برچسب و لیبل

مهمترین نکات درباره لیبل برای لباس

چاپ لیبل برای لباس

چاپ لیبل برای لباس از جمله فرآیند هایی است که امروزه بیشتر رواج پیدا کرده. این کار به نوعی، نام نویسی دائمی برای لباس شما خواهد بود. چاپ لبیل برای لباس به دلیل شناخت برند و تبلیغ انجام می گیرد. اگر مایل باشید شما هم می توانید به چاپ لیبل روی لباس بپردازید و به شکلی محصول را برای خود شخصی سازی کنید. در ادامه به نکات مهمی درباره چاپ لیبل برای لباس و دیگر مواردی که به خرید شما کمک خواهد کرد خواهیم پرداخت. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

نکات چاپ لیبل برای لباس

چاپ لیبل پوشاک

از روش های موثر برای شناخت و شناسایی پوشاک، چاپ لیبل برای لباس ها خواهد بود. این امر جدا از القای اطلاعات مفید به مخاطبین، موجب شخصی سازی محصول برای برند و کسب و کار شما خواهد شد.

اطلاعات بیشتر درباره انواع لیبل و برچسب: همه چیز درباره چاپ لیبل و برچسب

انواع چاپ لیبل برای لباس

به سبب وجود انواع مختلفی از پوشاک در بازار و همچنین تنوع بالای سلیقه ها، لیبل هایی که برای لباس نیز چاپ می کنند، از تنوع زیادی برخوردار است. هر کدام از انواع لیبل ها با توجه به شکل طراحی و نحوه استفاده از آن ها دارای ویژگی ها و مزایای مخصوص به خود است. از انواع لیبل های پوشاک به چند مورد زیر میتوان اشاره کرد :

  • لیبل گراف
  • لیبل کاغذی
  • لیبل سنگ شور
  • لیبل ساتن
  • لیبل ساتن مشکی

ابعاد لیبل پوشاک بستگی به ابعاد لباس و میزان اطلاعات موجود در برچسب دارد.

انواع لیبل پوشاک

در ادامه مقاله با انواع چاپ لیبل برای لباس آشنا می شویم.

  • لیبل های پارچه ای پوشاک

این لیبل ها همانطور که از نامشان نیز نمایان است از جنس پارچه هستند. این موضوع باعث بالا رفتن استحکام این لیبل در برابر شستشو و آب شده است. لیبل پارچه ای در انواع رنگ و طرح قابل ارائه است.

  • لیبل های چاپی پوشاک

لیبل های چاپی را می توان در هر جای پوشاک چاپ کرد. این لیبل ها از تنوع رنگ و طرح بالایی برخوردار هستند. از مزایای قابل توجه این لیبل، می توان به هزینه مقرون به صرفه و سرعت بالای چاپ آن اشاره کرد. همچنین باعث می شود محصولات شما به بهترین نحو شخصی سازی شود.

  • لیبل های چرمی پوشاک

این نوع لیبل ها به دلیل ظاهر شیک و کیفیت به مراتب بالاتر نسبت به لیبل های مشابه، برای برند ها و محصولات لوکس مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت چاپ لیبل برای لباس

عوامل کلیدی در چاپ لیبل پوشاک

نکات قابل توجه ای وجود دارد که در زمان چاپ لیبل بایستی به آن ها نهایت دقت شود :

  • در ابتدا باید نام برند تجاری و لوگو خود را در هنگامی که قصد چاپ لیبل را دارید روی آن چاپ کنید. این موضوع که مخاطبین در نگاه اول توجه‌شان به برند شما جذب شود، بسیار تأثیر گذار است.
  • همانطور که گفتیم لیبل ها انواع مختلفی دارند که بایستی این لیبل ها با توجه به جنس پارچه و شرایطی که مورد استفاده قرار می گیرند، انتخاب شوند. لیبل چرمی یا کتان مناسب برای لباس‌های ضخیم، هستند. در حالی که لیبل ساتن مناسب لباس های نازک و با جنس پارچه لطیف تر است.
  • روی لیبل باید اطلاعات مختلفی قید شود که از مهم ترین این موارد به علائم نحوه نگهداری و شستشوی پوشاک می توان اشاره کرد.
  • توجه داشته باشید که لیبل بایستی در محلی درست و جایی که در دید عموم باشد قرار بگیرد.

اطلاعات قابل ثبت در لیبل برای لباس

اطلاعاتی که روی لیبل قرار می گیرد کاملا به صورت سلیقه ای شکل می گیرد. اما برای راندمان و بازدهی بیشتر از چاپ لیبل، رعایت برخی نکات و قید کردن بعضی موارد بسیار مهم و حساس است. توجه به این نکات، از لازمه های اصلی برای داشتن لیبل مناسب است. در ادامه آن ها را ذکر کرده ایم :

  • مختصر اطلاعات لیبل
  • نحوه قرار گرفتن مطالب
  • مشخصات محصول

چاپ لیبل برای لباس

ثبت سفارش و چاپ لیبل برای لباس

همانطور که گفته شد، چاپ لیبل برای لباس مناسب ترین و موثر ترین روش برای شخصی سازی محصول شما است. همچنین به کمک لیبل می توانید برند و نام تجاری خود را شناحته شده تر کنید. با توجه به نکات و موضوعاتی که ذکر کردیم، سعی کردیم شما را تاحدودی با این امر آشنا کنیم. اگر شما هم مایل به چاپ لیبل برای پوشاک خود هستید. می توانید به تولیدی های لیبل پارچه ای مراجعه نمایید، در حال حاضر لمون پک در این زمینه فعالیتی ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 0 / 5. تعداد رای: 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *