جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

جعبه مقوایی فویل آلومینیومی

خرید جعبه مقوایی فویل آلومینیوم

جعبه مقوایی فویل آلومینیوم به جعبه ای گفته می شود که برای عرضه فویل های آلومینیوم مورد استفاده قرار می گیرند. بسته بندی فویل آلومینیوم در جعبه های مقوایی، بهترین راهکار برای ارائه این محصول به شمار می رود. جنس مقوایی این جعبه باعث شده وزن سبکی داشته باشد تا حمل و نقل با آن نیز بسیار راحت تر شود. امکان چاپ روی این جعبه به وسیله روش افست به راحتی وجود دارد و افراد می توانند اطلاعات مختلفی از این محصول را روی جعبه چاپ کنند. به موجب همین امر امکان هر گونه سفارشی سازی برای چاپ و تولید جعبه وجود دارد.

جعبه مقوایی فویل آلومینیوم

جعبه مقوایی فویل آلومینیومی

همانطور که می دانید جعبه های مقوایی برای محصولاتی با وزن پایین به کار گرفته می شود. فویل آلومینیوم نیز وزن کمی دارد که موجب شده جعبه هایی از جنس مقوا بهترین گزینه به شمار بروند.

همچنین در مواردی از جعبه های کارتنی نیز استفاده می کنند. کارتن های لایه دار برای مواقعی که حجم کالاها و محصولات زیاد باشد و جعبه مقوا مقاومت کافی را از خود نشان ندهد، مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه های مادر که تعداد زیادی جعبه درون آن قرار می گیرد نیز، از دیگر موارد استفاده از کارتن های لایه دار در بسته بندی فویل آلومینیوم است.

کارتن های لایه دار را می توانید به کمک فرآیند لمینت کردن به کارتن لمینتی تبدیل کنید تا قدرت چاپ بالاتری را در اختیار شما بگذارد.

کارایی های فویل آلومینیوم

زر ورق اسم دیگر فویل آلومینیوم است که میان مردم شناخته شده است و همواره با این اسم صدا زده می شود. فویل آلومینیوم یا زر ورق کاربرد های بسیاری در صنایع و همچنین زندگی روز مره افراد دارد. از جمله کارایی های این محصول که سبب شده افراد به این محصول وابسته باشند، به شرح زیر می باشد :

  • گرم ماندن غذا
  • پوشش کابینت ها
  • پوشش داخل فر
  • پوشش روی اجاق گاز
  • برای آشپزی و پخت کیک

جعبه فویل آلومینیوم

انواع چاپ جعبه فویل آلومینیومی

دو روش اصلی در چاپ و تولید جعبه های مقوایی فویل آلومینیوم، روش چاپ فلکسویی و روش چاپ افست هستند. این دو روش به عنوان پر کاربرترین و رایج ترین روش چاپ به شمار می روند. تقاوت روش چاپ در انواع جعبه ها به دلیل جنس جعبه ها است.

روش فلکسو که در تولید جعبه فلکسو نیز مورد استفاده قرار می گیرند، قدرت چاپ محدودی دارند. این موضوع باعث می شود که تنها برای کارتن های لایه دار کابردی باشند.

در صورتی که جعبه فویل آلومینیوم از جنس مقوا باشد، می توان از دستگاه افست برای چپ روی آن استفاده کرد. اما به طور عمده از دستگاه لترپرس برای تولید این جعبه استفاده می شود.

انواع طراحی

طراحی های جعبه بایستی متناسب با نوع محصول و ویژگی هایی باشد که در اختیار افراد می گذارد. این امر کمک می کند مخاطبین راحت تر به محصول شما اعتماد کنند. در شرکت های بزرگ چاپ و تولید کارتن نیز طراحان حرفه ای حضور دارند که می توانند طرحی جذاب و مناسب با محصول را به راحتی طراحی کنند. این افراد طرحی که مدنظر مشتریان باشد را با سلیقه و خواست آن ها طراحی می کنند.

انواع جعبه مقوایی فویل آلومینیوم

قیمت جعبه بسته بندی فویل آلومینیوم

از مهم ترین نکاتی که هنگام تهیه جعبه برای محصولاتتان باید به آن دقت داشته باشید، هزینه نهایی چاپ و تولید جعبه است. با وجود نواساناتی که امروزه در بازار ارز وجود دارد، به طبع قیمت تولید جعبه نیز هر لحظه در حال دگرگونی است. اما با وجود این مشکلات می توان با بررسی درست و دقیق و توجه به تمامی عواملی که روی قیمت جعبه فویل آلمینیومی موثر است، هزینه های نهایی را به بهترین شکل بهینه سازی کنید. از جمله این موارد که به طور مستقیم روی قیمت تأثیر می گذارند به شرح زیر می باشد :

  • نوع جعبه (کارتنی یا مقوایی باشد)
  • جنس مقوا
  • روش چاپ
  • نوع و پیچیدگی طرح
  • تعداد سفارش
  • سایز و اندازه جعبه
  • و…

خرید جعبه مقوایی فویل آلومینیوم

ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی آلومینیومی

تهیه جعبه مقوایی آلومینیومی برای عرضه و ارائه این محصول بسیار حائز اهمیت است. انتخاب درست جعبه برای این محصول، می تواند شما را در فروش بسیار جلو بیاندازد. شما نیز می توانید در صورت تمایل، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا اطلاعات کامل تری را در اختیار شما بگذارند. همچنین می توانید به کمک کارشناسان مجرب و حرفه ای مجموعه لمون پک اقدام به ثبت سفارش و خرید جعبه مقوایی فویل آلومینیوم کنید.

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 4.7 / 5. تعداد رای: 15

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *