برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

مرکز چاپ لیبل سلفون دار

مرکز چاپ لیبل سلفون دار

اگر به دنبال یک مرکز چاپ لیبل سلفون دار خوب و مناسب برای چاپ لیبل خود گشته باشید، بی شک مقداری گیج شده اید. این امر مستلزم داشتن فاکتور هایی است که نشان دهنده مرکز چاپ لیبل سلفون دار استاندارد و با کیفیت است.

در این مرکز باید خط تولیدی و خدماتی گسترده ای داشته باشند تا بتوانند با دیگر رقبا در این حوزه رقابت کنند. چاپ لیبل سلفون دار یکی از کارهایی به شمار می رود که باید دقت کافی در هنگام چاپ شود. تا بتوان محصولی با کیفیت و مطابق با استاندارهای روز دنیا تولید کرد. در ادامه شما را با موارد بیشتری درباره مرکز چاپ لیبل سلفون دار آشنا خواهیم کرد.

چاپ انواع لیبل سلفون دار

لیبل

لیبل راهی برای افزایش توجه مخاطبین به محصولاتی است که افراد در کسب و کار خود به مشتریان ارائه می کنند. از لیبل برای موارد مختلفی استفاده می شود. گاهی از آن ها برای نشان اطلاعات درباره محصول و گاهی نیز برای جلب توجه مخاطبین به محصول مورد استفاده قرار می گیرد. به همین دلیل انتخاب لیبل استاندارد با طراحی مناسب از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. در مطلب همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب به طور کامل در مورد انواع لیبل توضیح داده ایم.

لیبل کاغذی

لیبل یا برچسب های کاغذی، به عنوان یکی از انواع پرکاربرد و رایج برچسب‌هایی که در چاپ و تولید جعبه استفاده می شوند، شناخته می‌شوند. این لیبل ها به دلیل ظاهر ساده ای که دارند از قیمت پایینی نیز برخوردار هستند و عمدتا در صنایع مختلفی همچون :

  • صنایع بسته‌بندی
  • صنایع حمل و نقل
  • صنایع خوراکی‌ها
  • صنایع لوازم بهداشتی و آرایشی
  • صنایع بسته بندی مواد غذایی

 به کار گرفته می شوند.

لیبل‌های کاغذی در ابعاد و سایز های متنوعی به بازار عرضه می شوند. همچنین امکان چاپ لیبل در رنگ‌های متنوعی مانند سفید، نارنجی، زرد و… وجود دارد و هیچ گونه محدودیت رنگ ندارند. قابلیت چسبندگی بالای این لیبل یک از مزیت های آن به حساب می آید. این لیبل در صورتی که نیاز باشد به راحتی قابل برداشتن از روی بسته بندی است.

چاپ لیبل سلفون دار

لیبل سلفون دار چیست؟

از اصلی ترین دلایلی که از روکش های مختلف برای پوشش لیبل ها استفاده می کنند، افزایش ماندگاری و طول عمر لیبل است. همچنین باعت بالا رفتن استقامت و استحکام لیبل در برابر شرایط مختلف مانند رطوبت، دما، آب خوردگی و… خواهد شد. با وجود مزیت هایی که دارد از نظر جلوه ظاهری نیز  بسیار زیبا تر خواهد شد. به طوریکه امکان چاپ انواع طرح ها با بالاترین تنوع رنگی را فراهم می سازد.

در مرکز چاپ لیبل سلفون دار، انواع برش‌های ساده، دایره‌ای و خاص، برای چاپ بر روی لیبل‌های سلفونی امکان پذیر است. لیبل‌های سلفونی در اشکال خاص و دایره‌ای، تنها با استفاده از برش نیم تیغ ارائه می‌شوند. در نظر داشته باشید این روش برش، روی هزینه های نهایی تاثیر خواهد گذاشت. برای طرح هایی که به شکل مربع و مستطیل هستند نیز، می توان از برش مستقیم استفاده کرد. این امر باعث صرفه جویی در هزینه هایتان خواهد شد.

در ادامه با انواع لیبل های سلفون دار بیشتر آشنا می شویم و به بررسی هر کدام می پردازیم :

لیبل سلفون براق

ابن نوع لیبل نیز مانند اغلب لیبل های موجود در بازار از یک لیبل کاغذی درست شده است. به شکلی که بعد از تولید لیبل کاغذی، پوششی از سلفون براق را روی آن قرار می دهند. این کار موجب می شود لیبل، مزیت های زیادی را از آن خود کند. لیبل سلفون براق دارای ظاهری شکیل و درخشنده است. همچنین به واسطه لایه سلفونی، از مقاومت خوبی برخوردار می باشد.

صنایعی که برای برچسب زنی نیاز به استحکام و ماندگاری دارند، مانند برچسب‌های محصولات غذایی، لوازم التحریر، صنایع دارویی و غیره، از این نوع چاپ بهره می برند.

لیبل سلفون مات

در لیبل سلفون مات، یک لایه روکش سلفونی مات روی لیبل کاغذی می کشند. این نوع سلفون به علت خاصیت مات بودنی که دارد ویژگی های مخصوص به خود را دارد که برای گروهی از افراد می تواند جذاب باشد. لیبل سلفون مات دارای ظاهری فانتزی و زیبا است. این نوع لیبل نور را باز تاب نمی دهد.

نکته : به طور کلی عمده ی لیبل هایی که ساخته می شوند اعم از لیبل یووی، لیبل متالایز و لیبل طلاکوب در واقع یک لیبل کاغذی هستند که روکشی روی آن ها کشیده شده است که به واسطه آن روکش ویژگی های منحصر به خودشان را دارند. اما لیبل شیشه ای از این موضوع مستثنی می باشد.

مرکز چاپ لیبل سلفون دار

ثبت سفارش در مرکز چاپ لیبل سلفون دار

لازمه‌ی یک مرکز چاپ لیبل سلفون دار خوب و با کیفیت داشتن خط تولید و چاپ، با ظرفیت بالا است. صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک، با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات روز دنیا در صنعت چاپ و بسته بندی و با تجربه‌ای نزدیک به 30 سال، لیبل هایی با بهترین کیفیت برای مشتریان چاپ می کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما می توانید از طریق شماره های زیر از کارشناسان ما راهنمایی بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *