برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی, خدمات تخصصی

چاپ لیبل برش خاص؛ قیمت و خرید برچسب از تولیدکننده

قیمت چاپ لیبل برش خاص

در صورتیکه شما در هنگام چاپ و تولید جعبه بسته بندی نیاز به چاپ لیبل به شکل ها و ابعاد خاص دارید، می توانید از از روش چاپ لیبل برش خاص برای انجام این کار بهره ببرید. در این روش به راحتی می توان با متد های مخصوص چاپ لیبل برش خاص لیبل هایی با طرح و اندازه های سفارشی تهیه کنید.

این روش چاپ برای گروهی از افرادیست که سلیقه های خاص تری دارند. و به دنبال طرح هایی به غیر از مستطیل و مربع هستند، بسیار مناسب می باشد. همانطور که متوجه شدید این روش برش موجب می شود لیبل های جذاب تری را برای بسته بندی و عرضه محصولاتتان به مشتریان ارائه بدهید. برش خاص برای انواع لیبل ها امکان پذیر است. از انواع لیبل هایی به طور رایج تری به صورت برش خاص چاپ شده و عرضه می شوند می توانیم به لیبل یووی، لیبل سلفون مات، لیبل سلفون براق، لیبل متالایز اشاره کرد.

چاپ لیبل برش خاص

انجام چاپ لیبل برش خاص

دستگاه های مختلفی برای انجام برش خاص مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله رایج ترین این دستگاه ها می توان به دستگاه دایکات، لترپرش و ملخی اشاره نمود. دستگاه دایکات که برای تولید کارتن دایکاتی نیز مورد استفاده قرار می گیرد به عنوان شناخته شده ترین این دستگاه ها یاد می شود. به کمک هر یک از این دستگاه ها می توانید به چاپ لیبل برش خاص بپردازید.

طریقه کار این دستگاه ها به این شکل است که بعد اتمام چاپ روی شیت ها، یک قالب وجود دارد. این قالب به یک تخته چوبی متصل شده است. قالب از جنس فلزی است و پس هماهنگ کردن آن با خط برش لیبل، دستگاه به راحتی این لیبل را در ابعاد مد نظر برش خواهد داد. در مطلب همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب اطلاعات بیشتری از انواع برچسب برای شما تهیه کرده ایم.

موارد استفاده

 لیبل‌ها به عنوان یکی از اجزای مهم بسته‌بندی محصول، نقش بسیار مهمی در جذابیت و فروش محصول دارند. در این راستا، لیبل برش خورده با توجه به ابعاد و فرم بسته‌بندی، می‌تواند به زیبایی و جذابیت بیشتر بسته‌بندی کمک کند. به عنوان مثال، اگر بسته‌بندی محصول شما دارای شکل ویژه‌ای است، لیبل با برش خاص متناسب با این شکل ویژه، می‌تواند به صورت دقیق و زیبا به بسته‌بندی محصول شما چسبانده شود.

با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته چاپ، می‌توان لیبل‌های با برش خاص و با دقت بالا را تهیه کرد. این لیبل‌ها با توجه به اندازه و فرم بسته‌بندی، به صورت مناسب و زیبا به بسته‌بندی شما چسبانده خواهند شد و می‌توانند به جذابیت و فروش محصول شما کمک کنند.

روش های چاپ لیبل برش خاص

دستگاه های لیبل برش خاص

از جمله دستگاه‌های برش لیبل به صورت رایج به شرح زیر هستند :

  • دستگاه برش لیبل با لیزر

دستگاه برش لیزر یکی از دستگاه‌های مورد استفاده برای برش و برش خوردن است. در این دستگاه، یک بار موج از نور لیزر از طریق یک عدسی معکوس شده می‌گذرد و پس از عبور از لنز، به سمت سطح لیبل هدایت می‌شود. این دستگاه این امکان را می دهد برای لیبل هایی با ضخامت ها مختلف بتوانید برشی با کیفیت و دقیق را اعمال کنید.

  • دستگاه برش لیبل دیجیتال

دستگاه برش لیبل دیجیتال یک دستگاه برش زنی لیبل است که به صورت دیجیتال کار می‌کند. این دستگاه با استفاده از یک کامپیوتر و نرم‌افزارهای مخصوص، قادر به برش خوردن لیبل‌های با طرح‌های مختلف است. این دستگاه به صورت خودکار و با دقت بالا کار می‌کند و قادر است برای لیبل‌های با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف، برشی دقیق و با کیفیت بالا انجام دهد.

برش لیبل ها در هر دو دستگاهی که نام بردیم با دقت و کیفیت بسیار خوبی انجام می شود و می‌تواند به زیبایی و جذابیت بیشتر لیبل و بسته‌بندی کمک کند. انتخاب نوع دستگاه برش لیبل به عوامل مختلفی مانند نوع لیبل، حجم تولید و بودجه موجود بستگی دارد.

روش های چاپ لیبل برش خاص

روش‌های چاپ لیبل برش اختصاصی

چاپ لیبل برش خاص به روش های متعددی صورت می گیرد. از رایج ترین و معروف ترین روش های چاپ برش خاص می توان به موارد ذیل اشاره کرد :

  • چاپ لیبل برش خاص شیشه ای

با استفاده از دستگاه‌های چاپ دیجیتال، لیبل‌هایی با برش خاص برای چاپ لیبل شیشه‌ای از نوع لیبل ترانسپرنت و روکش یووی براق، استفاده می شود. در این روش برای بهبود وضوح چاپ، لایه چاپ سفید را به طرح اضافه می کنند.

  • برش نیم تیغ

در روش برش نیم تیغ، هنگامی که برش صورت می گیرد، فقط لایه رویی برش می خورد. به این گونه که لیبل ها همگی روی یک شیت در کنار یک دیگر ردیف شده‌اند و هرکدام را می توانید به راحتی از لایه زیرین جدا کرده و به سطح مد نظر بچسبانید. از دستگاه های مخصوصی برای انجام این کار استفاده می شود. از جمله این دستگاه ها :

  • برش کار
  • برش کار لیزری

را می توان نام برد.

قیمت چاپ لیبل برش خاص

ثبت سفارش و چاپ لیبل برش خاص

با کمک روش های مرسوم چاپ لیبل برش خاص، به طرق مختلفی می توانید لیبل هایی داشته باشید که از نظر طرح و اندازه از ذیگر لیبل های موجود در بازار متمایز باشد. برای ثبت سفارش و چاپ لیبل با برش اختصاصی در هر سایز و ابعادی، می توانید به راحتی با مشاورین ما در مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک در ارتباط باشید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *