برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

مهمترین نکات درباره لیبل ارزان

خرید لیبل ارزان

امروزه چاپ لیبل ارزان برای تمامی کسب و کار ها و مشاغل امروزی امری مهم محسوب می شود. انتخاب یک لیبل مقرون به صرفه، موجب کاهش چشمگیر هزینه های بسته بندی خواهد شد. هزینه نهایی چاپ لیبل به موارد گوناگونی مربوط می شود از این موارد می توان به :

  • تعداد تیراژ
  • نوع چاپ
  • نوع طرح و رنگ بندی
  • مواد اولیه
  • و…

اشاره کرد. در ادامه به موضوعات بیشتری خواهیم پرداخت، تا به شما در چاپ لیبل ارزان کمک کرده باشیم. با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

خرید لیبل ارزان

انواع چاپ لیبل ارزان

همواره اغلب صاحبان کسب و کار و مشاغل که به دنبال لیبل، جهت تبلیغ برند خود هستند، با چالش خرید یک لیبل با قیمت مناسب و مقرون به صرفه مواجه‌اند. تولید کنندگان لیبل، برای چاپ لیبل با کیفیت و ارزان بایستی در اولین مرحله به دستگاه چاپ توجه داشته باشند. به این علت که هر چاپگر با توجه به کارایی و خدماتی که ارائه می دهد، در شرایط مخصوص به خود بازدهی حداکثری را می دهد. برای تولید هر یک از انواع لیبل شیشه ای، لیبل یووی، لیبل با سلفون مات، لیبل با روکش براق و لیبل متالایز از دستگاه های مختلفی استفاده میشود. برای آشنایی با انواع برچسب میتوانید مطلب همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب را بخوانید.

در ادامه به چند نکته درباره انتخاب یک لیبل ارزان خواهیم پرداخت:

چاپ لیبل ارزان

  • چاپ دیجیتال لیبل تیراژ پایین

بایستی انتخاب روش چاپ با توجه به تعداد تیراژ انجام شود. برای سفارش در تعداد محدود چاپ دیجیتال از روش های دیگر به صرفه تر و ارزان تر خواهد بود.

  • چاپ افست در لیبل تیراژ بالا

چاپ افست به عنوان رایج ترین روش در صنعت چاپ و تولید جعبه محسوب می شود. این روش مقرون به صرفه ترین روش برای چاپ لیبل در تیراژ بالا به حساب می آید. اما در صورتی که در تعداد کم به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

  • اندازه و شکل لیبل‌ها

ابعاد و سایز لیبل ها هر چه اندازه بزرگتر شود به طبع هزینه چاپ لیبل نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین لیبل های با طرح ساده تر و تعداد رنگ پایین تر از قیمت مناسب تری نسبت به لیبل گرد برخوردار هستند.

  • چاپ لیبل مستطیلی

چاپ لیبل اگر به صورت مستطیل یا مربع صورت بگیرد به مراتب هزینه کم تری نسبت به طرح های دایره ای یا پیچیده تر مانند پنج ضلعی و… خواهد داشت.

چاپ لیبل ارزان

عوامل موثر در کاهش قیمت چاپ لیبل دیجیتال

برای اینکه بتوانیم به شکل حدودی قیمت چاپ لیبل ارزان به روش چاپ دیجیتال را محاسبه کنیم. بایستی به مواردی که روی قیمت چاپ دیجیتال تأثیر گذار است توجه کرد. تغییر فیمت در چاپ دیجیتال به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی هر کدام پرداخته ایم :

  • طراحی و متریال لیبل

دو عامل مهمی که بر هزینه نهایی چاپ لیبل تأثیر گذار هیستند، طراحی و جنس به کار رفته در ساخت لیبل است. همانطور که می دانید، لیبل انواع مختلفی دارد. بسته به متریال مصرفی در ساخت لیبل، قیمت آن نیز دست خوش تغییر می شود. همچنین برای چاپ لیبل هرچه طرحی که انتخاب کردید از پیچیدگی کمتری برخوردار باشد، هزینه نهایی نیز کاهش خواهد یافت.

  • تنوع رنگ‌های لیبل

با توجه به اینکه سادگی طرح موجب کاهش هزینه چاپ لیبل می شود. به طبع، به کار بردن تعداد رنگ کمتر در چاپ لیبل، به چاپ لیبل ارزان کمک خواهد کرد.

  • سایز لیبل

امکان چاپ در ابعاد و سایز های مختلف نیز در روش چاپ دیجیتال وجود دارد. با بزرگتر شدن ابعاد لیبل میزان مواد مصرفی بیشتر می شود. به همین دلیل سایز و ابعاد لیبل از دیگر عوامل تأثیر گذار است.

  • تعداد لیبل سفارش شده

معمولا از چاپ دیجیتال، برای سفارش چاپ لیبل در تیراژ پایین استفاده می شود. به همین دلیل برای چاپ در تعداد بالا مقرون به صرفه نخواهد بود و بایستی به روش های دیگی برای چاپ لیبل روی بیاورید.

  • مقدار ضایعات تولید شده

بی شک در فرآیند چاپ لیبل مواد اولیه‌ای مخصوص به این کار مورد استفاده قرار می گیرد. از این مواد به تونر میتوان اشاره کرد. چاپ دیجیتال دارای این مزیت است که در هنگام چاپ لیبل حداقل میزان ضایعات را دارد. میزان تونر مصرفی آن نیز پایین است.

  • برآورد هزینه چاپ دیجیتال

برای اینکه بتوانید یک لیبل ارزان را با چاپ دیجیتال داشته باشید، باید به تمام فاکتور های لازم که گفته شد به دقت توجه کنید. تا با ارزیابی و بررسی تمامی شرایط، لیبلی را انتخاب کنید که با وجود داشتن تمام خواسته های مد نظرتان، از قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار باشد.

قیمت چاپ لیبل ارزان

ثبت سفارش و چاپ لیبل ارزان

همانطور که گفته شد، انتخاب یک لیبل شیک و خاص که از قیمت خوبی نیز بهره مند باشد، بسیار حائز اهمیت است. مجموعه لمون پک با در اختیار داشتن کادری مجرب و با استفاده از بهترین دستگاه های روز دنیا، لیبل هایی با بهترین کیفیت برای شما چاپ خواهد کرد. به علت آنکه این مجموعه در حوزه چاپ لیبل به صورت عمده فعالیت می کند. شما با خرید از ما اطمینان خواهید داشت که مناسب ترین قیمت را برای لیبل پرداخت کرده‌اید. پس همین الان با تماس با کارشناسان ما اقدام به چاپ لیبل دلخواه‌تان کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 3

1 دیدگاه در “مهمترین نکات درباره لیبل ارزان

  1. محتشم گفت:

    شما چاپ لیبل ارزان فوری هم انجام میدید ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *