جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی, خدمات تخصصی

بسته بندی پنجره ای یا طلقی

بسته بندی پنجره ای یا طلقی

بسته بندی پنجره ای یا طلقی یکی از جذاب ترین انواع بسته بندی محصولات است که بسیاری از افراد با آن آشنا نیستند. این نوع بسته بندی جزء بسته بندی های زیبا و خاص در حوزه چاپ و تولید جعبه به شمار می رود. استفاده از این جعبه در جلب توجه مخاطب بسیار تأثیر گذار خواهند بود. در این مطلب قصد داریم شما را با این نوع بسته بندی و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

بسته بندی پنجره ای

جعبه و کارتن بسته بندی پنجره ای و طلقی

بسته بندی پنجره ای یا طلقی یکی از انواع ترفند هایی است که تولید کنندگان در چاپ و تولید جعبه پیاده سازی می کنند. این جعبه ها می توانند از جنس جعبه های کارتنی یا جعبه های مقوایی باشند. انتخاب هر یک بستگی به سلیقه افرادی دارد که این جعبه ها را تهیه می کنند. اما به طور کلی این نوع بسته بندی به شکلی طراحی شده است که محصولی که درون آن قرار می گیرد، قسمتی از آن یا تمام محصول از داخل جعبه قابل رویت است. به این شکل که روی جعبه قسمتی را با طلقی شیشه ای و شفاف می پوشانند، به شکلی که به راحتی کالا قابل مشاهده باشد. نام بسته بندی طلقی نیز از طلقی که روی جعبه کشیده می شود نشئت گرفته است.

انواع بسته بندی پنجره ای یا طلقی

همانطور که گفتیم بسته بندی های پنجره ای را می توان با استفاده از متریال های گوناگونی ساخت. اگر می خواهید جعبه ی مقوایی استفاده کنید، می توانید از انواع کاغذ ایندربرد، کاغذ گلاسه، کاغذ کرافت و… بهره ببرید. به همین دلیل می توان گفت گزینه های بسیاری برای مشتریان وجود دارد که می توانند به راحتی تمام به انتخاب بسته بندی پنجره ای دلخواهشان بپردازند. از دیگر انواع جعبه های مقوایی می توانیم به جعبه هاردباکس اشاره کنیم. این جعبه ها دارای مقاومت بالایی بوده و ترجیحا برای کالا های گران قیمت به کار گرفته می شوند.

بسته بندی طلقی

همچنین کارتن های لایه دار نیز می توانند در تولید این جعبه ها موثر واقع شوند. اما همانطور که می دانید باید برای فراهم کردن چاپ با کیفیت به سراغ لمینت کردن و تولید کارتن لمینتی بروید. تا بازدهی و راندمان آن را افزایش دهد.

کاربرد های بسته بندی پنجره ای یا طلقی

بسته بندی های طلقی یا پنجره ای با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارند، برای بسته بندی محصولات مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین این موارد را معرفی و هر یک را بررسی خواهیم کرد :

شکلات و شیرینی

در بسیاری از مواقع، فروشندگان و تولید کنندگان کالاهایی همچون شیرینی و شکلات برای اینکه محصول خود را از روی جعبه برای مخاطببین به نمایش بگذارند، از این نوع بسته بندی بهره می برند. در این حالت افراد و مخاطبین دیگر نیازی به باز کردن جعبه برای مشاهده محصول ندارند. این موضوع باعث ایجاد حس اعتماد و همچنین حس بهداشتی بودن را برای مشتریان به ارمغان می آورد.

اسباب بازی

در فروشگاه های عرضه کننده اسباب بازی و عروسک، یکی از مهم ترین نکاتی که بایستی به آن توجه شود، استفاده از این نوع بسته بندی است. چرا که عمده مخاطبین این حوزه کودکان هستند. کودکی که به اسباب بازی فروشی می آید، دوست دارد آن عروسک را لمس کند و از نزدیک آن را مشاهده کند. به همین دلیل برای آنکه هم از نظر بهداشتی به مشکل نخورد هم بتواند به راحتی با کودکان ارتباط برقرار کند، بهترین گزینه استفاده از بسته بندی پنجره ای یا طلقی است.

جعبه بسته بندی پنجره ای یا طلقی

انواع هدایای خاص و لوکس

برای ارائه محصولاتی که ارزش بالایی دارند و از نظر هزینه در دسته کالا های گران قیمت به شمار می روند، استفاده از بسته بندی طلقی می تواند کمک شایانی به شما کند. به نمایش گذاشتن محصولی لوکس، موجب می شود افراد اعتماد بیشتری به محصول پیدا کنند. همچنین مخاطبین را ترغیب به خرید خواهد کرد.

تأثیر بسته بندی پنجره ای

با توجه به تحقیقاتی که در راستای بازاریابی کسب و کار ها و تأثیر بسته بندی روی مخاطبین انجام شده است. محققان توانسته اند به این موضوع پی ببرند که مشتریان و افرادی که قصد خرید یک محصول را دارند، هر چه اطلاعات بیشتری از محصول را بتوانید به مخاطبین القا کنید در جلب توجه آن ها موفق تر خواهید بود. این جزئیات در بسته بندی پنجره ای می تواند بسیار موثر واقع شود چرا که می تواند تمام سوالاتی که از محصول برای مشتریان پیش می آید را به راحتی حل کند. به همین دلیل در برند سازی و بازاریابی می تواند حائز اهمیت باشد.

بسته بندی پنجره ای یا طلقی

ثبت سفارش و خرید جعبه های بسته بندی پنجره ای و طلقی

همانطور که در این مطلب اشاره کردیم، بسته بندی پنجره یا طلقی بسیار جذاب هستند و می توانند به راحتی با مخاطبین و مشتریان ارتباط برقرار کنند و موجب جلب توجه آن ها به محصول شما بشوند. همچنین حس اعتماد را نیز در افراد افزایش می دهد. مجموعه چاپ و بسته بندی لمون پک در صدد بوده بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی های پنجره ای و طلقی را تولید و به مشتریان خود عرضه کند. این مجموعه از مرغوب ترین مواد اولیه برای تحقق این امر بهره می برد. اگر مایل هستید برای محصولاتی که در کسب و کار خود ارائه می دهید از این نوع بسته بندی استفاده کنید. می توانید به راحتی با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مسیر ثبت سفارش و خرید بسته بندی پنجره ای و طلقی شما را همراهی کنند.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای: 13

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *