برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

نکات مهم چاپ لیبل آنلاین

چاپ لیبل آنلاین

با امکان چاپ لیبل آنلاین، دیگر برای خرید و چاپ لیبل نیازی نیست که به صورت حضوری به مراکز چاپ لیبل مراجعه کنید. امروزه این امر به کمک پیشرفت تکنولوژی تبدیل به کاری ساده و راحت شده است. به شکلی که شما می توانید به راحتی در منزل یا محل کار خود با زدن چند کلیک، اقدام به چاپ برچسب برای خود کنید. به کمک اینترنت میتوان اطلاعاتی درباره کارگاه ها و شرکت های مختلف در کمترین زمان ممکن کسب کرد. این صرفه جویی به شما کمک خواهد کرد تا در حداقل زمان، بهترین انتخاب را برای چاپ لیبل آنلاین داشته باشید.

قیمت چاپ لیبل آنلاین

از طریق پلتفرم های مختلف و همچنین مراجعه به سایت شرکت، با پیشتیبان های مربوطه تماس بگیرید. بعد کسب مشاوره، طرح خود را ارسال کنید. جزئیات دیگری نیز بایستی در اختیار کارشناسان بگذارید. در انتها بعد ثبت سفارش لیبل مورد دلخواه تان چاپ شده و در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در این مطلب به نکات و موارد بیشتری درباره چاپ لیبل آنلاین خواهیم پرداخت.

لیبل آنلاین چیست؟

چاپ لیبل از جمله خدماتی به شمار می رود که امکان سفارش آن به صورت آنلاین وجود دارد. شما به راحتی از راه دور می توانید به ثبت سفارش و خرید لیبل خود بپردازید.

در ابتدا بایستی با داشتن دانش قبلی از انواع لیبل، مانند لیبل یووی، لیبل متالایز، لیبل شیشه‌ای، لیبل سلفون مات و براق و… اطلاعات کافی داشته باشید. پس از انتخاب نوع لیبل طرح مد نظر را برای کارشناسان ما از طریق پلتفرم های مختلف ارسال می کنید.

شما می توانید با استفاده از برنامه های محبوب و رایج گرافیکی، به بهتربن نحو لیبل را طراحی کنید. در غیر اینطورت شما می توانید از طراحان قدرتمند مجموعه لمون پک نیز کمک بگیرید. برای این کار همین الان با ما تماس بگیرید.

اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل و برچسب: همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب

طرح‌های آماده لیبل آنلاین

اگر شما طرح خاصی در نطر ندارید یا نمی دانید دقیقا طراحی را چگونه و از کجا انتخاب کنید. در مجموعه لمون پک طرح های آماده‌ای وجود دارد که می توانید از آن ها برای طراحی لیبل برند خود استفاده کنید.

مزایای چاپ لیبل آنلاین

از جمله مزایای چاپ لیبل آنلاین به موارد زیر می توان اشاره کرد :

  • سرعت

در مقایسه با مراجعه حضوری، سرعت چاپ و دریافت لیبل بسیار سریع تر خواهد بود.

  • دسترسی ۲۴ ساعته

از ویژگی های مهم سفارش آنلاین، امکان ثبت سفارش در هر زمانی از شبانه روز است. کافیست وارد سایت بشوید و مراحل ثبت کردن سفارش را طی کنید.

  • صرفه‌جویی در هزینه

چاپ لیبل آنلاین نسبت به حالتی که فرد بخواهد به دنبال چاپ برود و هزینه های بسیاری را برای حمل و نقل خود انجام دهد، به مراتب مقرون به صرفه تر خواهد بود.

  • دقت بالا در چاپ و ارائه خدمات تخصصی

برخلاف تصور عموم، سفارش چاپ به صورت آنلاین کیفیتی عالی دارد و با محصولی که به شکل فیزیکی آن را سفارش می دهید، صرفا هیچ تفاوتی ندارد. این لیبل ها با بالاترین کیفیت ممکن در مجموعه لمون پک به شما ارائه می شوند.

چاپ لیبل آنلاین

در نظر گرفتن نکات در هنگام ساخت لیبل آنلاین

در زمانی که اقدام به چاپ لیبل می کنید، باید به مواردی دقت داشته باشید. در ادامه مهم ترین این موارد را برای شما خواهیم گفت :

  • بایستی به طرح و رنگ بندی لیبل توجه ویژه ای شود.
  • ابعاد و سایز لیبل اهمیت بالایی دارد و همچنین شکل لیبل نیز باید با دقت انتخاب شود.
  • باید به متریال و جنس به کار رفته در چاپ لیبل توجه نمود. چراکه تولید یک لیبل خوب، بسته به جنس آن تعیین می شود.
  • در نظر داشته باشید که انتخاب یک لیبل خوب و مناسب مستلزم بررسی دقیق و کامل تمام جنبه های چاپ لیبل است.

با رعایت کردن مواردی که ذکر کردیم. شما می توانید تجربه خوبی از چاپ لیبل آنلاین داشته باشید و از محصولی که دریافت خواهید کرد لذت ببرید.

اطلاعات درج شده روی برچسب

برای اینکه بتوانیم یک لیبل طراحی کنیم که به طور حداکثری برای ما بازدهی داشته باشد. بایستی به نکاتی دقت کنیم که در طراحی لیبل بسیار حائز اهمیت است. از اصلی ترین این نکات، استفاده از اطلاعات درست و مناسب است. لیبل باید حاوی اطلاعاتی باشد تا مخاطبین را از هر سوالی که در ذهنشان پیش می آید بی نیاز کند. از مهم ترین این مورد که باید در زمان طراحی لیبل روی آن قید شود، به شرح زیر است:

  • نام و لگوی برند
  • نام و مشخصات محصول
  • بارکد محصول
  • نوع دسته بندی محصول
  • اطلاعات تماس

در صورتی که لیبل برای مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی و… به کار گرفته شود، الزامی است که در هنگام چاپ لیبل مواردی همچون تاریخ انقضاء، تاریخ تولید، طریقه مصرف و… درج شود.

مزایای چاپ لیبل آنلاین

سفارش چاپ لیبل آنلاین

با توجه به نکاتی که در مورد چاپ لیبل آنلاین و خرید محصول از راه دور و به صورت مجازی بازگو کردیم. شما نیز به راحتی می توانید لیبل خود را سفارشی سازی کنید تا با صرف کم ترین زمان و هزینه در اسرع وقت لیبل مورد نظرتان را دریافت کنید. اگر همچنان برای شما در رابطه با چاپ لیبل آنلاین سوالاتی وجود دارد، می توانید با کارشناسان مجرب ما در مجموعه لمون پک در تماس باشد.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *