جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

قیمت و خرید سینی سوخاری مقوایی

خرید انواع سینی سوخاری مقوایی

سینی سوخاری مقوایی یکی از محصولاتی است که امروزه در تمامی کارخانه های چاپ و تولید جعبه عرضه می شود. مجموعه لمون پک نیز این محصول را با بالا ترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می کند. همواره با گذشت زمان غذا های فست فودی، جایگاه ویژه ای را میان مردم برای خود پیدا کرده اند. این موضوع باعث شده بسته بندی و عرضه این نوع محصولات نیز بسیار مورد توجه قرار بگیرد. غذاهای فست فودی چه در داخل رستوران چه به صورت بیرون بر، بایستی متناسب باشد و همچنین از نظر بهداشتی کاملا به شکلی ایده آل باشد. سینی سوخاری مقوایی نیز از جمله این محصولاتی است که به میزان زیادی توسط فروشندگان مورد استفاده قرار می گیرد.

در ادامه این مطلب به موارد بیشتری در رابطه با سینی سوخاری مقوایی و خصوصیت های آن اشاره خواهیم کرد.

سینی سوخاری مقوایی

سینی مقوایی سوخاری

سینی سوخاری همانطور که از اسم آن پیداست، همانند یک سینی است که از جنس مقوای بهداشتی تولید شده است. برای سهولت در عرضه محصولات در داخل فست فودی ها و فروشگاه های پخش غذا، لبه های این سینی را بلند تر از حد معمول در نظر می گیرند. نا بتوانند مقدار بیشتری سوخاری یا سیب زمینی را درون سینی قرار بدهند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بسته بندی فست فودی این مطلب را بخوانید.

سینی سوخاری مقوایی مانند سایر بسته بندی های مواد غذایی از جمله جعبه فست فودی، کاملا بهداشتی است. این امر نیز به واسطه استفاده از مرغوب ترین مواد لولیه در ساخت آن است. همچنین از مقوای بهداشتی و با کیفیت بایستی در تولید آن استفاده بشود. این موضوع سبب می شود هنگامی که غذا به همراه روغن و گرمای بالا در داخل سینی قرار می گیرد، هیچگونه ضرری برای افراد نداشته باشد.

نکته : به این نکته توجه داشته باشید که بر روی این نوع جعبه ها علامت مهر سیب سلامت نیز حک می شود که مستقیما از سوی وزارت بهداشت خواهد بود. این امر باعث می شود شما با خیالی راحت اقدام به تهیه از این نوع جعبه کنید. همچنین برای افرادی که از آن غذا میل می  کنند نیز، می تواند گرمی خاطری باشد.

جنس سینی مقوایی سوخاری

مقوای ایندر برد رایج ترین کاغذ مقوایی ای است که برای تولید سینی سوخاری مقوایی مورد استفاده قرار می گیرد. این مقوا به رنگ سفید است و از مواد غیر بازیافتی درست می شود. این امر باعث می شود حس خوبی به مشتری از نظر بهداشتی بودن آن القا کند. از کاغذ کرفت نیز به دلیل کیفیت خوبی که دارد می توان برای تولید سینی سوخاری مقوایی استفاده کرد.

خرید انواع سینی سوخاری مقوایی

ابعاد و سایز سینی مقوایی

سینی سوخاری در سایز و ابعاد مختلفی می تواند برای صاحبان مشاغل به تولید برسد. این موضوع تنها بسته به نیاز افراد تعیین می شود. به همین دلیل نمی توان سایز و ابعاد استانداری را برای آن در نظر گرفت. چرا که این مسئله به هدفی که هر فرد در سر دارد و به میزانی که می خواهد به مشتریان خود سرویس دهی کند، بر می گردد.

شما بایستی در هنگامی که قصد تهیه سینی سوخاری را دارید، به عوامل گوناگونی توجه کنید. در بسیاری مواقع افراد برای عرضه غذاهای سوخاری خود از سینی هایی در چندین سایز مختلف بهره می برند.

کاربردهای سینی سوخاری کاغذی

سینی های سوخاری برای عرضه و ارائه غذاهای سوخاری و سیب زمینی در درون سالن مورد استفاده قرار می گیرند. بر خلاف جعبه های فست فودی بیرون بر مانند جعبه همبرگر، جعبه مرغ سوخاری و جعبه سیب زمینی، برای این سینی ها درب تعبیه نشده است، به همین دلیل برای عرضه محصولات غذایی به شکل بیرون بر کاربردی ندارند.

سینی مقوایی سوخاری

انواع روش چاپ سینی سوخاری

همانطور که گفته شد جنس سینی های سوخاری از مقوا است. از آنجا که امکان چاپ روی مقوا در طرح ها و رنگ های گوناگون وجود دارد، می توان از چاپ افست و چاپ دیجیتال استفاده کرد. این دو روش چاپ می توانند طرحی پیچیده را با طیف رنگی وسیع، با بهترین کیفیت روی سینی سوخاری مقوایی چاپ کنند. چاپ افست برای تیراژ بالا و چاپ دیجیتال برای تعداد سفارش پایین مناسب هستند.

قیمت سینی سوخاری

موارد گوناگونی وجود دارد که به طور مستقیم روی قیمت نهایی تولید سینی سوخاری تأثیر می گذارد. تعداد چاپ، روش چاپ، گرماژ و طرح، مهم ترین مواردی هستند که می توانند روی تعیین قیمت سینی سوخاری موثر باشند.

تعداد سفارش : هرچه تعداد تیراژ بیشتر باشد قیمت نهایی نیز کاهش پید می کند.

روش چاپ : دقت در انتخاب روش چاپ بسیار موضوع قابل اهمیتی است. چرا که هر روش چاپ مناسب شرایط خاص خود هستند.

طرح : طرحی که انتخاب می شود و تعداد رنگی که ددارد هر چه بیشتر شود هزینه نیز افزایش پید خواهد کرد.

نحوه ثبت سفارش و خرید سینی سوخاری مقوایی

برای ثبت سفارش سینی سوخاری بهتر است، در ابتدا با کارشناسان مجرب ما در مجموعه لمون پک تماس بگیرید و اطلاعات کامل تری را در این باره کسب کنید. این افراد در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند. پس از تکمیل اطلاعات، می توانید اقدام به سفارش خود کنید. در این مرحله کارشناسان ما تمامی مواردی که نیاز است، اعم از میزان گرماژ، تعداد سفارش، طرح درخواستی و… را از شما می پرسند و در آخر هزینه نهایی را به شما اعلام می کنند. در صورتی که مایل به خرید آن باشید، می توانید سفارش خود را به مرحله نهایی برسانید. تا محصول ما در سریع ترین زمان به دستتان برد.

خرید سینی سوخاری مقوایی

مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک توانسه بهترین و مرغوب ترین سینی سوخاری مقوایی را در بازار امروزی عرضه کند. این محصول از جمله محصولاتی است که در این مجموعه به شکل تخصصی به تولید می رسد. برای ثبت سفارش و خرید سینی سوخاری مقوایی با ما در تماس باشید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.8 / 5. تعداد رای: 14

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *