بسته بندی

5 دلیل اهمیت بسته بندی محصول برای فروش

چرا بسته بندی به اندازه خود محصول اهمیت دارد؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک محصول نمی تواند به پتانسیل خود برسد ، اما یکی از میانبرهای زیادی که افراد از آن استفاده می کنند در بسته بندی است. همانطور که هر بازاریابی به شما خواهد گفت ، بسته بندی محصول به اندازه خود محصول اهمیت دارد.

داشتن یک محصول عالی تنها نیمی از راه است. به معنای واقعی کلمه میلیون ها ایده عالی وجود داشت که به مرحله اجرا درآمد اما در سال اول به عنوان یک تجارت شکست خورد. در اینجا 5 دلیل وجود دارد که چرا بسته بندی باید همیشه در اولویت فروش محصول شما باشد.

شناخت برند

مهمترین کار بسته بندی ، تشخیص برند است.بسته بندی شما اولین تعاملی است که شرکت شما با مردم انجام می دهد. این به انتقال هویت ، کیفیت و شهرت برند شما کمک می کند. مارک های معتمد و قابل تشخیص همیشه بهتر از آنهایی که ناشناخته هستند عمل می کنند ، ترفند رسیدن به آن سطح است.

هدف بلند مدت این است که مشتریان شما با یک نگاه ساده محصول شما را بشناسند. تصویر روبرومربوط به مارک معروف کولا است … ما نمی توانیم نام آن را در عکس ببینیم ، اما همه می دانیم که چه مارکی است.

مارک تجاری کوکاکولا

کوکاکولا بیش از 125 سال است که نام تجاری خود را پرورش می دهد و در حالی که چند تغییر در تصاویر ایجاد شده است ، تغییرات بسیار کمی تغییر کرده است. نام سفید آشنا از سال 1887 با خط مشابه اسپنسر نوشته شده است و آرم ثابت از نسلی به نسل دیگر به کوک احساس ثبات و سنت مستحق می بخشد. این بسته بندی درست انجام شده است.

کیفیت فراتر از محصول

مهم نیست که محصول شما چقدر خوب است ، اگر بسته بندی ارزان به نظر برسد ، مشتری آن را ارزان می داند. عدم حفظ بودجه برای بسته بندی یک اشتباه رایج برای شرکت های جوان است ، اما سرمایه گذاری کمی در ظاهر و ظاهر بسته بندی سود قابل توجهی را به همراه دارد. تجربه مشتری در نگاه اول شروع می شود ، و اگر زمان ، تلاش و پول به بسته بندی وارد شده باشد ، می توان با خیال راحت تصور کرد که همان چیزی را که در داخل است می توان گفت.

از رقبای خود متمایز شوید

شما فقط یکی از هزاران شرکتی هستید که برای جلب توجه عموم رقابت می کنند ، پس چگونه می توانید آن را جلب کنید؟

بسیاری از استارت آپ ها سعی می کنند مارک های معروف را کپی کرده و بر روی کت های خود سوار موفقیت شوند ، اما این بدترین کاری است که می توانند انجام دهند. اگر از رقیبی تقلید کنید ، هیچ کس نام شما را به یاد نخواهد آورد ، فقط نام آنها.

بسته بندی باید منحصر به فرد و قابل توجه باشد ، نه تقلید ارزان از چیزی معروف تر. دو محصول می توانند تقریباً یکسان باشند ، اما طراحی چشم نواز و بسته بندی کاربردی و اصلی مشتری را جلب خواهد کرد و در نهایت فروش بیشتری خواهد داشت.

رنگ بسته بندی می تواند بر فروش تأثیر بگذارد.

جای تعجب نیست که رنگ می تواند بر درک محصول تأثیر بگذارد. آنچه شگفت آور است این است که چقدر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

قرمز رنگ قدرتمندی است و باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد. این احساس فوریت ایجاد می کند به همین دلیل می تواند فروش را افزایش دهد ، اما احساس عصبانیت ، خطر یا سرپیچی را نیز ایجاد می کند ، بنابراین در صورت فروش یک محصول ماساژ آرامش بخش باید از آن اجتناب کنید.

نارنجی و زرد حس گرما و سرگرمی را به شما می دهند اما سستی و احتیاط را نیز به همراه دارند.

سبز از نظر روانشناسی رنگ آرامش بخشی است اما تمایل چندانی برای زنان ندارد.

 آبی احساس آرامش ، اما سردی را نیز به همراه دارد. هیچ غذای طبیعی آبی وجود ندارد ، بنابراین از این رنگ به عنوان اشتها آور استفاده می شود.

مشکی یک رنگ قدرتمند در تبلیغات و برندسازی است و مترادف با قدرت و تجمل است و به خوبی برای صنعت مد مناسب است.

اینجاست که ممکن است کمی سخت شود.

در حالی که بسته بندی عالی باید جسورانه ، منحصر به فرد و قابل تشخیص باشد ، اما باید اطلاعات مربوط به محصول را نیز منتقل کند.

اینکه چه اطلاعاتی نمایش داده می شود به خود محصول بستگی دارد و قوانین و مقررات محلی تعیین می کند که چه چیزی باید در آنجا وجود داشته باشد ، اما مصرف کننده همچنین باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را نیز در اختیار داشته باشد.

اگر مشتری بالقوه می خواهد بداند بسته بندی شما قابل بازیافت است یا خیر ، اما به وضوح چنین چیزی را نمی گوید ، این می تواند تفاوت بین قرار دادن آن در سبد یا قرار دادن مجدد آن در قفسه باشد.

مقدار یا اندازه محصول ، کجا و چه زمانی تولید شده است ، اگر روی حیوانات آزمایش شده است و آیا قابل بازیافت است … اینها همه چیزهایی است که مردم به آن اهمیت می دهند و حق دارند قبل از خرید بدانند.برعکس ، عدم قرار دادن اطلاعات روی بسته بندی می تواند تأثیرات چشمگیری داشته باشد.

در سال 2012 ، استرالیا قانون بسته بندی ساده برای سیگارها را معرفی کرد و نام تجاری همه محصولات دخانیات را حذف کرد. به جای نام های تجاری و آرم های معروف ، هشدارهای مربوط به سلامتی و تصاویر گرافیکی روی بسته ها قرار داده شده است ، که منجر به کاهش سیگار کشیدن تقریباً یک سوم می شود.

در مورد بسته بندی محصول با متخصصان صحبت کنید

با توجه به این که بسته بندی چنین نقش مهمی را در یک کسب و کار ایفا می کند ، ضروری است که تصور روشنی از آنچه برای ماندن در بازی باید انجام دهید ، داشته باشید. اولین برداشت خوب مهم است و اگر می خواهید موفقیت بلند مدت داشته باشید ، ایجاد آن برای ایجاد یک برند شناخته شده ضروری است.

ما با برخی از بزرگترین و کوچکترین نامهای تجاری کار می کنیم و می دانیم چگونه می توان ارزش برند خود را از طریق بسته بندی عالی ایجاد کرد. ما درک می کنیم که هیچ دو محصول یکسان نیستند و در کنار شما برای ایجاد یک طراحی محصول مناسب که نمایندگی ثابت برند شما را تضمین می کند ، همکاری می کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آنچه ما انجام می دهیم یا اینکه چگونه می توانیم چاپ و بسته بندی محصول شما را به سطح بعدی برسانیم ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

4 دیدگاه در “5 دلیل اهمیت بسته بندی محصول برای فروش

  1. فرهادی گفت:

    مطلب خوبی بود

  2. بهرام گفت:

    نحوه سفارش دادن محصول به چه شکل است ؟

    1. لمون پک گفت:

      سلام دوست عزیر
      جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت ، میتونید با شماره 09126857573 تماس بگیرید.

  3. اکبری گفت:

    مطلب بسیار جامعی بود ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *