برچسب و لیبل

بررسی لیبل برای ماشین

چاپ لیبل برای ماشین

برخی افراد برای نشان دادن علاقه مندی هایشان از چاپ لیبل استفاده می کنند. به این شکل که با خرید لیبل هایی با طرح و شکل مد نظر سعی بر زیباتر ساختن ماشین خود دارند. در نظر داشته باشید چاپ لیبل برای ماشین می تواند از طرفی یک روش بسیار موثر برای تبلیغ برند و کسب و کار باشد. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا به موارد بیشتری از چاپ لیبل برای ماشین بپردازیم.

قیمت چاپ لیبل برای ماشین

مشخصات چاپ لیبل برای ماشین

چاپ لیبل خوب و جذاب برای ماشین، مستلزم توجه به نکاتی است که موجب افزایش جذابیت لیبل و جلب توجه به برند می شوند.

  • طراحی چشمگیر

طرح لیبل برای ماشین باید به شکلی انتخاب شود که از نظر ظاهری موجب زیبایی بیشتر ماشین شود. استفاده از تصاویر و طرح های جذاب و با خلاقیت بالا پیشنهاد می شود.

  • کیفیت بالا

کیفیت لیبلی که برای ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، باید بالا باشد. به دلیل ارتباط لیبل با شرایط مختلف، بایستی جنس و متریال آن به گونه ای انتخاب شود که طول عمر و ماندگاری بیشتری را داشته باشد.

  • سایز مناسب

انتخاب یک لیبل با سایز و ابعاد نامناسب، باعث می شود هم لیبل از ظاهر خوبی برخوردار نباشد و هم خودرو جلوه خوبی پیدا نکند. ابعاد لیبل به حجم و اندازه ماشین، رابطه مستقیم دارد. در زمانی که خودرو در ابعاد بزرگ باشد، استفاده از لیبل کوچک هیچ بازدهی نخواهد داشت و حتی امکان دارد دیده نشود. برعکس این موضوع نیز صدق می کند.

  • رنگ بندی

از دیگر ویژگی های مهمی که لیبل باید داشته باشد، تناسب با رنگ خودرو است. لیبل باید با رنگ ماشین و جزئیات آن در هماهنگی مناسبی قرار داشته باشد. استفاده از رنگ درست و متناسب با رنگ خودرو، زیبایی آن را دو چندان خواهد کرد.

  • رعایت قوانین هر کشور

انتخاب یک لیبل خوب نیازمند رعایت کردن قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی آن کشور است. برای مثال در بعضی از کشور ها نصب لیبل هایی که دارای محتوای توهین آمیز و غیر اخلاقی هستند غیر قانونی است و برای صاحب وسیله نقیله جریمه هایی در نظر گرفته خواهد شد. پس باید لیبل مطابق قوانین کشور طراحی شود.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در این رابطه گفته اند: برابر قانون هر خودرویی که اقدام به نصب استیکر و برچسب بر روی بدنه خودرو کند توسط عوامل پلیس اعمال قانون شده و ۳۰۰ هزار ریال جریمه خواهد شد. وی تاکید کرد: این اعمال قانون مطابق کد تخلفی ۲۰۶۹ مصوب سال ۹۰ انجام می‌شود.

جنس لیبل برای ماشین

در هنگام تهیه لیبل برای ماشین باید به شرایطی که روی کیفیت و جنس لیبل تأثیر می گذرد، دقت شود. به دلیل شرایط مختلف جوی، تابش مستقیم خورشید، رطوبت و… انتخاب یک لیبل با استحکام و مقاومت بالا از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. از دیگر نکاتی که بایستی رعایت شود، طرح و رنگ بندی مناسب و زیبا است. استفاده از لیبل هایی مانند لیبل شیشه ای که هم از جنس مقاوم و هم از ظاهر شیکی برخوردار است از بهترین گزینه ها به حساب می آید.

نکته : همچنین چاپ لیبلی که تجدید پذیر بوده و دوست دار محیط زیست باشد نیز یک مزیت محسوب می شود.

سفارش لیبل برای ماشین

استفاده از چاپ لیبل برای ماشین از مواردی به شمار می رود که به سلیقه فرد بر خواهد گشت. گاهی افراد برای نشان دادن علاقه‌شان به موضوعی از لیبل استفاده می کنند. یا از لیبل برای زیبا تر ساختن وسیله نقلیه خود بهره می برند.

اگر قصد چاپ لیبل برای ماشین را دارید، میتوانید به فروشگاه های لواز تزئینی خودرو مراجعه کنید. آن ها پیشنهادات و انتخابات خوبی را به شما می دهند. این فروشگاه ها اکثرا لیبل هایی با طرح آماده در اختیار دارند.

به این نکته توجه داشته باشید، همانطور که گفتیم چاپ لیبل برای ماشین مستلزم رعایت قوانین کشور است. بایستی در نظر داشت که لیبل از نظر قانونی برای شما مشکلی به وجود نیاورد.

اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل و برچسب: همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب

ثبت سفارش و چاپ لیبل برای ماشین

در صورتی که تمایل به چاپ لیبل برای ماشین به صورت عمده با طرح و رنگ مد نظر خود را داشته باشید، می توانید با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشید. کارشناسان مجموعه لمون پک آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود. برای ثبت سفارش و چاپ لیبل برای ماشین به صورت عمده با ما در تماس باشید، تا لیبلی با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان بگذاریم.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *