جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

جعبه لوازم الکترونیکی و برقی

جعبه لوازم الکترونیکی

استفاده از جعبه لوازم الکترونیکی در صنایعی که وابسته به این گونه محصولات هستند بسیار رایج است. همواره در تمامی کسب و کار های موجود، افراد و صاحبان مشاغل برای عرضه و ارائه محصولات خود از چاپ و تولید جعبه استفاده می کنند. چاپ وتولید جعبه باعث می شود که بتوان ضمن حفاظت و جلوگیری از صدمه به کالا به شما در تبلیغ برند نیز کمک شایانی کند.

در صنایع الکتریکی و برقی نیز این موضوع صدق می کند. استفاده های فراوانی از تولید جعبه برای بسته بندی محصولات مختلفی مانند جعبه لامپ در صنایع روشنایی می کنند. به دلیل ویژگی ها و خصوصیت هایی که بسته بندی محصولات هنگام عرضه محصولات دارد، افراد برای اینکه بتوانند با سایر رقبا به رقابت به پردازند بایستی از جعبه بهره ببرند.

طراحی و چاپ جعبه لوازم الکترونیکی

در ادامه شما را بیشتر با چاپ و تولید جعبه لوازم الکترونیکی و برقی آشنا خواهیم کرد. دلایلی که باعث محبوبیت و کارایی بالای آن ها شده است را برای شما شرح خواهیم داد. اطلاعات بیشتر درباره انواع جعبه وکارتن را میتوانید در مطلب تخصصی نکات مهم تولید و چاپ جعبه مطالعه کنید.

کاربرد های جعبه در صنایع

همانطور که بیان کردیم، صنعت چاپ و بسته بندی تبدیل به عضوی مهم و جدا نشدنی در همه ی مشاغل شده است. به دلیل همه گیری استفاده از جعبه، دیگر افراد اگر بخواهند نیز، نمی توانند از جعبه برای عرضه محصولات استفاده نکنند. غفلت در این امر باعث می شود به طور قابل توجه ای از رقبای خود در حوزه ای که فعالیت می کنید عقب بیافتید. برای مثال در صنعت روشنایی و وسایل برقی، اگر محصولاتی مانند لامپ داشته باشید بایستی برای حفاطت و دیگر مواردی که ذکر خواهیم کرد از جعبه لامپ استفاده کنید. نمیتوان هر جعبه را برای همه محصولات استفاده کرد به همین دلیل برای بسته بندی لامپ های مختلف از انواع بسته بندی و جعبه لامپ استفاده می شود تا ضمن تبلیغ محصول در زمان حمل و نقل به آن آسیبی نرسد.

ویژگی های جعبه لوازم الکترونیکی

  • هانطور که گفته شد مهم ترین دلیل استفاده از جعبه حفاظت از محصول است.
  • استفاده از جعبه بسته بندی برای محصولات، باعث می شود حمل و نقل کالا ها بسیار راحت تر انجام شود.
  • محصولات عموما ابعاد و سطح درست و استانداردی ندارند به همین دلیل می توان با بسته بندی آن‌ها، هنگام چینش به محصولات نظم خاصی داد.
  • امکان چاپ و طراحی روی این جعبه ها به راحتی در طیف رنگی وسیع وجود دارد.
  • با توجه به قدرت بالای چاپ پذیری این جعبه ها، می توانید به راحتی طرحی از محصول را روی جعبه لوازم الکترونیکی چاپ بنمایید تا دیدی کلی از کالا به مخاطبین بدهید.
  • یکی از اصلی ترین ویژگی های استفاده از جعبه، برند سازی و تبلیغ محصولات است. به کمک تولید جعبه می توانید با ظرف مقداری خلاقیت در طراحی جعبه، محصول خود را از سایر افراد در این حوزه متمایز کنید.

قیمت جعبه لوازم الکترونیکی و برقی

چاپ و طراحی جعبه لوازم الکترونیکی

چاپ و طراحی جعبه لوازم الکترونیکی با کیفیت بالا و با بهترین وضوح به چاپ می رسد. این موضوع نیز به دلیل نحوه ساخت جعبه و جنس به کار رفته در تولید آن است. باید در نظر داشته باشید که چاپ روی ورق های مقوایی به مراتب قدرت و قابلیت چاپ پذیری بالاتری دارد. به همین دلیل برای تولید جعبه لوازم الکترونیکی و برقی از دو روش اصلی استفاده می کنند که در ادامه به بررسی هرکدام می پردازیم :

جعبه مقوایی

عمده جعبه هایی که برای صنعت لوازم برقی و الکترونیکی به کار برده می شوند از جنس جعبه های مقوایی هستند. همانطور که از اسم آن نیز مشخص است، از لایه های کاغذ مقوایی درست می شوند. به این صورت که در ابتدا جعبه به کمک دستگاه های مخصوص برش می خورد. سپس خط تا روی آنها می اندازند و در آخر این کاغذ های مقوایی به کمک عمل منگنه یا عمل چسب زنی به شکل جعبه در می آیند. از جعبه های مقوایی در اکثر صنایع استفاده می شود. از جمله موارد پر کاربرد این محصول که می توانیم به آن ها اشاره کنیم تولید جعبه فیلتر هوا و روغن در صنعت خودرو سازی، تولید جعبه لامپ در صنعت روشنایی و محصولاتی برقی می باشند.

کارتن لمینتی

جعبه لمینتی از کارتن های لایه دار ساخته می شوند. به سبب اینکه امکان چاپ فول رنگی و وضوح بالا روی کارتن های لایه دار وجود ندارد. برای آنکه بتوان طراحی مناسب با طیف وسیعی از رنگ ها را ایجاد کرد، یک لایه کاغذ مقوایی روی کارتن کشیده می شود تا به واسطه آن بتوان با کیفیت بالا چاپ را روی جعبه اعمال کرد. به دلیل اینکه از کارتن های لایه دار در ساخت این جعبه استفاده می شود مقاومت بالایی دارند و به خوبی از محصولات در برابر آسیب دیدگی محافظت می کند.

به موجب همین ویژگی از این کارتن لمینتی برای جابه جایی محصولات در مسافت های طولانی مورد استفاده قرار می گیرند و یکی از اصلی ترین محصولات در حوزه چاپ و بسته بندی کالا های صادراتی مانند کارتن میوه صادراتی به شمار می رود. همچنین در تولید هولدر جعبه لامپ و هولدر لیوان بیرون بر بهترین انتخاب به شمار می روند.

خرید جعبه لوازم الکترونیکی

قیمت چاپ جعبه لوازم الکترونیکی

اصلی ترین فاکتوری که روی قیمت چاپ و طراحی روی جعبه لوازم الکترونیکی موثر است، روش چاپی است که برای چاپ روی جعبه استفاده می کنید. رایج ترین روش ها برای چاپ با کیفیت روی جعبه هایی مانند جعبه های بسته بندی لوازم الکترونیکی و برقی چاپ افست و چاپ دیجیتال به شمار می روند.

تفاوت چاپ افست و چاپ دیجیتال در چاپ جعبه لوازم الکتریکی

این دو روش به دلیل ویژگی های منحصر به خود، برای مصارف متفاوت از یکدیگر به کار گرفته می شوند. چاپ افست و چاپ دیجیتال هر دو از کیفیت چاپ بالایی برخوردار هستند. اما انتخاب هر یک از این دو با توجه به تعداد سفارشی که دارید انتخاب می شود. برای سفارش در تیراژ های بالا و برای افرادی که می خواهند تعداد بالایی از جعبه را برای کسب و کار تهیه کنند، چاپ افست که سرعت بسیار بالایی دارد و دارای هزینه ای مقرون به صرفه تر از روش های مشابه است، بهترین گزینه به شمار می رود.

اما روش دیجیتال برای تعداد بالای سفارش مورد استفاده قرار نمی گیرد و هزینه ای که در بر دارد سیار نامعقولانه خواهد بود. پس بهتر است برای چاپ روی تعداد اندکی جعبه یا تعداد تیراژ پایین از چاپ دیجیتال بهره ببرید تا در کوتاه ترین زمان بهترین نتیجه را به شما بدهد.

نکاتی که در هنگام چاپ جعبه بایستی رعایت شود !!

برای آنکه بتوانیم به کمک چاپ و تولید جعبه بازدهی و درآمد خود را افزایش دهیم باید به یک سری نکات در تولید جعبه توجه داشته باشید :

  • استفاده از رنگ بندی گیرا
  • تناسب طراحی و رنگ بندی جعبه و محصول
  • درج درست برند
  • تناسب ابعاد جعبه با محصول
  • حفاظت کافی در جا به جایی محصول

قیمت چاپ و تولید جعبه لوازم الکترونیکی

به طور کلی چاپ و تولید جعبه در صنعت چاپ و بسته بندی وابسته به عواملی است که هزینه نهایی آن را دست خوش تغییر خواهد کرد. ابعاد جعبه، جنس جعبه، تعداد تیراژ، طراحی جعبه و… همگی از جمله مواردی هستند که به طور مستقیم روی قیمت چاپ و تولید جعبه تأثیر خواهند گذاشت. پس نیاز است هنگامی که اقدام به خرید جعبه می کنید به این فاکتور  ها دقت داشته باشید. تا بتوانید بهینه ترین جعبه را خریداری کنید. برای آنکه اطلاعات بیشتری در این باره به دست بیاورید، بهتر است با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

انواع جعبه لوازم الکترونیکی و برقی

ثبت سفارش و خرید جعبه لوازم الکترونیکی و برقی

در این مطلب سعی بر این بوده است که بتوانیم یک دید کلی از چاپ و تولید جعبه لوازم الکترونیکی و برقی به شما بدهیم. تا در انتخاب یک جعبه بسته بندی خوب و استاندارد برای بسته بندی محصولات برقی و الکترونیکی خود به مشکلی بر نخورید. اگر قصد چاپ و تولید جعبه برای کسب و کار و بیزینس خود دارید، می توانید با کارشناسان ما در مجموعه صنایع چاپ و بسته بندی لمون پک در ارتباط باشید. شما میتوانید با کسب مشاوره رایگان، در کوتاه ترین زمان اقدام به ثبت سفارش و خرید جعبه لوازم الکترونیکی و برقی دلخواهتان کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.9 / 5. تعداد رای: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *