جعبه و کارتن, چاپ و بسته بندی

جعبه ته قفلی؛ قیمت و خرید جعبه ته قفلی از تولیدکننده

خرید جعبه ته قفلی درب دارویی

جعبه ته قفلی

یکی از انواع جعبه‌های بسته بندی جعبه های ته قفلی می باشد. جعبه‌های بسته‌ بندی از دیرباز طرفداران بسیاری داشته‌اند و برای اهداف گوناگونی از جمله جابه‌جایی کالاها، نگهداری و مراقبت از وسایل حساس و ضعیف کاربرد داشته‌اند.

این جعبه‌ ها بر اساس نوع کالایی که نگهداری می‌کنند، مدل‌ ها و انواع متنوعی دارند. بسته‌بندی نوآورانه و خلاقانه تأثیر بسزایی در میزان فروش کالا و جذب مشتری خواهد داشت. همچنین یک شیوۀ بسته بندی پرکاربرد هستند که در میان صنایع و شرکت های تولیدی مشتریان فراوانی دارد.

خرید جعبه ته قفلی درب دارویی

امروزه چه صاحبان کسب و کارهای آنلاین و اینترنتی و چه صاحبان مشاغل حقیقی و تولیدکنندگان برای بسته بندی باکیفیت محصولات خود به دنبال جعبه های کارتنی با مقاومت بالا هستند که در عین حال هزینه پایینی برای تولید داشته باشد. جعبه های ته قفلی طرفداران زیادی در میان تمامی صنایع دارد، زیرا با استفاده از این جعبه‌ ها کالاهای حساس و ظریف مانند ساعت، عطر، گوشی و… صحیح و سلامت به دست مشتری می‌رسد.

نمونه کار جعبه ته قفلی

ویژگی‌ های جعبه‌های ته قفلی

جعبه ته قفلی یک نوع بسته بندی منحصر به فرد به شمار می رود که به مانند جعبه درب دارویی، درِ آن ها به بدنه ی آن متصل است و از بخش بالایی جعبه باز و بسته می‌شود. قسمت انتهای جعبه نیز لبه هایی دارد که در هم قفل می شوند، به همین علت نیز آن ها را جعبه های ته قفلی درب دارویی نامیده‌اند. جعبه های درب دارویی معمولا به صورت ته قفلی تولید میشوند.

این شکل از جعبه ها طراحی ویژه و خاصی دارند که طرفدران زیادی را به خود جذب کرده، زیرا امنیت محصول را در هنگام جابجایی حفظ می نماید. این جعبه ها از نظر جنس، خود به دو نوع زیر تقسیم می شوند:

  • جعبه ته قفلی کارتنی :

جعبه های ته قفلی درب دارویی کارتنی، از کارتن های دو لایه تا پنج لایه ساخته می شوند که هر کدام از لایه‌ها کاربرد خاص خود را دارد.

  • جعبه ته قفلی مقوایی :

جعبه های درب دارویی ته قفلی مقوایی، برای بسته بندی و نگهداری کالاهایی با وزن سبک و ابعاد کوچک به کار برده می شوند. این نوع جعبه یک لایه دارد و برخلاف جعبه های کارتنی دو یا سه لایه نیست. به همین سبب جعبه مقوایی مقاومت کم تری در مقایسه با نوع کارتنی آن دارد و بیشتر برای کالاهای کوچک و با وزن پایین مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساخت جعبه های مقوایی از مقواهای گوناگون پشت طوسی، پشت سفید، گلاسه و… استفاده می شود که هر کدام برای مصرف خاصی کارایی دارند.

ویژگی جعبه ته قفلی درب دارویی

مزایای جعبه های ته قفلی

ویژگی ته قفلی این جعبه ها موجب می گردد تا قسمت انتهای جعبه نمایان شود و نیز مانع از خارج شدن کالاها در قسمت انتها و زیر جعبه می گردد؛ زیرا بخش پایین و انتهای آن به هم قفل و چفت می شود. این طراحی ته قفلی استحکام قسمت انتهایی آن را بسیار بالا برده است زیرا در هم چفت شده و به راحتی باز نمی شود. از دیگر مزایای جعبه ته قفلی این است که می توان این جعبه ها را تا سایزها و اندازه های خیلی کوچکی مانند جعبه کبریت نیز تولید کرد.

از دیگر ویژگی های آن این است که امنیت بالایی برای حمل و نقل انواع کالاها دارد و موجب صدمه و آسیب به کالا نمی شود و درب آن و انتهای آن چون از نوع ته قفلی است، به‌راحتی باز نمی‌گردد.

جعبه ته قفلی درب دارویی

مزیت دیگر آن این است که برای تولید آن فقط به مقدار بسیار کمی چسب نیاز است و نیازمند مواد اولیه زیادی برای ساخت نیست. جعبه های درب دارویی ته قفلی در طرح ها و اندازه های متنوع و بر اساس سلیقه مشتری ارائه خواهد شد و اینکه فضای بسیار کمی را اشغال می کنند.

در هنگام سفارش، این محصول به شکل تا شده در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. این جعبه ها بر طبق اندازه و وزن کالایی که می‌خواهند نگهداری نمایند برای بسته بندی انواع محصولات همچون:

  • تجهیزات پزشکی و دارویی
  • لوازم برقی و الکترونیکی
  • لوازم کوچک آشپزخانه و خانه
  • مواد غذایی و خوراکی
  • کالاهای آرایشی و بهداشتی
  • صنایع خودرویی
  • صنایع قطعه سازی

و… کاربرد دارند.

نکات مورد توجه در هنگام سفارش جعبه ته قفلی

اگر می خواهید جعبه ته قفلی را سفارش دهید ابتدا از نحوه ی ساخت جعبه و جنس به کار برده شده در آن اطمینان حاصل کنید. نمونه کارها و طراحی های مجموعه را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه و نیاز خود جنس و اندازه مورد نظر را انتخاب کنید.

از دیگر موارد در هنگام سفارش محصول این است که در مورد کیفیت و کارایی مصولات ارائه شده ی ما، تحقیق به عمل بیاورید تا با دریافت جعبه دلخواهتان با خیالی آسوده از محصولی با کیفیت لذت ببرید.

اگر قصد دارید تعداد زیادی جعبه سفارش دهید حتماً از نمونه کارهای ارائه شده دیدن نمایید تا با خیال آسوده یک بسته بندی ویژه و خاص برای کالای خود داشته باشید.

قیمت جعبه ته قفلی درب دارویی

قیمت جعبه های ته قفلی

قیمت جعبه ته قفلی به موارد گوناگونی از جمله بالا و پایین رفتن نرخ ارز در ایران بستگی دارد که موجب بالاتر رفتن هر روزه قیمت محصولات می شود. همچنین جنس به کار رفته در آن نیز در قیمت محصول تأثیرگذار است.

جعبه ته قفلی درب دارویی کارتنی به دلیل استحکام بالایی که دارد نسبت به نوع مقوایی آن که از مقاومت کمتری برخوردار است قیمت بالاتری نیز دارد، زیرا از لایه های مختلفی ساخته می شود که از دو لایه تا پنج لایه ممکن است تغییر کند. از طرفی سایزهای بزرگ‌تر نیز در مقایسه با اندازه های کوچک آن قیمت بیشتری دارند.

جعبه ته قفلی به دلیل طراحی نوآورانه و منحصر به فرد آن و نیز کیفیت و راحتی استفاده از آن برای حمل و نقل محصولات مشتریان زیادی را به خود جذب نموده است. این نوع جعبه ها طرفداران بسیاری در میان مشاغل گوناگون دارند.

شما نیز اگر فروشگاه اینترنتی و آنلاین دارید و محصولات خود را برای مشتریان پست می کنید و به دنبال بسته بندی باکیفیتی می گردید و نیز اگر می خواهید برای کالای خود بسته بندی زیبا، جذابی داشته باشید، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ثبت سفارش و خرید جعبه ته قفلی

با توجه به مطالبی که درباره جعبه ته قفلی عنوان شد و ویژگی ها و مزایای جذاب این محصول، که به موجب آن ها تبدیل به جعبه ای پرکاربرد شده است نیز گفته شد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت دقیق این جعبه و همچنین ثبت سفارش و خرید جعبه ته قفلی با مشاورین با تماس بگیرید یا با شماره های 09126857573 و 02186070342 با ما در ارتباط باشید.

سفارش چاپ جعبه

به این مطلب امتیاز دهید!

امتیاز: 5 / 5. تعداد رای: 20

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *