بسته بندی, چاپ و بسته بندی

جعبه مقوایی محافظ برق

جعبه مقوایی محافظ برق

جعبه مقوایی محافظ برق از جمله نمونه کاربرد های جعبه های مقوایی در صنعت روشنایی و الکتریکی به شمار می رود. استفاده از جعبه محافظ برق بسیار در محافظت از این محصول خوب عمل می کند. وسایل الکتریکی، مخصوصا محصولاتی که به روشنایی مربوط می شود، مانند جعبه لامپ، از حساسیت بالایی برخوردار هستند. این محصولات با کمی تکان، ممکن است دیگر قابل استفاده نباشند. به همین دلیل استفاده از جعبه مقوایی محافظ برق می تواند کمک شایانی به شما در این امر کند.

در ادامه با نحوه چاپ و تولید جعبه مقوایی محافظ برق و مزایای آن بیشتر آشنا می شویم.

جعبه کارتنی محافظ برق

ویژگی های جعبه مقوایی محافظ برق

هر جعبه ای ک برای بسته بندی محصولات الکترونیکی انتخاب می کنید، باید ویژگی هایی داشته باشد، درباره جعبه محافظ برق نیز این موضوع صدق می کند. در ادامه به معرفی و بررسی هر یک می پردازیم :

ضد ضربه بودن جعبه

با توجه به ضخامت ورق های کارتنی و مقوایی، به راحتی می توان به میزان ضد ضربه و ایمن بودن آن پی برد. افرادی که به دنبال تولید جعبه هستند، در اولین مرحله باید به وزن محصول و مدت زمانی که در جابه جایی است، توجه داشته باشند. بایستی جعبه از مقاومت کافی برای تحمل وزن محصول برخوردار باشد، تا بتواند به بهترین شکل امنیت آن را تامین کند.

مقاوم بودن در مقابل آب و رطوبت

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت شود، مقاوم بودن جعبه در برابر آب و رطوبت است. از ترفند های مختلفی برای بالا بردن استحکام جعبه استفاده می کنند که از جمله این موارد می توان به کارتن های لمینتی اشاره کرد.

انواع جعبه مقوایی محافظ برق

سلفون مات و براق در جعبه محافظ برق

از جمله خدمات چاپ، سلفون کشی جعبه به شمار می رود که امکان این انجام امر بر روی انواع جعبه وجود دارد. سلفون مات و براق دو نوع سلفونی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از سلفون در پوشاندن روی جعبه، باعث می شود ویژگی هایی نیز به جعبه اضافه شود. برای مثال جعبه مقاومت بیشتری پیدا می کند و همچنین در مقابل آب، رطوبت و خیس خوردگی به میزان بالایی مقاوم می شود.

نوع درب و قفل جعبه

انواع گوناگونی از بسته بندی وجود دارند که از نظر بسته شدن درب، از یک دیگر متمایز می شوند. انتخاب هر یک از این جعبه ها بسته به خواست مشتری، خصوصیت های محصول و نیاز های مخاطبین می تواند متغییر باشد.

از جمله انواع جعبه بر حسب نوع بسته شدن درب عبارتند از :

جعبه مقوایی محافظ برق

نحوه ساخت و قیمت جعبه محافظ برق

عموما دو روش رایج برای تولید جعبه بسته بندی، کارتن لمینتی و جعبه فلکسو هستند. کارتن های لمینتی قدرت چاپ پذیری و میزان رنگ پذیری بالایی دارند. روی این کارتن ها می توان انواع طرح ها را با پیچیدگی بالا و طیف رنگ وسیع اعمال کرد. اما جعبه فلکسویی کیفیت بسیار زیادی ندارد و نسبت به کارتن لمینتی، از نظر وضوح چاپ و تعداد رنگ، به مراتب ضعیف تر است.

در تعیین قیمت جعبه مقوایی برق عوامل مختلفی مانند تعداد سفارش، چاپ و طراحی جعبه، ابعاد جعبه و… تأثیر می گذارند. هریک از این عوامل بایستی به صورت جداگانه مورد بررسی قرار بگیرد تا بتوان بهترین نتیجه را از چاپ و تولید جعبه حاصل کرد. در بازار امروز قیمت ها ثبات چندانی ندارند و این موضوع تنها به این حوزه خلاصه نمی شود. به همین دلیل نمی توان برای قیمت جعبه عدد دقیقی تعیین کرد.

جعبه محافظ برق

ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی محافظ برق در لمون پک

در ابتدای این مطلب سعی کردیم که تمامی نکاتی در رابطه با جعبه مقوایی محافظ برق و خرید آن وجود دارد را برای شما بیان کنیم. در صورتی که به اطلاعات تکمیلی تری در راستای این جعبه نیاز داشتید می توانید به راحتی با مشاوران متخصص ما در مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک تماس حاصل فرمایید. این مجموعه در تولید انواع جعبه های مقوایی و جعبه های کارتنی مانند جعبه لامپ، جعبه لوازم الکترونیکی، جعبه فیلتر هوا و روغن، جعبه خرما، هولدر لیوان و… به طور گسترده ای فعالیت می کند. همچنین می توانید برای دیدن نمونه کار های مجموعه و کیفیت محصولات به صورت حضوری تشریف بیارید.

 

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *