بسته بندی

بسته بندی پایدار

بسته بندی پایدار چیست؟

بسته بندی پایدار چیزی است که هر شرکتی باید آن را جدی بگیرد اگر می خواهد خود را دوستدار محیط زیست معرفی کند.

انصافاً گفتن آن آسان تر از انجام آن است.

تغییر در بسته بندی پایدارتر ممکن است گران باشد ، مملو از آزمایش و خطا ، و شما همچنان می توانید با مشکلاتی روبرو شوید. به همین دلیل است که ما این پنج راهی را که نام تجاری شما می تواند به سمت بسته بندی پایدار حرکت کند ، ذکر کرده ایم.

بسته بندی پایدار چیست؟
بسته بندی پایدار صرفاً چیزی نیست که بتوان آن را به محض بازکردن در سطل بازیافت انداخت.

این ایده شامل کل چرخه عمر بسته ، از طراحی تا پایان عمر است. از تأمین منابع برای استفاده مجدد آنها پس از استفاده از آنها.

بسته بندی پایدار با اخلاق اقتصاد دایره ای مطابقت دارد ، یعنی همه مواد و محصولات موجود در جامعه تا زمانی که ممکن است به شیوه ای ایمن ، موثر و منصفانه از نظر محیط زیست مورد استفاده و توزیع در بین مردم قرار می گیرد.

در حالت ایده آل ، شما بسته بندی هایی را می خواهید که به زمین ، تولید ، استفاده یا دفع آن آسیب نرساند و تا آنجا که ممکن است ماندگار باشد.

مقوا و کاغذ بازیافت شده
خوب ، بیایید با موارد بدیهی شروع کنیم.

اکثر اقلام در جعبه های مقوایی ذخیره ، حمل و فروش می شوند. همه چیز از غلات گرفته تا دستمال کاغذی تا لپ تاپ.

و اگرچه مقوا و کاغذ ارگانیک هستند و تجزیه زیستی می شوند ، مشکل آنها آغاز آنهاست. اگر از روشهای پایدار استفاده نکنند ، می توانند تأثیر وحشتناکی بر محیط زیست داشته باشند.

خوشبختانه کاغذ و مقوا ساده ترین مواد برای بازیافت هستند و به همین دلیل تهیه آنها برای برند شما ارزان است.

رنگ بسته بندی می تواند بر فروش تأثیر بگذارد.

جای تعجب نیست که رنگ می تواند بر درک محصول تأثیر بگذارد. آنچه شگفت آور است این است که چقدر می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند!

قرمز رنگ قدرتمندی است و باید با احتیاط مورد استفاده قرار گیرد. این احساس فوریت ایجاد می کند به همین دلیل می تواند فروش را افزایش دهد ، اما احساس عصبانیت ، خطر یا سرپیچی را نیز ایجاد می کند ، بنابراین در صورت فروش یک محصول ماساژ آرامش بخش باید از آن اجتناب کنید.

نارنجی و زرد حس گرما و سرگرمی را به شما می دهند اما سستی و احتیاط را نیز به همراه دارند.

سبز از نظر روانشناسی رنگ آرامش بخشی است اما تمایل چندانی برای زنان ندارد.

 آبی احساس آرامش ، اما سردی را نیز به همراه دارد. هیچ غذای طبیعی آبی وجود ندارد ، بنابراین از این رنگ به عنوان اشتها آور استفاده می شود.

مشکی یک رنگ قدرتمند در تبلیغات و برندسازی است و مترادف با قدرت و تجمل است و به خوبی برای صنعت مد مناسب است.

اینجاست که ممکن است کمی سخت شود.

در حالی که بسته بندی عالی باید جسورانه ، منحصر به فرد و قابل تشخیص باشد ، اما باید اطلاعات مربوط به محصول را نیز منتقل کند.

اینکه چه اطلاعاتی نمایش داده می شود به خود محصول بستگی دارد و قوانین و مقررات محلی تعیین می کند که چه چیزی باید در آنجا وجود داشته باشد ، اما مصرف کننده همچنین باید تمام اطلاعات مورد نیاز خود را نیز در اختیار داشته باشد.

اگر مشتری بالقوه می خواهد بداند بسته بندی شما قابل بازیافت است یا خیر ، اما به وضوح چنین چیزی را نمی گوید ، این می تواند تفاوت بین قرار دادن آن در سبد یا قرار دادن مجدد آن در قفسه باشد.

مقدار یا اندازه محصول ، کجا و چه زمانی تولید شده است ، اگر روی حیوانات آزمایش شده است و آیا قابل بازیافت است … اینها همه چیزهایی است که مردم به آن اهمیت می دهند و حق دارند قبل از خرید بدانند.

برعکس ، عدم قرار دادن اطلاعات روی بسته بندی می تواند تأثیرات چشمگیری داشته باشد.

در سال 2012 ، استرالیا قانون بسته بندی ساده برای سیگارها را معرفی کرد و نام تجاری همه محصولات دخانیات را حذف کرد. به جای نام های تجاری و آرم های معروف ، هشدارهای مربوط به سلامتی و تصاویر گرافیکی روی بسته ها قرار داده شده است ، که منجر به کاهش سیگار کشیدن تقریباً یک سوم می شود.

در مورد بسته بندی محصول با متخصصان صحبت کنید
با توجه به این که بسته بندی چنین نقش مهمی را در یک کسب و کار ایفا می کند ، ضروری است که تصور روشنی از آنچه برای ماندن در بازی باید انجام دهید ، داشته باشید.

اولین برداشت خوب مهم است و اگر می خواهید موفقیت بلند مدت داشته باشید ، ایجاد آن برای ایجاد یک برند شناخته شده ضروری است.

ما با برخی از بزرگترین و کوچکترین نامهای تجاری کار می کنیم و می دانیم چگونه می توان ارزش برند خود را از طریق بسته بندی عالی ایجاد کرد.

ما درک می کنیم که هیچ دو محصول یکسان نیستند و در کنار شما برای ایجاد یک طراحی محصول مناسب که نمایندگی ثابت برند شما را تضمین می کند ، همکاری می کنند.

در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد آنچه ما انجام می دهیم یا اینکه چگونه می توانیم بسته بندی محصول شما را به سطح بعدی برسانیم ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *