربه کاربری خیره کننده و بدون اصطکاک در وب سایت خود اختصاص داده اید ، اما محصول خود را در یک جعبه ساده و بدون مارک تحویل داده اید ، این در مورد نام تجاری شما چه می گوید؟

 

طراحی جعبه خاص

ارائه نکردن یک تجربه ثابت در طول سفر مشتری راهی مطمئن برای ناامید کردن مشتریان است.

وب سایت خوبی است ، اما محصول ضعیفی ارائه شده است؟

در حالی که کلاهبرداری کلمه درستی نیست ، اما می توانید مطمئن باشید که مشتری شما بسیار تحت فشار قرار می گیرد.

برند خود را با بسته بندی سفارشی تقویت کنید
هیچ چیز نمی گوید “ارزش زیادی برای پول” دارد ، مانند این که به مشتریان خود کمی بیشتر از آنچه انتظار دارند ارائه دهید.

و نه ، این به معنی پرتاب بلیط فیلم یا کوپن قهوه نیست.

این بدان معناست که به مشتری خود نشان دهید که فراتر رفته اید تا بیش از آنچه انتظار می رفت به او بدهید.

این ممکن است به سادگی یک یادداشت تشکر یا بسته بندی محصول خود در برخی از کاغذهای سفارشی مارک دار باشد. بسته بندی سفارشی با کیفیت نیز می تواند نقطه فروش باشد.

نام تجاری پوشاک آلمان ، Malimo ، یک مثال عالی از این است که چگونه می توانید بسته بندی خود را بدون نیاز به تلاش زیاد ، مرتب کنید.

هر یک از بسته های آنها شامل تعداد انگشت شماری از موارد منحصر به فرد است: یک یادداشت تشکر دست نویس ، یک کارت توضیح دهنده تعهد آنها به پایداری ، و یک برچسب.

این ساده است ، اما در ارائه یک تجربه شخصی به مشتری فراتر می رود.

بسته بندی شخصی
قدرت جعبه گشایی
همه با هیجان بازگشت به خانه برای دیدن بسته ای که در ایوان جلوی خانه منتظر آنها است آشنا هستند.

حتی اگر می دانید که چه چیزی به دست می آورید ، هنوز در مورد افشاگری هیجان وجود دارد. اما تنها در صورتی که زمان و مراقبت لازم انجام شده باشد تا بخشی از آنچه که قبلاً در مورد نام تجاری دوست داشتید آشکار شود.

جعبه گشایی بر اساس میل و لذت ما در اطراف ناشناخته ها ایجاد می شود.

لمس شخصی یک تجربه فراموش نشدنی از جعبه جعبه می تواند یک تجربه عالی برای مشتری ایجاد کند و تبدیل های مکرر را افزایش دهد.

ارائه یک تجربه منحصر به فرد در جعبه گشایی به مشتریان ، به آنها می گوید که نه تنها به نحوه تحویل محصول اهمیت نمی دهید ، بلکه برای اطمینان از اینکه آنها بهترین تجربه ممکن را از انتها به پایان می رسانند ، فراتر می روید.

طراحی جعبه خاص
طراحی جعبه خاص

بسته بندی سفارشی
نحوه ایجاد بسته بندی سفارشی با کیفیت
تمام این توجه به جزئیات باید شما را متقاعد کند که طراحی خوب و بسته بندی سفارشی با کیفیت می تواند در درک مشتریان از نام تجاری شما تفاوت ایجاد کند.

در اینجا مواردی است که برای شروع طراحی بسته بندی که انتظارات مشتریان شما را برآورده می کند ، باید بدانید.

آن را به یک هدف تبدیل کنید (فرم عملکرد زیر را دنبال می کند)
اول از همه ، بسته بندی شما برای ایمن نگه داشتن محصول است. در دنیای بسته بندی ، فرم همیشه از عملکرد پیروی می کند.

Yope یک مثال عالی از یک شرکت است که از بسته بندی محصولات استفاده می کند:

که کاربردی است
از محصول محافظت می کند
و با سبک زیبایی شناختی مارک همخوانی دارد.
کاملاً عادی است که از بسته بندی های پیچیده و سبک استفاده کنید (در واقع ، ما آن را تشویق می کنیم) ، فقط به شرطی که اولین وظیفه خود در محافظت از محصول را برآورده کند.

 

فرآیند عرضه محصول جدید به بازار
ملاحظات بسته بندی
طراحی و توسعه بسته ها اغلب به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از فرآیند توسعه محصول جدید در نظر گرفته می شود. متناوبا ، توسعه یک بسته (یا جزء) می تواند یک فرایند جداگانه باشد ، اما باید با محصول بسته بندی شده ارتباط نزدیکی داشته باشد.

طراحی بسته با شناسایی همه الزامات شروع می شود: طراحی ساختاری ، بازاریابی ، عمر مفید ، تضمین کیفیت ، تدارکات ، قانونی ، نظارتی ، طراحی گرافیکی ، استفاده نهایی و محیطی. معیارهای طراحی ، عملکرد (مشخص شده توسط آزمایش بسته) ، اهداف زمان اتمام ، منابع و محدودیت های هزینه باید تعیین و مورد توافق قرار گیرد. فرآیندهای طراحی بسته اغلب از نمونه سازی سریع ، طراحی به کمک رایانه ، ساخت به کمک رایانه و اتوماسیون اسناد استفاده می کند.

با برخی از انواع محصولات ، فرایند طراحی شامل الزامات قانونی دقیق برای بسته است. به عنوان مثال ، در بسته بندی مواد غذایی ، هر قطعه بسته ای که ممکن است با غذا تماس داشته باشد ، مواد تماس با غذا محسوب می شود. متخصصان سم شناسی و دانشمندان مواد غذایی باید تأیید کنند که مواد بسته بندی تحت مقررات قابل اجرا مجاز هستند. مهندسان بسته بندی باید تأیید کنند که بسته تکمیل شده محصول را برای مدت ماندگاری موردنظر با استفاده معمولی ایمن نگه می دارد. فرآیندهای بسته بندی ، برچسب زدن ، توزیع و فروش باید برای رعایت مقررات و اطمینان از رفاه مصرف کننده معتبر باشد.

طراحی بسته ها ممکن است در یک شرکت یا با درجه های مختلف مهندسی بسته بندی خارجی انجام شود: پیمانکاران مستقل ، مشاوران ، ارزیابی فروشندگان ، آزمایشگاه های مستقل ، بسته بندی کنندگان قرارداد یا برون سپاری کامل. نوعی برنامه ریزی رسمی پروژه و روش مدیریت پروژه برای همه به جز ساده ترین برنامه های طراحی و توسعه بسته مورد نیاز است. یک سیستم مدیریت کیفیت م andثر و پروتکل های تأیید و اعتبار برای برخی از انواع بسته بندی اجباری است و برای همه توصیه می شود.

ملاحظات زیست محیطی
توسعه بسته شامل ملاحظاتی برای پایداری ، مسئولیت زیست محیطی و مقررات زیست محیطی و بازیافت است. ممکن است شامل ارزیابی چرخه عمر باشد که ورودی و خروجی مواد و انرژی به بسته ، محصول بسته بندی شده (محتویات) ، فرآیند بسته بندی ، سیستم لجستیک و مدیریت زباله را در نظر می گیرد. لازم است که الزامات قانونی مربوطه را برای محل تولید ، فروش و استفاده بدانید. “سه R” سنتی کاهش ، استفاده مجدد و بازیافت بخشی از سلسله مراتب زباله است که ممکن است در توسعه محصول و بسته مورد توجه قرار گیرد.

یک بسته نعناع آند.
بسته بندی بیهوده: مقوا اضافی برای بزرگنمایی در اندازه بسته استفاده می شود. همچنین نمونه ای از هدر دادن منابع طبیعی است.

ملاحظات زیست محیطی عبارتند از:

پیشگیری – پیشگیری از زباله یک هدف اصلی است. بسته بندی باید فقط در موارد مورد نیاز استفاده شود. بسته بندی مناسب نیز می تواند به جلوگیری از ضایعات کمک کند. بسته بندی نقش مهمی در جلوگیری از از دست دادن یا آسیب دیدن محصول بسته بندی شده (محتویات) دارد. معمولاً میزان مصرف انرژی و مواد مصرفی محصول در حال بسته بندی بسیار بیشتر از بسته است. وظیفه حیاتی بسته بندی این است که از محصول برای استفاده موردنظر محافظت کند: اگر محصول آسیب دیده یا خراب شود ، ممکن است کل انرژی و مواد آن از بین برود.
دفع – سوزاندن و قرار دادن در محل دفن بهداشتی برای برخی مواد مورد نیاز است. برخی از ایالت های ایالات متحده بسته هایی را برای محتویات سمی تنظیم می کنند که می تواند انتشار و خاکستر ناشی از سوزاندن و شیرابه محل دفن را آلوده کند. بسته ها نباید کثیف شوند.
بازیابی انرژی-سوخت پسماند به انرژی و زباله در تأسیسات مجاز می تواند از گرمای موجود در اجزای بسته بندی استفاده کند.
به حداقل رساندن – (همچنین به عنوان “کاهش منبع” شناخته می شود) جرم و حجم بسته بندی (بر واحد محتویات) را می توان اندازه گیری کرد و به عنوان یکی از معیارهای به حداقل رساندن در طول فرایند طراحی بسته استفاده کرد. معمولاً بسته بندی “کاهش یافته” نیز به حداقل رساندن هزینه ها کمک می کند. مهندسان بسته بندی به کاهش بسته بندی ادامه می دهند.
استراتژی های بسته بندی
بسته بندی یک تیم بازاریابی را قادر می سازد تا ویژگی های کلیدی محصول ، شرایط واجد شرایط و نام تجاری را برای به دست آوردن ارزش استراتژیک برجسته کند.

اهداف یادگیری
استراتژی ها و اهداف مختلفی را که تیم بازاریابی می تواند برای به دست آوردن ارزش از طریق بسته بندی موثر به کار گیرد ، شرح دهید

غذاهای کلیدی
امتیاز کلیدی
بسته بندی اهداف مختلف استراتژی را در تعدادی از رشته ها شامل اهداف قانونی ، بازاریابی و عملیاتی برآورده می کند.
از نظر بازاریابی ، چندین استراتژی و نتایج مفید وجود دارد که هنگام طراحی بسته بندی محصول باید در نظر داشته باشید.
انتقال ویژگی های اصلی و ارزش محصول ، در کنار ایجاد آگاهی از برند و شناخت برند ، به مدیریت انتظارات مصرف کنندگان و ایجاد وفاداری به نام تجاری کمک می کند.
استفاده از نمادها و نمادها ، به ویژه از طریق تأیید

شخص ثالث ، می تواند یک استراتژی مفید برای بسته بندی باشد.
نام تجاری مشترک نیز یک استراتژی بسته بندی مفید است که به دو یا چند شرکت اجازه می دهد از ارزش ویژه برند خود برای ایجاد رفتار بر روی محصولی که هر شرکت برای آن ارزش می افزاید ، استفاده کنند.
شرایط کلیدی
به رسمیت شناختن نام تجاری: این توانایی برای مصرف کننده خاص است که بلافاصله پس از مشاهده محصول ، آن را با نام تجاری مرتبط کند.
بسته بندی یک مسأله مهم از منظر استراتژیک است و تأثیرات آن از اولین تصور مصرف کنندگان تا سیاست های زیست محیطی تا کاهش هزینه ها متغیر است. بنابراین نحوه بسته بندی یک شرکت یک محصول موضوعی کلیدی در رشته های مختلف است ، با بالقوه افزایش درآمد ، کاهش هزینه ها و حفظ هماهنگی با سیاست ها و قوانین زیست محیطی.

نمودار هرمی که سلسله مراتب ضایعات بسته بندی را از کمترین تا بیشترین مورد علاقه نشان می دهد – دفع ، بازیابی انرژی ، بازیافت ، استفاده مجدد ، به حداقل رساندن و پیشگیری.
سلسله مراتب ضایعات بسته بندی: با استفاده از بسته بندی های حداقلی و قابل استفاده مجدد ، می توان هزینه ها را کاهش داد در حالی که مصرف کنندگان ارزش تاثیر منفی کمتری بر محیط زیست دریافت می کنند.

استراتژی های بسته بندی
از دیدگاه بازاریابی ، استراتژی های بسته بندی می توانند تأثیر بسزایی در آگاهی از نام تجاری ، شناخت برند ، مدیریت انتظارات و به عنوان مجرای اطلاعات بین سازمان و کاربر داشته باشند. بازاریابی ، مارک تجاری و بسته بندی باید بر اساس پیام رسانی ، ارزش پیشنهادی و ارتباطات انجام شود تا موارد زیر را انجام دهد:

گزاره ارزش
هدف اصلی بسته بندی از منظر بازاریابی این است که مشخص کند چرا یک کاربر محصول خاصی را خریداری می کند. این می تواند بسیار ساده باشد ، مانند توصیف محصول چیست. این نیز می تواند احساسی باشد ، و آنچه را که محصول نشان می دهد بیان کند. به عنوان مثال ، شاید یک مصرف کننده آگاه بخواهد غذای محلی بخرد. یک استراتژی بازاریابی هوشمند برای سازمانهای متمرکز بر تولید محلی این است که این مورد را با حروف بزرگ روی بسته برجسته کنند.

شناخت برند
یکی دیگر از اهداف مهم بسته بندی برای بازاریابان ، ظرفیت تشخیص برند است. وقتی یک قوطی نوشابه قرمز با نوشته های خطی می بینید ، تقریباً بلافاصله آن را با کوکاکولا مرتبط می کنید. این از طرف شرکت استراتژیک است. این باعث ایجاد شناخت می شود که می تواند منجر به وفاداری شود.

آگاهی از برند
کمی متفاوت از تشخیص ، ایجاد آگاهی از نام تجاری همه چیز در مورد فرصتی برای به یاد ماندنی بودن است. ایجاد بسته بندی که توجه مصرف کننده را به خود جلب کند ، توانایی آن برند را برای تبدیل مشتری در این نمونه و موارد بعدی افزایش می دهد. برای مصرف کنندگان ، توجه آنها کالای مورد نظر سازمان ها است. بسته بندی فرصتی برای تحقق این امر است.

انتظارات
یکی از اجزای کلیدی بازاریابی م ensثر ، اطمینان از این است که مصرف کننده آنچه را که انتظار دارند (و ترجیحاً کمی بیشتر) دریافت می کند. به این ترتیب ، ارتباط مصرف کننده هنگام در نظر گرفتن سازمان ، نسبت به آنچه آنها انتظار داشتند ، مثبت است. بسته بندی راهکارهای ساده ای را در این زمینه امکان پذیر می کند ، مانند ذکر روی بسته که باتری در آن موجود نیست ، یا اینکه لوازم جانبی داده شده با انواع خاصی از تلفن های هوشمند سازگار نیست.

 

مارک تجاری مشترک
یکی دیگر از استراتژی های جالب و مفید در بسته بندی ، نام تجاری مشترک است. به بیان ساده ، سازمانها اغلب همکاری می کنند و می توانند از به اشتراک گذاری این همکاری سود ببرند. بستنی بن و جری از تن مواد مختلف استفاده می کند که بسیاری از آنها ممکن است مارک یک سازمان دیگر باشد. به عنوان مثال ، نوار هیث در بن و جری می تواند روی بسته تجاری مارک تجاری شود.

نمادها و نمادها
بسته بندی یک نمایش بصری از یک محصول است و می تواند از علائم مشخص و قابل اطمینان برخی ویژگی ها بهره مند شود. به عنوان مثال ، یک نماد 100 organic ارگانیک روی یک جعبه غلات به کاربر نشان می دهد که شخص ثالث خارجی فرآیند تولید غلات را تأیید و تأیید کرده است. استفاده از نمادها و نمادهای قابل تشخیص می تواند بین سازمان و مصرف کننده اعتماد ایجاد کند.

 

طراحی جعبه خاص

برچسب زدن محصول
برچسب ها باعث جلب توجه خریداران و همچنین ارائه اطلاعات مفید در مورد محصول می شوند.

اهداف یادگیری
توضیح دهید که چه اطلاعات و نمادهایی به طور کلی در برچسب محصولات موجود است

غذاهای کلیدی
امتیاز کلیدی
در برخی از کشورها ، بسیاری از محصولات ، از جمله مواد غذایی و دارویی ، طبق قانون باید دارای برچسب های خاصی مانند فهرست مواد تشکیل دهنده ، اطلاعات تغذیه ای یا اطلاعات هشداردهنده استفاده باشند.
برچسب ها روی بسته بندی محصول ضمیمه شده اند تا اطلاعاتی مانند تولید کننده محصول ، تاریخ تولید ، تاریخ انقضا ، مواد تشکیل دهنده ، نحوه استفاده از محصول و نحوه استفاده از آن را ارائه دهند.
برخی از برچسب ها شامل نمادهایی برای نشان دادن گواهینامه های محصول ، علائم تجاری یا اثبات خرید هستند. این نمادها برای ارتباط جنبه های استفاده و ایمنی مصرف کننده وجود دارد.
شرایط کلیدی
قانون بسته بندی و برچسب زدن عادلانه: قانون بسته بندی و برچسب زدن عادلانه یک قانون ایالات متحده است که بر روی برچسب های بسیاری از محصولات مصرفی اعمال می شود. برچسب آن نیاز به ذکر دارد: هویت محصول ؛ نام و محل کار

میزان تولید کننده ، بسته بندی کننده یا توزیع کننده ؛ مقدار خالص محتویات ؛ بیانیه محتویات باید شامل واحدهای متریک و معمولی ایالات متحده باشد.
برچسب ها باعث جلب توجه خریداران می شود. استفاده از کلمات جذاب می تواند باعث شود مشتریان گشتی متوقف شده و محصول را ارزیابی کنند. برچسب به احتمال زیاد اولین چیزی است که مشتریان جدید می بینند و بنابراین اولین برداشت خود را از محصول ارائه می دهند.

برچسب ها توصیفی هستند
برچسب حامل اطلاعات مربوط به محصول است. برچسب پیوست اطلاعاتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد تا به تصمیم خرید آنها کمک کرده یا تجربه استفاده از محصول را بهبود بخشد. برچسب ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

مراقبت و استفاده از محصول
دستور العمل ها یا پیشنهادات
مواد تشکیل دهنده یا اطلاعات تغذیه ای
ضمانت های محصول
نام و آدرس سازنده
اظهارات وزن
فروش بر اساس تاریخ و تاریخ انقضا
هشدارها
نمادهای مورد استفاده در برچسب ها
بسیاری از انواع نمادها برای برچسب گذاری بسته بندی دارای استاندارد ملی و بین المللی هستند. برای بسته بندی مصرف کننده ، نمادهایی برای گواهینامه های محصول ، علائم تجاری و اثبات خرید وجود دارد. برخی الزامات و نمادها برای ارتباط جنبه های استفاده و ایمنی مصرف کننده وجود دارد. به عنوان مثال ، علامت برآورد شده مطابق با وزن اتحادیه اروپا است و مقررات دقت را اندازه گیری می کند. نمونه هایی از نمادهای محیطی و بازیافت شامل نماد بازیافت ، کد شناسایی رزین و “نقطه سبز” است.

قوانین برچسب زدن
تصویر
برچسب مواد بازیافتی: قوانینی در ایالات متحده به تصویب رسید که به مصرف کنندگان اطلاع می دهد که آیا محصولاتی که می خرند حاوی مواد جدید یا بازیافت شده است.

در برخی از کشورها ، بسیاری از محصولات ، از جمله مواد غذایی و دارویی ، طبق قانون باید دارای برچسب های خاصی مانند مواد تشکیل دهنده ، اطلاعات تغذیه ای یا اطلاعات هشدار دهنده استفاده (FDA) باشند. به عنوان مثال ، یک برچسب حقوقی یک برچسب یا برچسب قانونی است که بر روی اقلام جدید توصیف پارچه و پرکننده تشک ، اثاثه یا لوازم صنعت پر شده ایالات متحده است. هدف از برچسب قانون این است که مصرف کننده را از محتویات پنهان یا “مواد پر کننده” داخل محصولات ملافه و مبلمان مطلع کند. قوانینی که این برچسب ها را ملزم می کند در ایالات متحده به تصویب رسید تا به مصرف کنندگان اطلاع دهد که آیا کالای پر شده ای که می خریدند حاوی مواد جدید یا بازیافت شده است. لوگوی بازیافت باید روی برچسب نشان داده شود. قانون بسته بندی و برچسب زدن عادلانه (FPLA) قانونی است که بر روی برچسب های بسیاری از محصولات مصرفی اعمال می شود که هویت محصولات ، شرکت تولید کننده آن و مقدار خالص محتویات را مشخص می کند.

گارانتی محصول
خدمات پشتیبانی ، مانند ضمانت محصولات ، راهی عالی برای تمایز یک شرکت از رقبای خود است.

اهداف یادگیری
توضیح دهید که چگونه ضمانت نامه ها و ضمانت های برگشت پول به عنوان خدمات پشتیبانی محصولات عمل می کنند

غذاهای کلیدی
امتیاز کلیدی
پشت هر محصول یک سری خدمات پشتیبانی مانند ضمانت نامه و ضمانت بازگشت پول وجود دارد. در بسیاری از موارد ، چنین خدماتی ممکن است به اندازه خود محصول مهم باشد.
از ضمانت نامه ها برای کاهش خطرات خرابی محصول یا خطر تصمیم گیری اشتباه در خرید اطلاعات در مورد اطلاعات نادرست در مورد یک محصول استفاده می شود.
ضمانت بازگشت پول ، که به عنوان “ضمانت رضایت” نیز شناخته می شود ، یک ضمانت ساده است که در صورت عدم رضایت خریدار از محصول یا خدمات ، بازپرداخت انجام می شود.
شرایط کلیدی
گارانتی: تضمین یک طرف به طرف دیگر مبنی بر اینکه حقایق یا شرایط خاصی درست است یا اتفاق خواهد افتاد. طرف دیگر مجاز است به این اطمینان تکیه کند و در صورت عدم صحت یا پیروی از آن به دنبال نوعی درمان باشد
پشت هر محصول یک سری خدمات پشتیبانی مانند ضمانت نامه و ضمانت بازگشت پول وجود دارد. در بسیاری از موارد ، چنین خدماتی ممکن است به اندازه خود محصول مهم باشد. در حقیقت ، گاهی اوقات تفکیک خدمات مرتبط از ویژگی های محصول دشوار است.

شرکت ها باید دائماً بر خدمات ارائه شده توسط شرکت و رقبای آن نظارت داشته باشند. بر اساس نتایج دستگاه های جمع آوری اطلاعات مانند نظرسنجی از مشتریان ، شکایات مصرف کنندگان و جعبه پیشنهادات ، مدیر محصول می تواند انواع خدمات ارائه شده ، شکل خدمات و قیمت محاسبه شده را تعیین کند. به عنوان مثال ، مصرف کنندگان بسیار مایل به خرید یک دستگاه استریو هستند که فقط با ارسال آن به کارخانه و پرداخت هزینه پست و هزینه خدمات بالا قابل سرویس است. با این حال ، Maytag در فروش لوازم خانگی آنها با قرارداد خدمات و تعمیر محلی بسیار مثر بوده است. اگرچه طیف گسترده ای از خدمات حمایتی وجود دارد ، اما موارد زیر بیشترین رایج را دارند:

گارانتی: از ضمانت نامه ها برای کاهش خطاهای ناشی از خرابی محصول یا خطر تصمیم گیری اشتباه در مورد خرید اطلاعات غلط در مورد یک محصول استفاده می شود. انواع مختلفی از محصولات با دوام ، فروشگاه های خرده فروشی و حتی محصولات خدماتی وجود دارد که گارانتی آنها مورد انتظار است. این ضمانت ها می توانند طیف وسیعی از بازپرداخت ها را ارائه دهند ، با ضمانت بسیار محدود در یک سر پیوستار و ضمانت نامه های دیگر در طرف دیگر. یک نمونه از نمونه های قبلی سازنده VCR t است

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

2 دیدگاه در “نحوه استفاده از بسته بندی سفارشی برای شاخص شدن

  1. کامران گفت:

    ازتون بابت این مطلب خوب تشکر میکنم

  2. امیررضا گفت:

    بسته بندی سفارشی خیلی خوبه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *