برچسب و لیبل, چاپ و بسته بندی

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین

چاپ در تیراژ پایین

چاپ لیبل پشت چسب دار تیراژ پایین اغلب مناسب کسب و کار ها و مشاغلی است که تازه شروع به کار کرده‌اند. همچنین برای مشاغلی که به صورت مجازی و آنلاین محصولات خود را به فروش می گذارند و فضای کافی برای نگهداری جعبه های بسته بندی ندارند و ترجیح می دهند تعداد محدودی سفارش دهند نیز بسیار مناسب است. خرید لیبل با تیراژ پایین گزینه بسیار مناسبی برای آنلاین شاپ ها و فروشگاه ای اینستاگرامی است تا بتوانند با هزینه جزیی بسته بندی خود را ویژه و اختصاصی کنند.

سفارش چاپ لیبل

گاهی ممکن است بخواهید طرحی را روی وسایل شخصیتان بیاندازید، در این مورد نیز باید به دنبال ترفندی برای چاپ لیبل در تعداد کم باشید که هم به صرفه باشد و هم از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

برچسب ها در انواع مختلف مانند لیبل طلاکوب، لیبل شبرنگ، لیبل گرد، لیبل یووی، لیبل کاغذی و لیبل اموال تولید میشوند. هر یک از این برچسب ها ویژگی ها و کاربردها گوناگونی دارند. برای انتخاب نوع لیبل میتوانید در مطلب همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب به بهترین راهنمایی ممکن را برای انتخاب نوع برچسب دسترسی داشته باشید. در ادامه مطلب شما را با روش های رایج چاپ برچسب آشنا می کنیم و به برآورد هزینه هر یک برای چاپ در تیراژ پایین می پردازیم. با ما همراه باشید.

هزینه چاپ در تیراژ پایین

روش های چاپ برچسب و تفاوت قیمت

برای چاپ لیبل، روش ها و دستگاه های گوناگونی وجود دارد. هر یک از این ماشین آلات مطابق با کارایی که دارند، در راستای چاپ مورد استفاده قرار می گیرند. اما به طور کلی دو روش چاپ افست و چاپ دیجیتال از دیگر روش های چاپ محبوب تر هستند و عموما از این دو استفاده می شود. در ادامه به معرفی هر کدام خواهیم پرداخت :

چاپ افست : از چاپ افست به عنوان پرکاردبرد ترین روش چاپ برای تیراژ بسیار بالا نام برده می شود. این چاپ از نظر هزینه برای تیراژ پایین به هیچ عنوان به صرفه نیست و همچنین از سرعت به مراتب کمتری نسبت به چاپ دیجیتال در چاپ در تیراژ پایین برخوردار است. اما بی شک برای چاپ در تیراژ بالا بهترین گزینه روش چاپ افست است.

چاپ دیجیتال : این روش به جهت ویژگی هایی که نسبت به چاپ افست دارد، از محبوبیت بالایی برخوردار است. برای چاپ در تیراژ پایین بهترین گزینه چاپ دیجیتال است. به این علت که برخلاف چاپ افست در تیراژ پایین سرعت مناسبی دارد و کاملا مقرون به صرفه تر از دیگر روش های موجود در بازار است. همچنین کیفیت و وضوح چاپ و طرح چاپی بسیار مناسب و زیبا خواهد بود.

چاپ در تیراژ پایین

ویژگی و مزایای چاپ دیجیتال :

  • کیفیت بالا و قابل قبول
  • سرعت بالا
  • صرفه جویی در زمان
  • صرفه جویی در هزینه

از جمله ویژگی های این روش چاپ است که موجب شده افراد زیادی به آن علاقه پیدا کنند.

قیمت چاپ لیبل در تیراژ پایین

عوامل مختلفی روی قیمت چاپ تأثیر می گذارد. به صورتی که تعداد تیراژ ، طرح مد نظر، شکل و ابعاد از جمله عواملی هستند که موجب تغییر در هزینه های چاپ خواهد شد. به طور کلی خرید هر محصولی به شکلی است که هر چه تعداد سفارش آن محصول بیشتر شود، قیمت آن نیز به مراتب کم تر خواهد شد. چاپ محصولات نیز همین گونه است. چاپ لیبل در تیراز پایین قیمت بیشتری نسبت به تیراژ بالا برای شما دارد.

سفارش مستقیم از چاپخانه

مجموعه صنایع بسته بندی لمون پک با سابقه ای طولانی در زمینه چاپ و تولید انواع جعبه های بسته بندی و لیبل های تبلیغاتی توانسته اعتماد مشتریان خود را بعد از گذشت سالیان زیاد هنوز با خود نگه دارد. ما در این مجموعه با بهره بردن از بهترین دستگاه های چاپ، محصولی مطابق خواسته و معیار شما تولید خواهیم کرد و در سریع ترین زمان در اختیارشما قرار می دهیم. برای خرید لیبل گرد در تیراژ پایین میتوانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

قیمت چاپ در تیراژ پایین

ثبت سفارش لیبل در تیراژ پایین

برای چاپ در تیراژ پایین کافیست شما طرح مد نظر را برای متخصصین مجموعه ما ارسال کنید. در کنار چاپ برچسب میتوانید سفارش چاپ بگ تعداد کم را نیز در مجموعه لمون پک ثبت نمایید. پس از دریافت طرح ارسالی، کارشناسان ما در این حوزه، طرحی مطابق دلخواهتان برای شما چاپ می کنند. اگر شما هم علاقه به چاپ لیبل در تیراژ پایین را دارید. می توانید با ارتباط با کارشناسان ما و کسب اطلاعات بیشتر، درباره نحوه سفارشی سازی و هزینه چاپ لیبل در تیراژ پایین، اقدام به خرید این محصول بفرمایید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *