جعبه و کارتن

جعبه و کارتن تابلو دیواری

ویژگی جعبه و کارتن تابلو دیواری

جعبه و کارتن تابلو دیواری و قاب عکس از جعبه هایی است که وجود آن بسیار مهم است و باید در انتخاب آن دقت کافی را به عمل آورد. به دلیل وجود حساسیت و شکنندگی بالای این کالا ها، تولید و چاپ جعبه برای این نوع محصولات، نیاز به یک طراحی مناسب و اصولی دارد. تا به شکل کامل از کالا محافظت کند و موجب سهولت در حمل و نقل آن شود. به همین دلیل اغلب از ورق های کارتنی لایه دار در ساخت این جعبه ها بهره می برند.

در ادامه مقاله اطلاعات کامل تری را در خصوص جعبه و کارتن بسته بندی قاب عکس و تابلو در اختیار شما قرار می دهیم.

ویژگی جعبه و کارتن تابلو دیواری

جعبه و کارتن تابلو دیواری

جعبه های تابلو دیواری در دو نوع مقوایی و کارتنی به تولید می رسد. هدف اصلی از تولید این جعبه ها در راستای حفظ امنیت کالا و در امان ماندن کالا از هرگونه صدمه و آسیبی است. این جعبه ها سایز و ابعاد استاندارد و مشخصی ندارند و طبق خواسته افراد و با توجه به اندازه تابلو یا قاب عکس به تولید می رسد تا جا به جایی را نیز سهولت ببخشد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کارتن و جعبه مطلب صفر تا 100 تولید و چاپ جعبه را بخوانید.

جعبه بسته بندی برای انواع تابلو دیواری

محصولات گوناگونی وجود دارند که به صورت دیواری درست می شوند. از جمله این موارد تابلو عکس، تابلو فرش، تابلو نقاشی و… هستند که هر یک دارای حساسیت های متفاوتی هستند. برای مثال اگر محصول شما تابلو فرش زینتی و دست بافت باشد، باید توجه داشته باشید این محصولات قیمت بالایی دارند و دارای ارزش زیادی هستند. به همین خاطر انتخاب جعبه ای مناسب که به درستی از این محصول محافظت کند، بسیار مهم است.

باید جعبه ای را تهیه کرد که بتوان با خیالی آسوده، کالا را حتی میان دوشهر یا کشور جا به جا کرد. همچنین باید توجه داشته باشید که جنس و متریال جعبه بسته بندی تابلو دیواری با در نظر گرفتن اهمیت محصول، تغییر می کند.

انواع جعبه و کارتن تابلو دیواری

جنس جعبه های تابلو دیواری

عموما از دو نوع جعبه برای تولید جعبه های تابلو دیواری استفاده می کنند. جعبه های کارتنی و جعبه های مقوایی هر دو برای بسته بندی و حمل و نقل تابلو دیواری مناسب هستند. جعبه های کارتنی در تعداد لایه های مختلفی به تولید می رسند که با در نظر گفتن وزن کالا تغییر خواهد کرد. گاهی تابلو وزن زیادی ندارد و می توانیم از کارتن های سه لایه و دو لایه بهره ببریم. اما برای محصولاتی که به مراتب وزن بالاتری را دارند، می توانید از کارتن هایی با تعداد لایه های بالاتر نیز استفاده کنید.

کارتن های مقوایی از استحکام کم تری برخوردار هستند و ترجیحا برای کالاهای سبک استفاده می شوند. جعبه های مقوایی نیز در جنس های مختلفی همچون کاغذ گلاسه، کاغذ ایندر برد تولید می شوند که برای هر یک، ویژگی منحصر به خودش را می توان قائل شد. این موضوع را نیز توجه داشته باشید که برای مسافت هایی در حد و اندازه های دو شهر یا دو کشور، بایستی از کارتن های لایه دار استفاده شود.

روش های چاپ جعبه تابلو

تکنیک های گوناگونی وجود دارد که می توان به کمک آن ها عمل چاپ را روی جعبه ها صورت داد. اما باید قبل انتخاب روش و دستگاه چاپ، به جنس جعبه توجه کنید. چرا که جعبه در هر جنسی که باشد یک روش خاص برای آن مناسب است و نمی توان همه ی این جعبه ها را با یک روش به چاپ رساند. در مواقعی حتی امکان چاپ نیز فراهم نمی شود. در ادامه به روش های چاپ و بررسی آن ها می پردازیم .

روش چاپ افست : چاپ افست سرعت بسیار بالایی دارد و از با کیفیت ترین روش های چاپ در رنگ بندی و وضوح طرح به شمار می رود.

چاپ فلکسو : چاپ فلکسو روشی است که برای چاپ های ساده و با تعداد رنگ محدود به کار گرفته می شود.

روش چاپ دیجیتال : این روش کیفیت بسیار بالایی دارد اما برای چاپ در تعداد بالا صرفه اقتصادی ندارد.

چاپ سیلک : چاپ سیلک نیز کیفیت و وضوح بالایی را ارئه می دهد. اما از روش های دیگر سرعت کم تری دارد و زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد.

جعبه تابلو دیواری

انواع طراحی

به طور کلی دو نوع طراحی برای جعبه و کارتن تابلو دیواری به کار برده می شود :

طراحی صنعتی

در این روش طراحی، خیلی خلاقیت  خاصی وجود  ندارد. به شکلی که فروشندگان سعی می کنند تصویری از خود محصول را روی جعبه چاپ کنند و مقداری اطلاعات نیز در کنارش قید کنند. این موضوع به مشتریان کمک می کند تا با یک نگاه اجمالی به جعبه، اطلاعات کامل و مهمی را کسب کنند.

طراحی فانتزی

در طرحی فانتزی، رنگ ها و طرح ها جذابیت بالاتری دارند و به صورتی طراحی می شوند که روی ذهن مخاطبین تأثیر مثبت بگذارد. برای بسته بندی محصولاتی که قالبی فانتزی دارند، استفاده از یک رنگ بندی متناسب با رنگ تابلو و طراحی که با محصول در رابطه باشد، بسیار اهمیت دارد.

کارتن تابلو دیواری

چاپ افست و طراحی فانتزی

برای ایجاد طرح های فانتزی و تولید یک جعبه جذاب و زیبا، نیازمند استفاده از روش چاپ افست برای چاپ روی جعبه خواهید بود. این امر نیز به سبب کیفیت بالای این چاپ و وضوح بالای رنگ هایی است که به افراد ارائه می دهد است. دستگاه چاپ افست خدمات جذاب و مختلفی را در حوزه چاپ جعبه برای شما مهیا می کند که باعث افزایش چندین برابری جلوه آن خواهد شد.

حال اگر می خواهید طرحی فانتزی داشته باشید و کارتن های لایه دار را برای بسته بندی محصول خود برگزیدید. بهتر است برای رسیدن به هدفتان و داشتن طرحی فانتزی، از عمل لمینت کردن بهره ببرید. کارتن لمینتی می تواند امکانات بسیاری را در حوزه چاپ در اختیار شما بگذارد.

جعبه و کارتن تابلو دیواری

ثبت سفارش و خرید جعبه و کارتن تابلو دیواری و قاب عکس

همانطور که در این مطلب مشاهده کردید استفاده از جعبه های بسته بندی برای عرضه و ارائه تابلو دیواری و قاب های عکس از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک این جعبه را از مرحل تولید تا مرحله چاپ و عرضه به مشتریان، به اصولی ترین شکل و با مرغوب ترین مواد اولیه انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید همین الان با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان بهره ببرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *