بسته بندی, چاپ و بسته بندی

جعبه مقوایی خودکار؛ خرید جعبه مقوایی خودکار از تولیدکننده

مزایا جعبه مقوایی خودکار

جعبه مقوایی خودکار به جعبه ای گفته می شود که برای بسته بندی دسته ای از خودکار ها به کار گرفته می شود. برند ها و تولید کنندگان عمده خودکار و لوازم التحریر برای عرضه خودکار های خود به مغازه های خرده فروش و مجموعه های کوچک، از جعبه های بسته بندی استفاده می کنند. تا در کنار دادن نظم و ترتیب به خودکار ها، و سهولت در حمل و نقل آن ها، باعث شود برند و نام تجاری شرکتشان نیز به سایرین معرفی شود.

در ادامه این مطلب به نکات بیشتری درباره چاپ و تولید جعبه بسته بندی مقوایی خودکار می پردازیم و هر یک را بررسی می کنیم. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

ویژگی جعبه مقوایی خودکار

جعبه مقوایی خودکار

جعبه مقوایی خودکار را اغلب از مقوا ایندربرد می سازند. کاغذ ایندربرد دارای ویژگی های بسیاری است که موجب شده کاربردهای فراوانی از این محصول در صنایع مختلف در حوزه چاپ و بسته بندی وجود داشته باشد. به همین دلیل بهترین گزینه برای جعبه مقوایی به شمار می رود. این کاغذ از هر دو رو سفید رنگ بوده و میزان شکنندگی پایینی دارد. همچنین قدرت چاپ پذیری و وضوح طرح ها در این کاغذ بسیار مطلوب و جذاب است. از مقوا های دیگری نیز برای تولید جعبه مقوایی خودکار استفاده می شود که از این مقواها می توان به مقوای پشت طوسی، مقوای پشت سفید، کاغذ کرافت اشاره کرد. از کاغذ گلاسه نیز می شود بهره برد اما از کارتن لمینتی در تولید این جعبه ها استفاده نمی شود.

طراحی جعبه خودکار

جعبه خودکار برای محصول مشخصی که خودکار باشد، مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل می توانیم طراحی جعبه خودکار را به این محدوده خلاصه کنیم. در ابتدا باید رنگ خودکاری که در بسته بندی قرار می دهید با رنگ جعبه آن در تناسب باشد. به شکلی که مخاطبین در نگاه اول نوع رنگ خودکار داخل جعبه را بتوانند حدس بزنند.

همچنین بهتر است نام برند و لوگو به اندازهای که مناسب جعبه باشد، روی آن قرار بگیرد. همچنین اطلاعاتی در مورد سازنده خودکار، بارکد و مواردی از قبیل این نیز بهتر است روی آن درج شود.

جعبه مقوایی خودکار

روش های چاپ روی جعبه خودکار

چاپ روی جعبه خودکار به روش های مختلفی می تواند صورت بگیرد که این روش ها به طور کلی به چهار دسته مجزا تقسیم می شوند. هر یک از روش های موجود به کمک دستگاه مخصوص به خود به نوعی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و برای افراد موثر واقع شود. در ادامه به بررسی هر کدام خواهیم پرداخت :

روش فلکسو

چاپ فلکسو که به فلکسو گرافی نیز شناخته می شود، از جمله روش هایی است که بسیار در طراحی و چاپ روی جعبه خودکار استفاده می شود. آن هم به دلیل سرعت بالای چاپ و هزینه ی مقرون به صرفه ای است که دارد. این روش تعداد محدودی رنگ را برای چاپ در اختیار افراد می گذارد و از نظر کیفیت نیز چنگی به دل نمی زند و به مراتب از روش های دیگر از نظر وضوح و رنگ بندی پایین تر است. از این روش در کارتن سازی و برای چاپ روی کارتن استفاده میشود.

روش افست

چاپ افست را میتوان به عنوان رایج ترین و پر کاربرد ترین روش برای چاپ جعبه خودکار دانست. دلیل اصلی این امر نیز به واسطه ویژگی های منحصر به فرد آن، مانند سرعت بالا و کیفیت بسیار قابل قبول آن می باشد. چاپ افست طرفداران بیشماری را مخصوصا در بازار کنونی و داخلی کشور دارد. برای تعداد تیراژ بالا بسیار پر سرعت است. همچنین مقرون به صرفه ترین روش برای چاپ با کیفیت در تیراژ بالا به شمار می رود.

روش دیجیتال

چاپ دیجیتال نیز از دیگر روش هایی است که بالاترین کیفیت ممکن را برای چاپ و طراحی روی جعبه خودکار فراهم می سازد. اما کاربرد اصلی چاپ دیجیتال برای سفارش های بسیار پایین است و عمدتا برای شخصی سازی وسایل مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتیکه بخواهید تعداد کمی جعبه خودکار به چاپ برسانید، چاپ دیجیتال می تواند گزینه مناسی برای شما باشد.

روش سیلک

بیشترین کاربرد و کارایی چاپ سیلک در صنعت چاپ و بسته بندی، در راستای چاپ روی سطوح مختلف مانند چوب، فلز، پارچه و… است. این امر باعث شده است تا با وجود روش های دیگر همچنان افرادی باشند که به این روش نیاز پیدا کنند.

"مزایا

ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی خودکار

با توجه به مواردی که گفته شد، به نکات بسیاری در رابطه با جعبه مقوایی خودکار پی بردید. حال شما می توانید به راحتی با ارزایی شرایط و نحوه کسب و کار خود، این جعبه را تهیه کنید. مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک، کادری متخصص و حرفه ای را گرد هم آورده تا بتوانند با استفاده از بهترین دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا، با کیفیت ترین محصول را روانه بازار کنند. این مجموعه توانسته همواره رضایت مشتریان خود را نگه دارد. در صورتیکه تمایل به خرید این محصول دارید، می توانید به راحتی با مشاورین ما تماس بگیرید و اقدام به ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی خودکار کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.6 / 5. تعداد رای: 12

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *