برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

چاپ لیبل شیرینگ

قیمت چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ یکی از اصلی ترین روش هایی به شمار می رود که برای انواع ظروف اعم از شیشه ای و پلاستیکی مورد استاده قرار می گیرد. این روش چاپ لیبل به دلیل ویژگی هایی که دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. از جمله این ویژگی ها می توان به سرعت بالا، سادگی، کاربرد بالا و همچنین امکان لیبل زنی تعداد بالایی از محصولات در زمان کم اشاره کرد. به همین سبب این لیبل از جذابیت بالایی میان کسب و کار های مختلف بهره مند است.

امروزه برای چاپ و تولید جعبه به طور گسترده ای از انواع لیبل ها مانند لیبل یووی، لیبل سلفون براق و مات، لیبل متالایز، لیبل طلاکوب و… در بسته بندی محصولات گوناگون در صنایع مختلف استفاده می شود. اما برای چاپ لیبل شیرینگ بهترین گزینه لیبل شیشه ای و شفاف است.قیمت چاپ لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ حرارتی

به طور کلی قرار دادن شیرینگ روی کالا به این شکل است که یک لایه لیبل که عمدتا از جنس PVC است، با حرارت دادن و اعمال فشار به لایه خارجی محصول خواهد چسبید. به این فرآیند شیینگ گفته می شود. به همین دلیل از این لیبل ها به عنوان لیبل شیرینگ یاد می شود. این روش برچسب زنی برای محصولات پلاستیکی و شیشه ای بسیار گزینه مناسبی است.

لایه PVC دارای خاصیت ضد آب و ضد رطوبت است. به همین دلیل به خوبی از محصول محافظت میی کند و از وارد شدن آب و هرگونه صدمه جلوگیری خواهد کرد. این لیبل ها در طرح های مختلفی امکان چاپ را می دهند. همچنین تنوع رنگ  بندی‌ای که در تولید لیبل شیرینگ وجود دارد بسیار زیاد است. این امر می تواند دلیلی بر جذب مشتری به محصول شما بشود.

انواع لیبل شیرینگ حرارتی

چاپ لیبل شیرینگ به چندین نوع گوناگون تقسیم می شود که از جمله این موارد عبارتند از:

تمام بدنه (Full Body)

از رایج ترین انواع چاپ لیبل شیرینگ است که تماما به دور ظرف یا محصول پیچیده می شود. به این صورت که ابتدا این لیبل را دقیقا ه اندازه ارتفاع ظرف برش می زنند. سپس با اعمال حرارت و وارد کردن فشار، لیبل به اطراف ظرف به راحتی خواهد چسبید. این نوع لیبل همه‌ی بطری، به جزء قسمت درب بطری را پوشش می دهد. برای بطری های نوشیدنی مانند نوشابه، سایر نوشیدنی ها و محصولات غذایی به کار می رود.

شیرینگ وسط (Middle Body)

این نوع چاپ لیبل شیرینگ در وسط ظروف و بطری ها قرار می گیرد و معروف ترین نوع لیبل شیرینگ محسوب می شود. از این لیبل عمدتا برای نشان دادن مشخصات کالا و طراحی هایی که موجب جلب توجه مخاطبین می شود استفاده می شود.

بهره بردن از لیبل های شیرینگ وسط، برای بطری هایی که دارای طرح ساده و تک رنگ هستند مناسب ترین گزینه به شمار می رود. این امر باعث می شود بطری از حالت ساده و ثابت خود در بیاید و ظاهری زیبا  و جذاب به خود بگیرد.

انواع چاپ لیبل شیرینگ

گردن (Neck)

 لیبل Neck یا گردن، همانطور که از اسمش نیز پیداست، فقط بالای بدنه و پایین درب را می پوشاند. اصلی ترین استفاده از این لیبل برای نمایش یک سری اطلاعات به مخاطبین است. اطلاعاتی مثل نام محصول، برند، حجم و وزن محصول و… را نشان دهد.

تمام بدنه و درب (Full body and cap)

این نوع  از لیبل های شیرینگ بر روی تمام بدنه و درب محصول گشیده ی شود و به طور کامل آن را می پوشاند. این لیبل ها به نوعی نقش پلمپ کردن را نیز ایفا می کنند.به همین دلیل اطلاعاتی از محصول نیز روی آن ها چاپ می شود.

بسته بندی چند تایی (Multi Pack)

Multi Pack یا بسته‌بندی چندتایی، به شکلی از بسته بندی گفته می شود که تعدادی از محصولات در تعداد های مشخص همراه یکدیگر بسته بندی می شوند. مانند باکس های آب معدنی و…

خرید لیبل شیرینگ

کاربردهای لیبل شیرینگ

چاپ لیبل شیرینگ یک روش مناسب برای معرفی محصولات به مشتریان است. به شکلی که شما می توانید از انواع آن در طرح و رنگ های مختلف استفاده کنید و تأثیر مستقیم روی فروش شما بگذارد.

در صنایع مختلفی از لیبل شیرینگ استفادده می شود که از جمله این صنایع به صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها، بهداشتی و زیبایی و… اشاره کرد. همانطور که گفتیم چندین خصوصیت این لیبل که باعث جلب توجه افراد شده را برای شما شرح داده‌ایم :

  • کارکرد آسان
  • سرعت بالا
  • کارایی بالا
  • هزینه پایین
  • مناسب برای تیراژ بالا

چاپ لیبل شیرینگ

نکته : در نظر داشته باشید این نوع لیبل اغلب برای بسته بندی محصولاتی که ماهیت شفاف دارند به کار می رود. از این رو، برای تولید کارتن لمیتنی مورد استفاده قرار نمی گیرد.

ثبت سفارش و چاپ لیبل شیرینگ

همانطور که با چاپ لیبل شیرینگ آشنا شدید و ویژگی ها و کارایی های آن را دیدید. برای کسب اطلاعات تکمیلی و اقدام به ثبت سفارش و چاپ لیبل شیرینگ می توانید همین حالا با کارشناسان ما در مجوعه لمون پک در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *