چاپ و بسته بندی

منقسم و نگهدارنده و تفاوت های آن ها

خرید منقسم و نگهدارنده

برای خرید منقسم و نگهدارنده بایستی به چندین نکته مهم توجه داشته باشید. در ادامه به مطالبی خواهیم پرداخت تا به شما در انتخاب و خرید منقسم کمکی کرده باشیم. همچنین مواردی را ذکر می کنیم تا آشنایی بهتری نسبت به منقسم و نگهدارنده در صنعت چاپ و تولید جعبه های مقوایی و جعبه های کارتنی پیدا کنید. تا بتوانید به راحتی این دو محصول را از یک دیگر متمایز کنید. این دو هر یک ویژگی های منحصر به خود را دارند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

قیمت منقسم و نگهدارنده

منقسم بسته بندی

منقسم و نگهداره هر دو محصولاتی هستند که ممکن است افراد به هر دلیل با آن ها سر و کار داشته اند اما اسم آن ها را نمی دانسته اند، یا تفاوت این دو را از یکدیگر نمی شناخته اند. به طور کلی منقسم وسیله ای است که درون جعبه های بسته بندی تعبیه می شود تا محصولاتی که درون جعبه قرار می گیرند را بتوان به صورت جداگانه و با یک نظم و ترتیب در کنار هم قرار داد. همانطور که از اسم آن نیز مشخص است به معنی تقسیم کردن و جدا سازی می باشد.

مزایای منقسم

می توان گفت منقسم راهی برای جلوگیری از آسیب به محصولات و کالاهایی است که ترس صدمه وارد شدن به آن ها را دارید. برای مثال اگر شما کالایی که بسته بندی می کنید حساسیت بالایی داشته باشد و به شکلی شکنندگی زیادی داشته باشد، بهتر است از منقسم استفاده کنید. این امر باعث می شود که در کنار نظم دادن به محصولات، از برخورد آن ها با یکدیگر جلوگیری کرده و از سالم ماندن محصول اطمینان خاطر داشته باشید.

هنگامی که شما مشغول به اسباب کشی باشید، ناخودآگاه این ترس در وجودتان به وجود می آید که وسایل شکستنی و ظروف در هنگام نقل مکان و جابه جایی صدمه ببینند. برای آنکه دیگر نگران این موضوع نباشید بهترین گزینه استفاده از منقسم و نگهدارنده است.

منقسم و نگهدارنده

شاید شما نیز مانند اکثریت افراد برای اسباب کشی و محافظت از ظروف شکستنی خود از روزنامه و مواردی از قبیل آن استفاده کنید. این امر نیز بی تأثیر نمیباشد، اما اگر واقع بین باشیم در این شرایط نیز ممکن است گهگاهی وسایل شما صدمه ببینند.

اما بایستی قبول کرد که هیچ چیز به اندازه منقسم نمی تواند محصولات و کالا های شما را از آسیب دیدن حفظ کنند. این امر برای تمام شرکت هایی که به تولید محصولات شکستنی و با حساسیت بالا می پردازند نیز صدق می کند. برای مثال تولید کننده ها محصولات شکستنی و یا الکترونیکی خود را در کارتن لمینتی که منقسم درون آن ها قرار گرفته است به مشتریان خود عرضه می کنند. این موضوع جدا از حفظ امنیت و سلامت کالا باعث نظم دادن به محصول نیز می شود و همچنین توجه مخاطب و مشتری را نیز به خود جلب می کند. در صورتیکه اگر از منقسم بهره برده نشود، مشتریان دید بدی نسبت به شرکت و برندی که محصول را ارائه می دهد پیدا می کنند.

انوع منقسم

به طور کلی این منقسم ها را به کمک ورق های لایه دار تولید می کنند. این موضوع نیز به سبب عملکرد این کارتن های لایه دار در حفظ سلامت محصول است. عموما از کارتن های سه لایه و کارتن پنج لایه استفاده می شود. اما در مواردی نیز دیده می شود افراد به دلیل اهمیت و حساسیت بالای کالا از کارتن های هفت لایه نیز برای این امر بهره می برند.

تفاوت منقسم و نگهدارنده

در بسیاری از مواقع می توان منقسم و نگهدارنده را یکی دانست. به این دلیل می توان در شرایطی خاص از هر دوی آن ها کاربردی یکسان دریافت کرد.

با یک نگاه اجمالی به داخل جعبه  هایی که درون آن ها منقسم یا نگدارنده تعبیه شده است، می توانید به راحتی تفاوت های این دو را به بهترین شکل درک کنید. منقسم یا جداکننده در اصل به شکل یک صفحه شطرنجی می باشد. اصلی ترین کار آن ها جدا کردن کالا ها از یک دیگر و جلوگیری از به هم ریختگی و برخورد آن ها به هم است. درصورتی که نگهدارنده جدا از وظایفی که منقسم ایفا می کند کالا را درون خود حفظ می کند. به این صورت نگهدارنده دقیقا هم اندازه محصول طراحی می شود و کالا کامل درون حفره هایی که در نگهدارنده قرار دارد جای می گیرد. این امر باعث می شود که محصولات درون جعبه بسته بندی حداقل جابه جایی را داشته و به میزان بیشتری امنیت آن حفظ شود.

موضوعاتی که در این مقاله به آن ها پرداختیم نگاهی به تفاوت منقسم و نگهدارنده بود. سعی داشتیم که بتوانیم شما را به خوبی با این محصولات و تفاوت هایی که در ظاهر و عملکرد دارند آشنا کنیم. برای اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالاتی که برایتان پیش آمده است بهتر است با مشاوران مجموعه ما به صورت تلفنی یا به شکل حضوری در ارتباط باشید.

خرید منقسم و نگهدارنده

ثبت سفارش و خرید منقسم و نگهدارنده

مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک با سابقه ای طولانی (نزدیک به 30 سال) در زمینه چاپ و تولید جعبه داشته است. توانسته محصولات متعددی را به همراه منقسم و نگهدارنده با بهترین کیفیت برای مشتریان خود فراهم کرده و به بازار عرضه کند. شما نیز می توانید برای ثبت سفارش و خرید منقسم و نگهدارنده، همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه لمون پک تماس بگیرید. تا ضمن دریافت مشاوره رایگان، اقدام به خرید مناسب ترین محصول برای کسب و کار خود کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *